Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det samme skjer imidlertid ikke når jeg søker med

a) Google toolbar i FF

b) www.google.com -> skrive inn.

 

Uansett - fint at du har en link til et søkeresultat der herlig.net er på topp, slik at jeg bare kan gå gjennom den linken til google, og så til herlig.net :p

bruker Google search i Opera og får opp samme resultat som om eg søker via google.com (søk i alle sider, ikkje kun norske). Side 3, øverst.

Lenke til kommentar

Bah, er visst litt trøtt jeg. For meg ble «fra midten av side 16 til toppen av side 3» til at herlig.net var nr. 3 når man søkte på herlig. Teit diskusjon :p

 

Får håpe den stiger ytterligere da.

 

 

BTW: Om man søker på «undeclined», er det nr. 1 - både i norsk og engelsk visning. Skulle tro det var en del online ordbøker og slikt som bruker akkurat det ordet? :)

Lenke til kommentar
Fett :D

Har du noen tall på hvor mange besøkende som kommer fra Google, eller?

Får ~250 treff i måneden fra diverse søkemotorer (Google, Kvasir), der flesteparten går på lokaltog, noen har søkt på "Zactival" (stygg slankepille som jeg har skrevet tekst om, negativ, selvsagt) og noen søkeord som ikke er så relevante for lokaltog.net. :D

Lenke til kommentar

Ang. Google: google er et merkelig vesen. Til ca. i dag var jeg #1 på google ved søk på "jorgis". Nå har jeg falt ned til #2, fordi imdb har laget en infoside om den "kjente" skuespilleren Giorgos Jorgis. Fordi imdb.com har en PageRank på vannvittig mye, og jorgis.com har mye lavere, ligger jeg under den i ranking. Kjipt. En annen ting som kan nevnes er at webalizer-sidene på domenet mitt, samt adminpanelet mitt ligger over hovedsiden i pagerank. Forstå det den som kan...

Lenke til kommentar

Jorgis: at webalizer rankes høyere kan vel kanskje ha noe med at "jorgis" står flere ganger der enn i selve hovedsiden? (jeg veit ikke, bare tipper...)

 

hrld-vs-jibril.jpg<-- pwnd :D

 

(for di som ikke ser det er det pulse-lista, og jeg har nettopp pasert jibril ;))

 

BTW:: Sjekk www.sol.no , avstemningen i venstre marg OG den lengst til høyre av nyhetene under headern

Endret av harald_
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syns kritikk blir mer oversiktelig å lese om den står punktvis? Er vel nesten kun jeg (eller, det er vel sikkert flere men) som setter opp punktene, men mange skriver et avsnitt med ting de ville ha rettet på...

 

For hvis jeg skulle få kritikk på noe jeg hadde laget, så ville jeg gått tilbake å sett i tråden om jeg hadde fått med meg alt som stod der, og da er det vel enklere å se på en liste med "rettelsene" enn å lese igjennom et avsnitt med masse tekst hvor du må finne punktene selv?

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Jorgis: at webalizer rankes høyere kan vel kanskje ha noe med at "jorgis" står flere ganger der enn i selve hovedsiden? (jeg veit ikke, bare tipper...)

 

hrld-vs-jibril.jpg<-- pwnd :D

 

(for di som ikke ser det er det pulse-lista, og jeg har nettopp pasert jibril ;))

 

BTW:: Sjekk www.sol.no , avstemningen i venstre marg OG den lengst til høyre av nyhetene under headern

Güügle: PageRank prioriteres over tekstpresedens, så teknisk sett burde www.jorgis.com rankes høyere. At det er indeksen på et domene skal også telle positivit i jorgis.com sin retning.

 

Pulse: Hah! Og se hvem som eier dere begge? Rundt 27.-plass, med 700k mer. :p

 

sol.no:

Nei

  33% (951 stemmer)

:(
Lenke til kommentar

Da var tre nye artikler lagt til på www.krem.tk Fant ut isted at jeg trenkte en liten oppdatering så jeg skrev en liten serie på tre artikler, alle hører sammen, men kan leses hver for seg.

 

Er sykelig trøtt nå, så ikke bli overaska om det er noen skrivefeil. Ville bare ha litt feedback på de. Om det jeg skriver makes sense?

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...