phanti Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Har prøvd det, men #right legger seg under #left, og går i full bredde. Skulle vært width: auto-130px; eller.no Slik er det nå: /* Column settings */ #wrap { margin: 0 auto; width: 80%; } #left { float: left; width: 130px; border: 1px solid #000; } #right { float: left; border: 1px solid red; } <div id="wrap"> <!-- starting the 2 column menu and content container --> <div id="left"> <p>meny skal her</p> </div> <div id="right"> <div id="content"> <p>innhold her</p> </div> </div> </div> Hadde vært evig takknemlig om noen fant en løsning. Sida skal være til innlevering av prosjekt som bør bli ferdig snart. Endret 15. november 2004 av phanti Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 No snør det som berre juling her! http://www.absentvoid.com/hwno/sno1.jpg http://www.absentvoid.com/hwno/sno2.jpg http://www.absentvoid.com/hwno/sno3.jpg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hoho. Og her i Bergen har det vært stort sett bare haggelbyger. Endret 15. november 2004 av jorgis Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) *Flytte til Førde*... Heh, dere er heldige! Haglet litt her i teh by over alle byer og, men ikke mye...(Ålesund) Endret 15. november 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Her kommer ikke snøen før lenge Heldigriser Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 *Flytte til Førde*... Heh, dere er heldige! Haglet litt her i teh by over alle byer og, men ikke mye...(Ålesund) Ikkje flytt til førde, er berre drap og elendighet og ingenting å gjøre på her Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hehe, er du mannen med den rare logoen på genseren ? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har nettopp funnet den ultimate extension for webutviklere (okei, WebDev toolbar er bedre): Lorem Ipsum Content Generator! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hehe, er du mannen med den rare logoen på genseren ? ??? Forklar deg, gutt/mann/kvinne/jente! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ingen har mer snø enn Trondheim Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Hva har snø med webdesign å gjøre? Kan dere si SO3..? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 @Foco: Designet gjør det at siden er helt umulig å lese på en skjerm med 800*600 oppløsning, grunnet dårlig valg av font. Det burde d skifte på /Clvn Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er vel litt OT, men ser ut som mine røtter kommer herfra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva har snø med webdesign å gjøre? Kan dere si SO3..? Kreativitet.. Eller vinterdepresjoner. Da er det viktig å stå sammen og snakke ut om følelsene.. Men greit OT. Litt mer OT (unnskyld, enden) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Akkurat når jeg er klar for å starte på tidenes største (og første) redesigning av www.hrld.net så inntreffer det fatale, jeg har fått musesyke! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 @harald_: Leit! Du får kjøpe deg en sånn joystick-mus da Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg har fått musesyke! Hehe, hvordan kjennes det? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sånn rent kropslig har jeg vondt i underarmene, aller mest i høyrearmen. Men det går bort hvis jeg ikke skriver/bruker musa. Så jeg er nok på et tidlig stadium Ellers er det ubeskrivelig frustrerende. Jeg prøver jo å holde meg helt vekk fra PCen for at det skal bedre seg, men det er ikke lett. Særlig ikke når jeg bare på skolen har 10 - 12 timer i uka på pc... Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Musesyke = Alle nerders største og mest befryktede mareritt. Webben er ennå ikke perfekt, les What's Next? The Same Thing! Endret 16. november 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Sånn rent kropslig har jeg vondt i underarmene, aller mest i høyrearmen. Men det går bort hvis jeg ikke skriver/bruker musa. Så jeg er nok på et tidlig stadium Hehe, jeg har akkurat samme følelsen i høyre underarm denne uka. Spilte en sang som heter Hold The Line på piano i helga/sist uke. En hel sang full av 32-deler (kjapp rytme), for dere som vet hva det er for noe. Det blir tungt etterhvert. EDIT: SIDE 666! Endret 16. november 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå