mikk- Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Surfa litt på designs i boredom.. fant denne: http://www.lousco.com/Den hadde deilig fargebruk og små detaljer som kom i min smak Merkelig nok syntes jeg faktisk den innerste delen av designet der liknet litt på mitt forrige "predesign" som jeg hadde før den jeg har nå. Den så ut som en PoleCat =) Deler av den iaff. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 FuLu: Jeg surfet samme tråd som deg, ble utrolig inspirert av alle skjermdumpene. Jeg merket meg spesielt http://binarybonsai.com/. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 FuLu: Jeg surfet samme tråd som deg, ble utrolig inspirert av alle skjermdumpene. Jeg merket meg spesielt http://binarybonsai.com/. Hehe ja, mye snacksy der. Og den dama der med beina i været var foxy For de som ikke vet: skjermdumper Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Angående SessionSaver til Firefox, er det mulig å resette den ellerno uten å reinstalle SS..? Av en ellerannen grunn så åpner den alle nye vinduer med "Edit CSS" aktivert.. Litt irriterende i lengden har jeg funnet ut.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Avalonstar var NYDELIG! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Avalonstar var NYDELIG! I second that. Eneste kjipe var overganger fra logo til resten av header, IMO. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Avalonstar var NYDELIG! I second that. Eneste kjipe var overganger fra logo til resten av header, IMO. Det jeg ble imponert over var overskriftene. De er liksom vanlig, markerbar tekst, men med antialiasing Dette må jeg sette meg inn i... EDIT: Det var visst en eller annen flash-greie.. Endret 23. november 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ... likte faktisk ikke den siden så utrolig mye. Den var i og for seg fin, men den ble for oppstykket. En del meny, en del header, en del innhold. Blir som å se på et ferdig puslespill, hvor ikke helt alle bitene passer inn... Var i grunn litt rotete teksting og... ... men hvem lager egentlig et design som alle faller for? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det jeg ble imponert over var overskriftene. De er liksom vanlig, markerbar tekst, men med antialiasing Dette må jeg sette meg inn i... Den metoden som er i bruk der heter sIFR, og er en videreutvikling av Shaun Inmans IFR. Shaun Inmans metode hadde noen ulemper, blant annet at det var umulig å skalere skriften. Dette er fikset i Mike Davidsons utgave. Ganske smart, egentlig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ganske smart, egentlig. smile.gif Joa, men når man må ha både JS og Flash for å få se det, går vinningen litt opp i spinningen. I så fall må man ha noe serverside som manipulerer siden litt etter om man har JS på eller ikke, og skrur av og på headerne etter om folk har flash eller ikke. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Ganske smart, egentlig. smile.gif Joa, men når man må ha både JS og Flash for å få se det, går vinningen litt opp i spinningen. I så fall må man ha noe serverside som manipulerer siden litt etter om man har JS på eller ikke, og skrur av og på headerne etter om folk har flash eller ikke. Javascriptet sjekker om brukeren har aktivert Flash, og hvis han ikke har det, da får han servert ren hn-tekst i stedet for den anti-aliaserte flash-teksten. Bare prøv å deaktiver JavaScript på Avalonstar. Teksten er der uansett. Endret 23. november 2004 av SirIce Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Kan jeg koble meg til området mitt hos servetheworld med ssh? Edit: noen her som har skrevet sånn søknad? hva skrev du? Endret 23. november 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Edit: noen her som har skrevet sånn søknad? hva skrev du? Hvem hva hvor..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Marvil: Man kan få SSH-tilgang hos STW, men da må man fylle ut en slags søknad (mest for å hindre at samtlige webhotelleiere kjører SSH med diverse IRC-bots). Tror du kan finne søknaden et eller annet sted i CP eller i FAQ. Bare prøv å deaktiver JavaScript på Avalonstar. Teksten er der uansett. wink.gif På avalonstar skjer ingenting hvis jeg deaktiverer JS på avalonstar, fordi flash-headingene er skrevet inn som <embed>-tags. Dette er ihvertfall utrolig uoptimalt. På mikeindustries.com byttes det heller ut med pur H2-tekst. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Aha. Så ikke sammenhengen.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jorgis: Det sto i faq'en at den var i kontroll panelet. Men jeg finnern ikke... Lenke til kommentar
joffar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 På avalonstar skjer ingenting hvis jeg deaktiverer JS på avalonstar, fordi flash-headingene er skrevet inn som <embed>-tags. Dette er ihvertfall utrolig uoptimalt. På mikeindustries.com byttes det heller ut med pur H2-tekst. Her vises siden dersom jeg disabler javascript... etter en refresh vises siden med pure H text.. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvordan lager jeg avrundede hjørner på en div, ved hjelp av CSS? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 «My Own CMS» Genialt Hvordan lager jeg avrundede hjørner på en div, ved hjelp av CSS? Du må lage hjørna med bilder, og legge dei som bakgrunnsbilde i div-elementet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå