Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg her i sted, men hvor i all verden ble det av? Skjønner ingenting. Begynner å lure på hvor jeg skrev det hvis det ikke var her... :(

 

Men har hentet maskinen nå i hvert fall. Eneste som var litt dumt var at det var 6 USB-porter i steden for 8 som det stod på dinside.nos anbefaling. Men det er ikke Kompletts feil regner jeg med.

 

Hmmm, kanskje rydde litt her med det samme :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skrev et innlegg her i sted, men hvor i all verden ble det av? Skjønner ingenting. Begynner å lure på hvor jeg skrev det hvis det ikke var her... :(

 

Men har hentet maskinen nå i hvert fall. Eneste som var litt dumt var at det var 6 USB-porter i steden for 8 som det stod på dinside.nos anbefaling. Men det er ikke Kompletts feil regner jeg med.

 

Hmmm, kanskje rydde litt her med det samme :ermm:

Mulig at den har mulighet for å koble til to USB porter til kanskje, i form av sånn ekspansjonskortgreier`?

 

http://www.alsted-mors.dk <= er det andre som sliter litt med at menyen tar to linjer ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skrev et innlegg her i sted, men hvor i all verden ble det av? Skjønner ingenting. Begynner å lure på hvor jeg skrev det hvis det ikke var her...  :(

 

Men har hentet maskinen nå i hvert fall. Eneste som var litt dumt var at det var 6 USB-porter i steden for 8 som det stod på dinside.nos anbefaling. Men det er ikke Kompletts feil regner jeg med.

 

Hmmm, kanskje rydde litt her med det samme  :ermm:

Mulig at den har mulighet for å koble til to USB porter til kanskje, i form av sånn ekspansjonskortgreier`?

 

http://www.alsted-mors.dk <= er det andre som sliter litt med at menyen tar to linjer ??

Få litt spacing på toppen.

Lenke til kommentar
God dag folkens.. mye liv her..?  :)

 

Jeg kan "brife" med at jeg har USB hub innebygget i tastaturet..

Deilig og slippe og maatte rote i alle ledningene bak PCen naar jeg skal koble til noe...  :roll:  Skjoent USB 2.0 ting maa bak der uansett da men...

Da er det da egentlig like greit å ha USB 2.0 i fronten av pc'en (kun hvis du har pc'en oppå pulten)

 

EDIT: Mye rart på google bildesøk ja :p

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...