Ingar Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) kanskje denne også http://www.dagbladet.no/dinside/2004/11/25/415674.html ? når blir forresten firefox-seksjonen ferdig? Endret 25. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hmm.. hva syntes folket om: http://www.dan1el.net/photo_draft/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Hmm.. hva syntes folket om:http://www.dan1el.net/photo_draft/ Likte den faktisk veldig, veldig godt Enkelt, reint, fint. edit: flotte bilder også. Likte spesielt den solnedgang-ved-hav greia. Det var sinnsujkt neat Endret 25. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hmm.. hva syntes folket om:http://www.dan1el.net/photo_draft/ Var ikke den sånn ... helt lik den forrige fotosiden din? Sett bort i fra bakgrunnsbildet. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Hmm.. hva syntes folket om:http://www.dan1el.net/photo_draft/ Var ikke den sånn ... helt lik den forrige fotosiden din? Sett bort i fra bakgrunnsbildet. Jo. Har brukt samme "konseptet". Men nå er alt bygd opp fra bunnen av. Den andre var fæl under panseret. Kunne gjerne ha fått respons på bildene også. ...en ting. PHP-scriptet som lager "Neste" og "Forrige"-lenkene er sykt avansert. Skal se om jeg får lov til å smekke opp kildekoden i morra. Endret 25. november 2004 av dan1el Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Den var veldig smooth vil jeg hevde Bakgrunnsbildet i galleriet (sort hvitt av katt) var utrolig fint Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 dan1el: Syntes den siten var veldig clean og enkel. Den gir fokus på bildene og ikke masse dikkedakk på selve siten. Bildene i seg selv var og flotte (de få som jeg så der, 2 katter og 2 landskap). Validerer både XHTML og CSS.. så da er det ikke stort å trekke ned på Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ...en ting. PHP-scriptet som lager "Neste" og "Forrige"-lenkene er sykt avansert. Skal se om jeg får lov til å smekke opp kildekoden i morra. Definér «sykt avansert». Har liten tro på at et pagineringsscript kan nå en vanskelighetsgrad på «sykt». Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ...en ting. PHP-scriptet som lager "Neste" og "Forrige"-lenkene er sykt avansert. Skal se om jeg får lov til å smekke opp kildekoden i morra. Definér «sykt avansert». Har liten tro på at et pagineringsscript kan nå en vanskelighetsgrad på «sykt». Alt er relativt. Om du har nok peiling vil ingenting bli en utfordring engang, berre litt tidkrevande pga masse å skrive Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hehe. Jeg hadde i hvert fall aldri klart å skrive lignende kode... her er noe av den: if( !$_GET ) { $_GET = $HTTP_GET_VARS; } if( !$_GET['sfolder'] ) { $_GET['sfolder'] = $defaultDir; } $_GET['sfolder'] = str_replace( '.', '', $_GET['sfolder'] ); if( !preg_match( "/\/$/", $_GET['sfolder'] ) ) { $_GET['sfolder'] .= '/'; } $rootDir = $rootDir . $_GET['sfolder']; $my_dir = @opendir($rootDir) or die('ERROR: thought you could be clever huh? Cheat the system huh?'); if( $_GET['showPic'] ) { $cur = ''; while( $picname = readdir($my_dir) ) { if( isImage( $picname, $acceptedFormat ) ) { if( $rootDir.$picname == $rootDir.$_GET['showPic'] ) { Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er det noen bildefiltyper som lastes "feil vei"? Altså fra bunnen av til toppen? Blir like skremt hver gang.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hmm.. hva syntes folket om:http://www.dan1el.net/photo_draft/ løvv itt bigg time. Oversatt: Veldig pen siden som fremhever innholdet (bildene) veldig bra Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hehe. Jeg hadde i hvert fall aldri klart å skrive lignende kode... her er noe av den: *kode* Hehe. Samme her, siden den er så vannvittig rotete. Slik kan den se ut hvis du bruker indentering og slikt skikkelig: if(!$_GET) { $_GET = $HTTP_GET_VARS; } if(!$_GET['sfolder']) { $_GET['sfolder'] = $defaultDir; } $_GET['sfolder'] = str_replace( '.', '', $_GET['sfolder'] ); if(!preg_match("/\/$/", $_GET['sfolder'])) { $_GET['sfolder'] .= '/'; } $rootDir = $rootDir . $_GET['sfolder']; $my_dir = @opendir($rootDir) or die('ERROR: thought you could be clever huh? Cheat the system huh?'); if( $_GET['showPic'] ) { $cur = ''; while($picname = readdir($my_dir)) { if (isImage($picname, $acceptedFormat )) { if($rootDir.$picname == $rootDir.$_GET['showPic']) { evt. kan du kjøre det andre veien, og lage rotekode: if(!$_GET) $_GET = $HTTP_GET_VARS; if(!$_GET['sfolder']) $_GET['sfolder'] = $defaultDir; $_GET['sfolder']=str_replace('.', '', $_GET['sfolder']); if(!preg_match("/\/$/", $_GET['sfolder'])) $_GET['sfolder'] .= '/'; $rootDir=$rootDir . $_GET['sfolder']; $my_dir=@opendir($rootDir) or die('ERROR: thought you could be clever huh? Cheat the system huh?'); if($_GET['showPic']) { $cur = ''; while($picname=readdir($my_dir)) { if(isImage($picname,$acceptedFormat)) { if($rootDir.$picname==$rootDir.$_GET['showPic']) { Endret 26. november 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dan1el: Det var en utrolig rå remake av dan1el.net/photo v1! Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvor ble det av "PHP Kode som kanskje andre kan bruke" tråden? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) løvv itt bigg time. Den var veldig smooth vil jeg hevde Bakgrunnsbildet i galleriet (sort hvitt av katt) var utrolig fint dan1el: Syntes den siten var veldig clean og enkel. Den gir fokus på bildene og ikke masse dikkedakk på selve siten. Bildene i seg selv var og flotte (de få som jeg så der, 2 katter og 2 landskap). Validerer både XHTML og CSS.. så da er det ikke stort å trekke ned på Den var veldig smooth vil jeg hevde Dan1el: Det var en utrolig rå remake av dan1el.net/photo v1! Takker for alle kommentarer Skal se om jeg får lagt ut den koden til navigasjonen i dag Endret 26. november 2004 av dan1el Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Gompen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=324727 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 @dan1el: Den var fet ..men hvorfor har du satt inn kattebildet med img og ikke satt det som bakgrunnsbilde i CSS? Fikk helt sjokk når jeg ved et uhell klarte å markere hele "bakgrunnen" Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 @dan1el: Den var fet ..men hvorfor har du satt inn kattebildet med img og ikke satt det som bakgrunnsbilde i CSS? Fikk helt sjokk når jeg ved et uhell klarte å markere hele "bakgrunnen" Hehe. Da blir det ekstra knot for meg. Dessuten mister jeg "loading picture..."-bakgrunnen som jeg skal ha et annet bilde som bakgrunn. Jeg vet jeg kan sette "loading picture..." på #wrapper, men da mister jeg høyden og det fører til... mye rart. Tro meg, det er best slik Du kan jo bare ta vekk markeringa ved å markere noe tekst etterpå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Og gjett om herlig.net har stige fra midten av side 16 til toppen av side 3 når man søker på "herlig" på google i løpet av tre dager da *digge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå