PoleCat Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Sikkert Arve som har bannet IP-en din ... Hm, mulig, men er på jobb da. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har ikkje gjort noke som helst med sida, og den funker finfint her. HL2 er rått! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 inrøm at du bannet han du... hehe, hl2 er konge ja, siden funker fint her! men et tips.. cs:s er ennå bedre! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 CS:S og HL2 kan da vel ikke sammenlignes, da det er single player og multiplayer..? Uansett, mottok det på tirsdag, men tenkte jeg skulle vente med å legge det inn til jeg mottar PCen i retur fra Komplett. *Tålmodig* ----------------------------------------------------------------------------------- Bare sletta det underdomenet jeg, Svamp. Da jeg satte CHMOD til å tillate alt (nei, jeg kan ikke tallkodene for slikt), ble plutselig de andre mappene også CHMODet riktig. Men, uansett - det er ikke så viktig... Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 HL2 HERJER! Har grodd siden onsdag Lenke til kommentar
joffar Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 CS:S og HL2 kan da vel ikke sammenlignes, da det er single player og multiplayer..? Har ingen av spillene siden jeg har en PC som ikke oppfyller minimuskravene, men tror nok at begge har single play muligheter. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 HAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO Velg selv. Lenke til kommentar
Cactus Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 HAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO WWW.GAMER.NO Velg selv. Hehe, jeg tok den tredje fra toppen. Alle gode ting er tre Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har litt idetørke for tiden og trenger noen hint...ble dette litt overkill ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Syns det ble fint jeg, tha_zaynt, men den der "glass"-effekten på meny-tingen ble litt voldsom, IMHO. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) gamer.no Bare meg, eller står den avstemninga litt klumsete til? EDIT: Aah, det skal kanskje være en reklame til venstre for den? *kose-med-adblock* Endret 19. november 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 bedre eller verre? Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 noen som vet om et alterativt ikon til det grusomme opera-ikonet på .htm dokumentene? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 noen som vet om et alterativt ikon til det grusomme opera-ikonet på .htm dokumentene? HAHAHHA! Skal gå aaan å forandre i preferences en palss trur ich! Men er ikkje sikker! Og NO skal eg spele hælflaif tuuuuu! yey! :woo: :wot: Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 haha arve er fyuklll D;D;D Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Argh. Treige drittforum. *dobbelpost* EDIT: Må bare sitere arve (for å være litt slem) HAHAHHA! Skal gå aaan å forandre i preferences en palss trur ich! Men er ikkje sikker! Og NO skal eg spele hælflaif tuuuuu! yey! woot.gif :woo: :wot: Endret 20. november 2004 av jorgis Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nais. Fylleposter er alltid digg, spess når noen fylleposter for å kommentere en fyllepost. Eksos: er det pink floyd du har i siggen? Hohoho. Jeg har spilt HL2 i fem timer nå i strekk. Måtte slutte når det gjorde vondt i øynene. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Tumdidumdidum Var da edru i går, eg vel? Nei men seriøst, akkurat NO sitter eg på jobb (av alle ting) og er dødsstiv i nakken (headbanging i fylla er alltid en slager) - og klarer _ikkje_ å svare skikkelig for meg når folk ringer. Blir litt masse "øøøh ..æææh...um.." .. Men HL2 rocker heilt hinsides all forstand. Gleder meg til å komme heim igjen etter jobb Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Jeg begynner å få nok av fylleposter i kafeen nå. Pass på prosentene deres i framtida - øl og forum er enda værre enn øl og PC generelt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg begynner å få nok av fylleposter i kafeen nå. Pass på prosentene deres i framtida. Drakk ikkje øl. Dessuten har eg ingen prosenter øl og forum er enda værre enn øl og PC generelt øl og forum er verre enn øl og PoleCat generelt? Døll på jobb. [/ot] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå