B4stian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hm.. litt enig der.. kanskje en lysere farge da.. eller.. Eventuelt en dypere farge (i de under), hva nå enn det måtte innebære... Farger er i grunn som krokodiller, man får aldri helt taket på de... hehe... få litt dybde i de under ja.. ikke så dum du *tenke* Må nok bare prøve meg litt fram hvis ingen har en fin oppskrift på dette Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hmm klarer ikke finne ut av dette problemet Har laget noe tekst på venstresiden nå, og skal ha et bilde ved siden av teksten, altså på høyresiden...ser greit ut i iexplorer fordi den bruker hele bredden, men i mozilla og opera havner bildet under teksten fordi den ikke bruker hele bredden og det blir for lite plass...Noen som har hatt noen lignende problemer? Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 !important -------------------------------------------------------------------------- ..paradoxia har nytt deign, og det var kuult Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 !important -------------------------------------------------------------------------- ..paradoxia har nytt deign, og det var kuult Stilig.. og jeg som trodde at det andre var optimalt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Stilig var det jo forsåvidt - men det gamle var bedre! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Pokker, jeg begynner å bli lei Palmekraft-designet! Får lyst til å ha noe litt enklere. --- BTW; noen som la merke til dette bildet i Dagbladet i går? Synes det var et tøft bilde =) Endret 21. november 2004 av Mikka Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Stilig var det jo forsåvidt - men det gamle var bedre! Hehe, har du noengang vært fornøyd med en nyere versjon av noe fra meg? Tror du er litt konservativ du, Arve. (Liker du det gamle skinnet bedre, er det jo bare å bruke nettopp det, det er det som er så fint.) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Fet avatar har du i alle fall fått deg, men den er bare midlertidig, eller? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Fet avatar har du i alle fall fått deg, men den er bare midlertidig, eller? Selvsagt, må skli ut litt av og til, spesielt når man er i HL2-mood. Hadde ikke enden nettopp et innlegg om OT i kafeen? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 !important -------------------------------------------------------------------------- ..paradoxia har nytt deign, og det var kuult Takker, problem løst Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvis jeg lager et lite bilde på f.eks. 30*30px og vil at det skal bli gjentatt i hele main-div'en, hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvis jeg lager et lite bilde på f.eks. 30*30px og vil at det skal bli gjentatt i hele main-div'en, hvordan får jeg til det? div#main { background: url(bilde.gif) repeat; /* evt. repeat-y eller repeat-x for kun vertikal/horisontal repetering */ } Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Den repeterer vel alle retninger så lenge du ikke definerer noe verdi på «repeat»..? Så er ikke et å skrive «repeat» overflødig da..? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 @Marvil: Jo, det tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Er det like flatt nå da, Sigmoideus?? Link Endret 21. november 2004 av datating Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er det like flatt nå da, Sigmoideus?? Link Riktignok er eg ikkje Sigge, men svarer likevel: Mønsterbakgrunn der du skal ha innhold er litt slitsomt, samt at du vil få problemer med å repetere den der nedover når du får meir innhold Og et lite tips - prøv å skap litt meir kontinuitet i sida di, sammenheng. Akkurat no har du ingen "system" i skille mellom header, meny og innholdsfelt. Prøv gjerne å la heile den saken der ligge, og begynn på nytt etter å ha tenkt deg litt om Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nei, er ikke like flatt, men nå dukket det opp andre ting... Kommer nok til å bli vanskelig å lese den skriften, og som Arve *klappe på arve* sier, så blir det vel mindre pent hvis bakgrunnen må gjentas nedover... ? For å se et litt mer tilnærma resultat kan det jo være lurt å skrive noe nyttig fremfor ny side... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er cp.servetheworld.net like tregt for dere som det er for meg? er går det saaaaaaaaaakte.... (ikke bare i dag, det er sånn hver dag...) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jepp, CP er drittreigt, og har vært det så lenge jeg har hatt hotell der (mars elns.). Spør kundeservice om de ikke kan flytte det til en bedre server, eller om det er selve CP som er så ufattelig treigt av konstruksjon. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Noen som synest denne siden ser ok ut ? Da jeg lagde den tenkte jeg mest på å lage en side som ikke er helt lik alle andre sine. Menyen ser litt annerledes ut i FF enn i IE og Opera, men ikke mye så jeg har ikke tatt meg tid til å få fikset det. Drit i innholdet foresten Vil ikke ha så veldig mye kritikk på den siden den bare er litt på gøy, derfor lager jeg ikke en ny tråd, men en liten pekepinn kan alltid vere kjekk å ha www.maraak.com ringer julen inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå