Arve Systad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Hm, den flash-filmen hadde vert greit å linke til fra artikkelen ivertfall URL? edit: misforstod litt jah über- Endret 27. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hm, tror jeg i overtrøtt tilstand skrev litt uten mål og mening. Var vel bare opptatt av å ha noe mer på siden. Jaja, vi får se hva det blir ut av det. Skjønte ikke helt hva du mente med den "morsomme flash-fillmen". Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 MEGAWOOT @ lokaltog.net 4!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 MEGAWOOT @ lokaltog.net 4!! Yess sir, sjøl om den bugga veldig, veldig i IE. Liker den enkle og oversiktlige stilen. Har dog sett alt sammen av det før Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Yess sir, sjøl om den bugga veldig, veldig i IE. Wut? Fant ikke en eneste liten bug i IE6.. Alle som bruker eldre versjoner kan dra til Bangladesh og spise biller. Du kan ikke supplementere med et lite skjermskudd vel? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har tenkt lenge på å skifte navn på designfirmat mitt: Dark Direct til noe mer enklere og stiligere. Jeg har funnet på noen alternativer: 1. Anchorage Design 2. Huntley Design 3. ThDesign Hva synes dere? Hvilket er best? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Yess sir, sjøl om den bugga veldig, veldig i IE. Wut? Fant ikke en eneste liten bug i IE6.. Alle som bruker eldre versjoner kan dra til Bangladesh og spise biller. Du kan ikke supplementere med et lite skjermskudd vel? Sitter på jobb med IE5 no Skjermskudd? Nei, har ikkje mulighet for å lagre som .jpg/.gif/.png - samt at eg kan ikkje koble til FTP her... edit: Tready Tja, alle var igrunn bedre enn Dark Direct, men er usikker på hvilket du burde bruke. Og ikkje for å vere frekk eller noke - men det eg kan huske å ha sett i din portefølje er jo berre massevis av layerstyles og tabellkodesider, omtrentlig - og IMO kvalifiserer ikkje det til å ha et "designfirma". Måtte vere ærlig her, blir litt teit å holde det for meg sjøl Og for alle "veteraner" her inne, litt nostalgi! Koselige Marvil laga jo denne for ei god tid tilbake, som vidare utvikla seg til pixelstreet - som no desverre er nede. Når kommer den opp igjen igrunn? Hadde vert morro å få den i gang igjen Endret 27. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 samt at eg kan ikkje koble til FTP her... Har du IE har du FTP, eyh? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) @jorgis og pulse: bare vent, jeg tar deg snart igjen @jorgis og sol.no: tallene er nedslående, men det som er fint er at di setter fokus på det. For det trengs. Sjekk hatlista mi, kanskje du er der.hahaha, veit ikke om det har stått der nå, men det var i alle fall veldig bra sakt forresten var det _et_ søtt redesign Edit: MrBerg: FTP delen ligger vel i explorer.exe, ikke iexplorer.exe men anyway, det burde funke hvis det ikke står en liten firewall i veien Endret 27. november 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) samt at eg kan ikkje koble til FTP her... Har du IE har du FTP, eyh? jajaja er klar over det, men trur det er pga. noke firewall greier og litt sånt, og orker ikkje begynne å fikle med det her. forresten var det _et_ søtt redesign Feil trykklegging, IMO Endret 27. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Arve87, jeg tenkte jo å starte fra scratch da når/hvis jeg skifter navn. Alt blir nytt, og fra portfolioen min tar jeg kun det beste av det beste ( det er ikke så mye bra da ) til den nye siden. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Og for alle "veteraner" her inne, litt nostalgi! Ikke kødd med meg, Arve.. ompatut.tk!? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Feil trykklegging, IMO Pøh! Det finnes ingen regler for hvordan man skal uttale norske ord Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Og for alle "veteraner" her inne, litt nostalgi! Ikke kødd med meg, Arve.. ompatut.tk!? Du er tydeligvis ny her du Seff! Det var min epoke som fjortis-webdesigner. Du kan få sjå et par tre versjoner av den sida når eg kommer heim om du vil Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg har tenkt lenge på å skifte navn på designfirmat mitt: Dark Direct til noe mer enklere og stiligere. Jeg har funnet på noen alternativer: 1. Anchorage Design 2. Huntley Design 3. ThDesign Hva synes dere? Hvilket er best? Vel, personlig synes jeg det var ganske tragiske navn til "firmaet" ditt... Men om jeg må si at en av de var bedre så er det Anchorage Design, men alle var like patetiske, høres ut som navn på "firmaet" til en eller annen fjortiss"designer". Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Navnet MÅ ikkje inneholde «Design», vel? ot: Herregud - ei dame fra et tannlegekontor var inne og handla no for 2400kr, der 1400 var i sjokolade og konfekt ffs! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Herregud - ei dame fra et tannlegekontor var inne og handla no for 2400kr, der 1400 var i sjokolade og konfekt ffs! Haha. -------------------- Tready: Anchorage Design, evt Anchorage Media. Endret 27. november 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Altså, folkens - det er ikkje jul enda! PoleCat - alt for tidlig ute med juleavatar. Juleavatar skal "skruast på" i starten av DESEMBER, ikkje i slutten av NOVEMBER. Blasfemi! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) 1. Anchorage Design2. Huntley Design 3. ThDesign Hva synes dere? Hvilket er best? Tja, du sa du skulle bytte til noe bedre og enklere? Enklere blir det vel ikke med de nye forslagene men... Hvorfor ikke finne på et stilig akronym i steden for, og bruke det fremfor engelske ord den vanlige mann i gata må bruke krølltang på tunga for å uttale? Det gjelder vel mest det første du skrev men... Og i det akronymet så får du med et ekstra ord som sier litt mer om hva slags design du driver med. Design kan jo være alt fra rosa skjorter til telefonstolper. Så er det som oftest lettere å huske et navn med tre bokstaver, enn ei lang remse med ord. Det var i hvert fall mitt tips EDIT: Ved litt nærmere ettertanke, så kanskje det er lurt med design etter akronymet? For en forkortelse sier jo mindre om hva slags firma det er... For eksempel TBH Design (Tre Bokstaver Her Design)... Og i de bokstavene så får du med hva du driver med og kanskje hvem som driver det...? Føler jeg ror meg lengre og lengre på dypet her nå, kan noen vennligst dra meg i land igjen? Endret 27. november 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Design kan jo være alt fra rosa skjorter til telefonstolper. Skal eg liksom bli fornærma? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå