Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle spøre et spørsmål her dersom det er greit... Er vel ikke noe vits i å lage post om noe så lite :p

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

Hvaslags språk er det? (dersom det er et web-språk,da....)

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Hvordan kan man knekke en slik kode?

Første steget måtte være å finne ut hvilken kryptering som er brukt...

 

Edit: kunne det vært base64?

 

Edit2: Det var base64, ser ut som en del av en binærfil.

PK...   . r´*"nš=.“   ž   . . helpicon.gif.'.
ZPITGIFfGKONs÷t³°L.d�bøÄÀð...f¦.wtt0 .ÅŸ,Œ
Z.D€Ô20's¬º²¯@Ð1S!°íìѳ,êlLl­·.xæ®dͺì–Á¼
úi›.s÷îl.ðH>.æü¨ó²‡VãY•.†’ÿò¦^zp*áUÝ.ýòšÇ¿
.¿Onfxª ç¤zÿã¦n¦”Õ÷Ÿž}3+“Šc€4(�A,¸¸¸€€
¸�ÖШˆË0¹›¸€€ƒÜ€€€¸€¸�¡½µ•¥�½¸¹�¥˜¸œ
�iA%Q%™-=9ÏÝÒÎÁ2Q’A—ã3ÃÿÿüÌÏN1ž
Ç3ñþ^„ßíß½Û¿x¸¸»«‹‹

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke har merka at XHTML 2.0-spesifikasjonen (Vel, Working Draft, men vi sier spesifikasjonen :D ) ligger ute? :fun:

 

EDIT

Henrik || Just a day sier:

Hm, hvorfor finnes det ikke et element som heter blockcode? :p

 

magnus h › dekalibratoren sier:

:D

 

magnus h › dekalibratoren sier:

si det...

 

Henrik || Just a day sier:

Skulle nesten spurt på mailing-lista..

The blockcode element :wee:

Endret av SirIce
Lenke til kommentar
Ser ikke ut som bildet var et gyldig bilde. Jeg får i hvert fall ikke frem noe.

Fordi lokaltog ikke har pastet alt som kom når man kjørte base64_decode() på den. Det er heller ikke mulig å kopiere alt ut av det som kommer ut, muligens fordi det er noe kluss med charset. Skal se om jeg finner ut av dette.

 

EDIT:

 

The blockcode element happy.gif

 

Hva skal vi med den, da? Vi har jo allerede <code>, og den tar vel hensyn til whitespace?

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...