Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg har akkurat samme følelsen i høyre underarm denne uka.

Spilte en sang som heter Hold The Line på piano i helga/sist uke. En hel

sang full av 16-deler (kjapp rytme), for dere som vet hva det er for noe.

Det blir tungt etterhvert. :)

Hold the Line, som i "Toto: Hold the Line"? :)

 

Tror jeg har en grei peiling på hvordan musesyke kan være. Har også spilt endel tempostykker (slik som dunis) på synth her, men slår nok dunis på tempoet (1/32). Når man holder et akkordmønster kontinuerlig i 32-delsnoter gjør det temmelig vondt etter ca. to minutter, når refrenget heldigvis er over (its raining men, altså). :cry:

 

Men anyhoo: DVD-brenner er kjøpt, så nå venter jeg bare på HL2-CDen, som forhåpentligvis kommer i morgen fra elkjøp.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Hehe, jeg har akkurat samme følelsen i høyre underarm denne uka.

Spilte en sang som heter Hold The Line på piano i helga/sist uke. En hel

sang full av 16-deler (kjapp rytme), for dere som vet hva det er for noe.

Det blir tungt etterhvert. :)

Hold the Line, som i "Toto: Hold the Line"? :)

 

Tror jeg har en grei peiling på hvordan musesyke kan være. Har også spilt endel tempostykker (slik som dunis) på synth her, men slår nok dunis på tempoet (1/32). Når man holder et akkordmønster kontinuerlig i 32-delsnoter gjør det temmelig vondt etter ca. to minutter, når refrenget heldigvis er over (its raining men, altså). :cry:

Jupp, right. Jeg mente selvfølgelig 32-delsnoter. :blush: Skrev feil i farten. :)

Toto - Hold The Line, ja. ;)

 

[/OT]

Lenke til kommentar
Vel, er man medlem på hw.no er man vel medlem av gamer.no også, siden det er en portal. Eller?

Aner ikke. Henger ikke der.. :)

Men jeg regner med noen her vet det.. :!:

 

(wild guess: polert)

Jepp, er man medlem på hw.no er man automatisk medlem av gamer.no, programmer.no, overklokking.no osv.

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg finner ingen løsning på problemet mitt meb beyond-sanity.com v2 :( Har prøvd med box-model hacks og alt mulig, men det fungerer bare ikke... IE legger på margin selv om jeg har * {margin: 0; padding: 0;} øverst i stilarket, og da er det veldig lite jeg kan gjøre, men jeg tror nok det at noen av dere her inne med litt mer skills i CSS kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar

"Hærpa" litt på layout, har faktisk "slurva" litt :blush:, virker som det bugger litt på den sidebar pluss at jeg var litt lat på footer :lol: . Uansett, syntes forrige versjon var litt naken, nå ble det hvertfall litt mere skille på hva som er hva. Url = WWW i profilen min ;)

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Stilig FuLu, digger den. Tokk meg flere minutter å finne ut hva du sankket om da, skjønte ikke at jeg måtte refreshe nettleseren min for at siden skulle endre seg. Hihi

 

Forresten så er websiden kanskje litt ensfarget ... For å gjøre det litt mer interessant så ville jeg kanskje prøvd å dra inn en farge til (grønt f.eks.).

 

@Jibba: Har du en link til den siden din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...