Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

arve87: Det er tydelig at webalizer har dretet på draget her igjen. Du har fått vannvittig mange hits, men de fleste er bare fordelt på to-tre dager med nesten vakuum imellom. I tillegg har ingen av grafikkelementene fra zengarden-utkastet fått målt noen hits, mens hele siden har plutselig fått ca. 700K hits. Da webalizer har gjort lignende med meg før (fikk engang et par ti tusen hits fra en offshore-side) er det høyst sannsynlig at den bøffer endel.

 

 

Men fett var det!

 

EDIT: Vil anbefale deg å legge inn Awstats i tillegg. Finnes i CP.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Aldri helt skjønt poenget med AWstats jeg.. får det liksom ikke til å funke tror jeg... :hmm:

Her er min awstats. Funker fint den, men har jo ikkje fått noken statestikk der enda :p

Litt OT dette her, men det er sikkert et par stykker som synes dete her er fristende: Firefox XP Styl! Jeg bruker den nå, eneste som kanskje er en smule dumt er at det er litt mørkt, men slikt overlever man ;)

Æsj - eg hater slike theme-xp greier. Ka med å kjøre enkel plain standard oldschool windows-look?

Sånne customgreier skaper masse tull, sluker systemressurser, ser skjelden bra ut - og eg liker det enkelt.

Og ut i fra det bildet der så såg jo iallefall den firefox-greia heilt forferdelig ut. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Æsj - eg hater slike theme-xp greier. Ka med å kjøre enkel plain standard oldschool windows-look?

Sånne customgreier skaper masse tull, sluker systemressurser, ser skjelden bra ut - og eg liker det enkelt.

Og ut i fra det bildet der så såg jo iallefall den firefox-greia heilt forferdelig ut. :thumbdown:

Stoettes :thumbup:

 

Ser forresten at jeg IKKE er nevnt i listen din over andre bloggere paa herlig.net :mad: Du har jo vaert leeenge i min liste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...