enden Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 hufuck.com Gjett hva slags treff den får hufferher.com? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Noken som husker at eg for lengesida sendte inn et bidrag til ZenGarden? Endelig klarte han å svare: http://www.mezzoblue.com/zengarden/alldesigns/ <= Under Conceptual designs. Ikkje official, men bedre enn ingenting. No er vi to nordmenn der Endret 30. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Trekker det noe ekstra trafikk til siden din eller Arve? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Trekker det noe ekstra trafikk til siden din eller Arve? Tydeligvis Relevant. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) arve87: Det er tydelig at webalizer har dretet på draget her igjen. Du har fått vannvittig mange hits, men de fleste er bare fordelt på to-tre dager med nesten vakuum imellom. I tillegg har ingen av grafikkelementene fra zengarden-utkastet fått målt noen hits, mens hele siden har plutselig fått ca. 700K hits. Da webalizer har gjort lignende med meg før (fikk engang et par ti tusen hits fra en offshore-side) er det høyst sannsynlig at den bøffer endel. Men fett var det! EDIT: Vil anbefale deg å legge inn Awstats i tillegg. Finnes i CP. Endret 30. november 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hm, mulig. mulig.. *leite etter Awstats* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Aldri helt skjønt poenget med AWstats jeg.. får det liksom ikke til å funke tror jeg... Litt OT dette her, men det er sikkert et par stykker som synes dete her er fristende: Firefox XP Styl! Jeg bruker den nå, eneste som kanskje er en smule dumt er at det er litt mørkt, men slikt overlever man Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Aldri helt skjønt poenget med AWstats jeg.. får det liksom ikke til å funke tror jeg... Her er min awstats. Funker fint den, men har jo ikkje fått noken statestikk der enda Litt OT dette her, men det er sikkert et par stykker som synes dete her er fristende: Firefox XP Styl! Jeg bruker den nå, eneste som kanskje er en smule dumt er at det er litt mørkt, men slikt overlever man Æsj - eg hater slike theme-xp greier. Ka med å kjøre enkel plain standard oldschool windows-look? Sånne customgreier skaper masse tull, sluker systemressurser, ser skjelden bra ut - og eg liker det enkelt. Og ut i fra det bildet der så såg jo iallefall den firefox-greia heilt forferdelig ut. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Æsj - eg hater slike theme-xp greier. Ka med å kjøre enkel plain standard oldschool windows-look? Sånne customgreier skaper masse tull, sluker systemressurser, ser skjelden bra ut - og eg liker det enkelt. Og ut i fra det bildet der så såg jo iallefall den firefox-greia heilt forferdelig ut. Stoettes Ser forresten at jeg IKKE er nevnt i listen din over andre bloggere paa herlig.net Du har jo vaert leeenge i min liste. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 *snip* Gjaldt ikke meg, men visste ikke du hadde blogg engang. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Oj, oj. Beklager - viste ikkje at du hadde blogg eg heller faktisk *legge inn link* Endret 30. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Aldri helt skjønt poenget med AWstats jeg.. får det liksom ikke til å funke tror jeg... Her er min awstats. Funker fint den, men har jo ikkje fått noken statestikk der enda Aha, den ligger i cgi-bin, ja Den funker bedre enn webalizer, ja Heter statistikk btw, ikke statestikk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Heter statistikk btw, ikke statestikk Ålreit, skal prøve å huske det. Har blitt dysletiker sia eg fikk norsklæraren vi har no, elns Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ang CSS uttrykk på norsk, hva blir... Selector = ??? Property = ??? Value = Verdi (såpass skjønner jeg selv ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Selector - Selektor Property - Egenskap Value - Verdi Litt info. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Argh @ forumkrasj... Mange poster forsvant, her og andre deler av forumene! sier jeg bare Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skal skrive en tekst med svensk tegnsett for publisering på nett. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Argh @ forumkrasj... Mange poster forsvant, her og andre deler av forumene! sier jeg bare Hoihoi. Veldig uheldig tidspunkt det kræsjet på også, da. Det var ti minutter til neste backup... ...men den backupen de brukte var jo bare 23 timer og 50 minutter gammel. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ...men den backupen de brukte var jo bare 23 timer og 50 minutter gammel. Mista jeg viktige postcounts da..?!?!? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mista jeg viktige postcounts da..?!?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå