Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yess sir, sjøl om den bugga veldig, veldig i IE.

Wut? Fant ikke en eneste liten bug i IE6.. Alle som bruker eldre versjoner kan dra til Bangladesh og spise biller.

 

Du kan ikke supplementere med et lite skjermskudd vel? :innocent:

Sitter på jobb med IE5 no ;)

 

Skjermskudd? Nei, har ikkje mulighet for å lagre som .jpg/.gif/.png - samt at eg kan ikkje koble til FTP her...

 

edit:

 

Tready

 

Tja, alle var igrunn bedre enn Dark Direct, men er usikker på hvilket du burde bruke.

Og ikkje for å vere frekk eller noke - men det eg kan huske å ha sett i din portefølje er jo berre massevis av layerstyles og tabellkodesider, omtrentlig - og IMO kvalifiserer ikkje det til å ha et "designfirma". Måtte vere ærlig her, blir litt teit å holde det for meg sjøl :p

 

Og for alle "veteraner" her inne, litt nostalgi!

Koselige Marvil laga jo denne for ei god tid tilbake, som vidare utvikla seg til pixelstreet - som no desverre er nede. Når kommer den opp igjen igrunn? Hadde vert morro å få den i gang igjen :w00t:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

@jorgis og pulse: bare vent, jeg tar deg snart igjen :p

 

@jorgis og sol.no: tallene er nedslående, men det som er fint er at di setter fokus på det. For det trengs.

 

Sjekk hatlista mi, kanskje du er der.
hahaha, veit ikke om det har stått der nå, men det var i alle fall veldig bra sakt :D

 

forresten var det _et_ søtt redesign :)

 

Edit: MrBerg: FTP delen ligger vel i explorer.exe, ikke iexplorer.exe ;) men anyway, det burde funke hvis det ikke står en liten firewall i veien

Endret av harald_
Lenke til kommentar
Jeg har tenkt lenge på å skifte navn på designfirmat mitt: Dark Direct til noe mer enklere og stiligere. Jeg har funnet på noen alternativer:

 

1. Anchorage Design

2. Huntley Design

3. ThDesign

 

Hva synes dere? Hvilket er best?

Vel, personlig synes jeg det var ganske tragiske navn til "firmaet" ditt...

 

Men om jeg må si at en av de var bedre så er det Anchorage Design, men alle var like patetiske, høres ut som navn på "firmaet" til en eller annen fjortiss"designer".

Lenke til kommentar
1. Anchorage Design

2. Huntley Design

3. ThDesign

 

Hva synes dere? Hvilket er best?

Tja, du sa du skulle bytte til noe bedre og enklere? Enklere blir det vel ikke med de nye forslagene men...

 

Hvorfor ikke finne på et stilig akronym i steden for, og bruke det fremfor engelske ord den vanlige mann i gata må bruke krølltang på tunga for å uttale? Det gjelder vel mest det første du skrev men... Og i det akronymet så får du med et ekstra ord som sier litt mer om hva slags design du driver med. Design kan jo være alt fra rosa skjorter til telefonstolper.

 

Så er det som oftest lettere å huske et navn med tre bokstaver, enn ei lang remse med ord. Det var i hvert fall mitt tips ;)

 

EDIT: Ved litt nærmere ettertanke, så kanskje det er lurt med design etter akronymet? For en forkortelse sier jo mindre om hva slags firma det er... For eksempel TBH Design (Tre Bokstaver Her Design)... Og i de bokstavene så får du med hva du driver med og kanskje hvem som driver det...? Føler jeg ror meg lengre og lengre på dypet her nå, kan noen vennligst dra meg i land igjen?

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...