Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal vel være mulig å gjøre slik:

 

<link href="handheld.css" media="handheld" type="text/css" rel="stylesheet" />

 

Da vil vel man forhåpentligvis kunne lage et stilark med f.eks. kun tekstformatering.

Støtten for dette er dessverre minimal. HTMLdog har en test liggende ute, som jeg aldri finner adressen til.

Lenke til kommentar
Korfor skriver du "Arial" istede for berre Arial ? Anførselstegn rundt fonter skal kun brukast når navnet på fonten er fleire ord ;)

Men er det feil å skrive det med fnutter?

Nei - men lurte på korfor han hadde gjort det når det faktisk er ingen grunn til å gjøre det ;)

Synes bare tonen din virker litt overlegen og belærende - et spørsmål var det i alle fall ikke. Det er vanlig å skrive atributter med fnutter, og når det ikke er feil så er det ingen grunn til å ta det opp.

Lenke til kommentar
Synes bare tonen din virker litt overlegen og belærende - et spørsmål var det i alle fall ikke. Det er vanlig å skrive atributter med fnutter, og når det ikke er feil så er det ingen grunn til å ta det opp.

1. Overlegen? Ja - det er eg av og til, uten alltid engang å ha grunn til det.

 

2. Eg poengterte noke som kunne forandrast.

 

3. Det er snakk om Jibril2k her - en som forhåpentligvis er vant til tonen min.

 

4. I CSS så skal kun fonter med fleire ord i navnet ha fnutter rundt seg. Dessuten er det ingen attributter i CSS - derimot hadde han skrive en verdi "feil".

 

5.

Selv om de kan skrive på en måte som irriterer deg, vet de fleste hva de snakker om.

Eg vil uten å skryte tørre å påstå at her veit eg ka eg snakker om - ergo var det ut i fra nettikette unødvendig å påpeike min oppførsel.

 

Ja - eg er forbaska sta, og en veldig merkelig person.

 

Eid?

Lenke til kommentar

Tåpelig og poenglaus artikkel IMO.

 

1. Han nevner at IE blir opna fra MSN, Outlook og Acrobat reader - dette er feil, om du ikkje har den som standard nettleser. Hos meg blir IE kun opna for testing av sider, kun når eg sjøl vil.

 

2:

- For det første kan man slett ikke unngå å bruke nettleseren, selv om man avinstallerer den.

 

Vel - man kan la vær å bruke den ved rett og slett ikkje å opne den, og sette en anna nettleser som standard for din PC.

 

 

Skulle likt å diskutere live med han fyren der, asså...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...