Sigmoideus Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Skrev et innlegg her i sted, men hvor i all verden ble det av? Skjønner ingenting. Begynner å lure på hvor jeg skrev det hvis det ikke var her... Men har hentet maskinen nå i hvert fall. Eneste som var litt dumt var at det var 6 USB-porter i steden for 8 som det stod på dinside.nos anbefaling. Men det er ikke Kompletts feil regner jeg med. Hmmm, kanskje rydde litt her med det samme Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Skrev et innlegg her i sted, men hvor i all verden ble det av? Skjønner ingenting. Begynner å lure på hvor jeg skrev det hvis det ikke var her... Men har hentet maskinen nå i hvert fall. Eneste som var litt dumt var at det var 6 USB-porter i steden for 8 som det stod på dinside.nos anbefaling. Men det er ikke Kompletts feil regner jeg med. Hmmm, kanskje rydde litt her med det samme Mulig at den har mulighet for å koble til to USB porter til kanskje, i form av sånn ekspansjonskortgreier`? http://www.alsted-mors.dk <= er det andre som sliter litt med at menyen tar to linjer ?? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Mulig at den har mulighet for å koble til to USB porter til kanskje, i form av sånn ekspansjonskortgreier`? http://www.alsted-mors.dk <= er det andre som sliter litt med at menyen tar to linjer ?? Ikke umulig... Men skal vel klare meg fint med de 6 som er på plass nå i hvert fall... Menyen er på en linje her... Kjører IE 6.0 Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 grattis med nytt nick a eller så kan du jo slå til med en USB hub Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 God dag folkens.. mye liv her..? Jeg kan "brife" med at jeg har USB hub innebygget i tastaturet.. Deilig og slippe og maatte rote i alle ledningene bak PCen naar jeg skal koble til noe... Skjoent USB 2.0 ting maa bak der uansett da men... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Polecat du? Betaler forskuddsvis for ett år av gangen. Meget greit egentlig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Fin side Arve! Nå blir han nok fornøyd =) (omiro @ owned? ) Eneste å pirke på er at du bør dempe bakgrunnsfargen litt, muligens desaturere den en smule (ctrl+u). Gudd løkk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Har du begynt på "130k logoen" HalTan? EDIT: La til "klammer" eller hva det heter... Endret 18. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 EDIT: La til "klammer" eller hva det heter... Gåseøyne.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Skrev et innlegg her i sted, men hvor i all verden ble det av? Skjønner ingenting. Begynner å lure på hvor jeg skrev det hvis det ikke var her... Men har hentet maskinen nå i hvert fall. Eneste som var litt dumt var at det var 6 USB-porter i steden for 8 som det stod på dinside.nos anbefaling. Men det er ikke Kompletts feil regner jeg med. Hmmm, kanskje rydde litt her med det samme Mulig at den har mulighet for å koble til to USB porter til kanskje, i form av sånn ekspansjonskortgreier`? http://www.alsted-mors.dk <= er det andre som sliter litt med at menyen tar to linjer ?? Få litt spacing på toppen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Har du begynt på "130k logoen" HalTan? EDIT: La til "klammer" eller hva det heter... For det første: http://users.transfur.com/Ammari/art-mine/...tBirthday-m.jpg Nei. Frist i april... EDIT: Ops, det var litt "PolePussy" i den også :| *edite til link...* Endret 18. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Undrer meg egenlig hvorfor du har så uendelig med furries liggende. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Undrer meg egenlig hvorfor du har så uendelig med furries liggende. Kamerat Google -> Bildesøk -> PoleCat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Kamerat Google -> Bildesøk -> PoleCat Litt av hvert der ja... EDIT: Ironisk nok fyller jeg året den 28. Endret 18. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 DEN DER lagra jeg nettopp, for 5 min siden Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) God dag folkens.. mye liv her..? Jeg kan "brife" med at jeg har USB hub innebygget i tastaturet.. Deilig og slippe og maatte rote i alle ledningene bak PCen naar jeg skal koble til noe... Skjoent USB 2.0 ting maa bak der uansett da men... Da er det da egentlig like greit å ha USB 2.0 i fronten av pc'en (kun hvis du har pc'en oppå pulten) EDIT: Mye rart på google bildesøk ja Endret 18. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hmm... nå har jeg venta i flere timer på mail fra qxl... men jeg er jo ikke 18 da... kanskje det har noe å si på registreringen?! Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hmm... nå har jeg venta i flere timer på mail fra qxl... men jeg er jo ikke 18 da... kanskje det har noe å si på registreringen?! Tror du må være 18 for å registrere deg der ja... Bare registrer deg i moren din sitt navn elns... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeje, tror nok jeg gjør det ass! men det er jo litt irriterende.. blir ikke webhotellet registrert i hennes navn også da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) jeje, tror nok jeg gjør det ass! men det er jo litt irriterende.. blir ikke webhotellet registrert i hennes navn også da? Nei. EDIT: Og om det skulle bli det er det nada problem å bytte til ditt navn. Endret 18. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå