Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) @ PT: Det drar damer med skitne hender! Så du mener altså at hvis jeg stapper hendene ned i et blomsterbed, så får jeg dame med en gang? Prøv å spille i band! Du blir magnetisk! And/or stuff a sock down your pants EDIT: Damene digger hull... Eller var det gutta? Endret 17. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 @ wh1t3inc. : Har du slikt hull i tannkjøttet der du oppbevarer snusen? Sånn som leet-snuserne har? Nei, jeg har vært flink å variere på sidene. Det vil vel i praksis bare si at det tar deg dobbelt så lenge å få TO like hull på hver side, så blir det iallefall likevekt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Nei, jeg har vært flink å variere på sidene. Det vil vel i praksis bare si at det tar deg dobbelt så lenge å få TO like hull på hver side, så blir det iallefall likevekt. sdit; feil smiley... Endret 17. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 sdit; feil smiley... Og phukka quoting. Ble så stille her nå, regner med at alle så muligheten for 130k raske. Skjermen min er enda på Stokke, ikke beveget seg siden kl 11.00 i dag. Menmen, jeg tar kvelden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) sdit; feil smiley... Og phukka quoting. Ble så stille her nå, regner med at alle så muligheten for 130k raske. Leveringsfrist i April... Tror jeg ro'ern LITT ned på den ja Har tenkt ut et par bra ideèr though Endret 17. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 hmm... tror ikke jeg gidder å prøve meg liksom... for det første så har jeg ikke illustrator, og for det andre så føler jeg meg ikke god nok! men men.. jeg får se hva jeg får til på illustrator fronten, og om jeg evt. tør å prøve meg! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Ah, no skal eg lage meg mat og kose meg med forum og å fikse småbugs på ei viss side... Kom heim fra kino, "Bare Bea". Den var _dårlig_, men men - slik blir det når du går på kino fordi "alle andre" skal... Livet er for kjipt..*nynne* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Var det pinlig at den handla om sex og sånn Arveeeee *cuddle* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Var du på kino med "Teh One" Arve???? how did it go??? jeg er litt nyskjerrig Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Ah, no skal eg lage meg mat og kose meg med forum og å fikse småbugs på ei viss side... Kom heim fra kino, "Bare Bea". Den var _dårlig_, men men - slik blir det når du går på kino fordi "alle andre" skal... Livet er for kjipt..*nynne* Vi vet at dama di dro deg med, så du trenger ikke late som. Sidend ere satt på bakerste rad vet du sikkert ikke hva filmen handla om engang rusk_i_øyet.gif edit; dammit Jibbi, du var sekundet raskere enn meg der... Endret 17. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 ... og det er ikke et tilfeldig filmvalg heller... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Var det pinlig at den handla om sex og sånn Arveeeee *cuddle* nei, men filmen var faktisk dårlig. Var du på kino med "Teh One" Arve???? how did it go??? Blant andre, ja. Vi vet at dama di dro deg med, så du trenger ikke late som. Sidend ere satt på bakerste rad vet du sikkert ikke hva filmen handla om engang rusk_i_øyet.gif Hadde det vert så vel så.... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Nup... hvem vet hva denne filmen har gjort for forholdet deres! © Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Nup... hvem vet hva denne filmen har gjort for forholdet deres! © Legg ekstra godt merke til smilyen i slutten av min siste post... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Å? Hva har skjedd? :( Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Nup... hvem vet hva denne filmen har gjort for forholdet deres! © Hvem vil egentlig vite..? Jeg. <-- Non-animated. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Nup... hvem vet hva denne filmen har gjort for forholdet deres! © Legg ekstra godt merke til smilyen i slutten av min siste post... Men jeg glemte at jeg skrev, og ble så opphengt i en msn diskusjon at jeg ikke fikk med meg at du skrev... så dumt da men satt dere ved siden av hverandre da Edit: Eller hva om det ikke er noe bra/koselig å snakke om?! det kanjo være... men vet aldri med krig og kjærleik! ohh, teh nynorsk is taking over! *banke seg selv i hodet med flaske og si: dumme nynorsk!* Edit2: glemte Edit © PT Endret 17. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Nei, vi satt ikkje ved sida av kverandre. Nynorsk er bra. Nei, det er egentlig ikkje morro å snakke om, heller ikkje å tenke på. Fanden heller, satt noke fast i halsen, og hosta opp masse matgreier på skjermen *vaske* Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Nærsynt eller hoster du langt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Nærsynt eller hoster du langt? hoster langt ca 40cm faktisk.. men blei sånn ultrahost dah, ikkje sånn vanlig no har eg vaska skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå