Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Hm.. litt enig der.. kanskje en lysere farge da.. eller..  :hmm:

Eventuelt en dypere farge (i de under), hva nå enn det måtte innebære... Farger er i grunn som krokodiller, man får aldri helt taket på de... ;)

hehe... få litt dybde i de under ja.. ikke så dum du ;)

 

*tenke*

 

Må nok bare prøve meg litt fram hvis ingen har en fin oppskrift på dette :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm klarer ikke finne ut av dette problemet :( Har laget noe tekst på venstresiden nå, og skal ha et bilde ved siden av teksten, altså på høyresiden...ser greit ut i iexplorer fordi den bruker hele bredden, men i mozilla og opera havner bildet under teksten fordi den ikke bruker hele bredden og det blir for lite plass...Noen som har hatt noen lignende problemer?

Lenke til kommentar
Er det like flatt nå da, Sigmoideus?? Link

Riktignok er eg ikkje Sigge, men svarer likevel:

 

Mønsterbakgrunn der du skal ha innhold er litt slitsomt, samt at du vil få problemer med å repetere den der nedover når du får meir innhold ;)

 

Og et lite tips - prøv å skap litt meir kontinuitet i sida di, sammenheng. Akkurat no har du ingen "system" i skille mellom header, meny og innholdsfelt.

 

Prøv gjerne å la heile den saken der ligge, og begynn på nytt etter å ha tenkt deg litt om :)

Lenke til kommentar

Nei, er ikke like flatt, men nå dukket det opp andre ting... Kommer nok til å bli vanskelig å lese den skriften, og som Arve *klappe på arve* sier, så blir det vel mindre pent hvis bakgrunnen må gjentas nedover... ?

 

For å se et litt mer tilnærma resultat kan det jo være lurt å skrive noe nyttig fremfor ny side... :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som synest denne siden ser ok ut ?

Da jeg lagde den tenkte jeg mest på å lage en side som ikke er helt lik alle andre sine.

Menyen ser litt annerledes ut i FF enn i IE og Opera, men ikke mye så jeg har ikke tatt meg tid til å få fikset det. Drit i innholdet foresten :p

 

Vil ikke ha så veldig mye kritikk på den siden den bare er litt på gøy, derfor lager jeg ikke en ny tråd, men en liten pekepinn kan alltid vere kjekk å ha :p

 

www.maraak.com ringer julen inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...