mikk- Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Skjekke; Snø! -- Noen som vet hvorfor denne hoveren, altså den som er på de reserverte plassene, ikke fungerer i IE? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Beklager OT, men snø først nå?? Bor ikke du på det frosne stedet folk kaller Røros? Husker jeg sendte jorgis et bilde av den første snøen for over en måned siden. Jaja, enig med deg, ting blir finere med litt (MYE! ) snø ja. Endret 13. november 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Beklager OT, men snø først nå?? Bor ikke du på det frosne stedet folk kaller Røros? Husker jeg sendte jorgis et bilde av den første snøen for over en måned siden. Jaja, enig med deg, ting blir finere med litt (MYE! ) snø ja. Tja, det har alltids vært snø før nå, men ikke så mye. BTW, så er Røros ganske tørt. Det kommer nok mere snø i løpet av året andre plasser. Den snøen som kommer nå, smelter nok ikke før uti mars eller april. Men der snøen smelter andre steder, holder den seg gjennom hele vinteren her. Det blir altså bare mer og mer, i stedet for at den byttes ut litt.. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Skjekke; Snø! -- Noen som vet hvorfor denne hoveren, altså den som er på de reserverte plassene, ikke fungerer i IE? bildene der bugger i opera *pirkepirke* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Skjekke; Snø! -- Noen som vet hvorfor denne hoveren, altså den som er på de reserverte plassene, ikke fungerer i IE? bildene der bugger i opera *pirkepirke* Takk for at du sa ifra! Skal fikse så fort som mulig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Beklager OT, men snø først nå?? Bor ikke du på det frosne stedet folk kaller Røros? Jeg bor i bergen, og det eneste vi har hatt er massevis av regn, litt hagl og litt sludd. EDIT: Mikka: 4 4 Endret 13. november 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Her er det også såvidt komt litt snø. http://absentvoid.com/hwno/snoe.jpg edit: bilde tatt ut fra vinduet på rommet mitt, litt dårlig kvalitet, men.. whatever. Innlegg 7000 Endret 13. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Her er det også såvidt komt litt snø. http://absentvoid.com/hwno/snoe.jpg edit: bilde tatt ut fra vinduet på rommet mitt, litt dårlig kvalitet, men.. whatever. Pfft.. Her er vi oppe i kanskje 30-40 cm.. Vurderer seriøst å drite i folk som bruker IE på den plassreservasjonssida. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Heldiggriser.. Bor i Ålesund og jeg ble glad for hagling.. Jaja... Vi hadde 0,5 cm med hagl og da var jeg storfornøyd! Vi får vel ikke mer "snø" vi.. Nå regner det bort......... Endret 13. november 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Heldiggriser..Bor i Ålesund og jeg ble glad for hagling.. : Hm, jeg bor omtrent en halvtime/time i fra Ålesund, og vi har bare snø her.. Nevnte jeg at jeg hater snø? Endret 13. november 2004 av SirIce Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Du bor på Stranda ja... ( Såg på personelig info ting) Er vel snø der.. Går det ann å hate snø når du er så nært Strandafjellet ? Endret 13. november 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Går det ann å hate snø når du er så nært Strandafjellet ? Antagligvis... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vil heller ha snø nå slik det er nå.. Sliter bort det lille jeg har igjen av piggene på dekka mine nå når veien er bar, det er litt kjedlig.. Fikk beskjed om at Gjøvik hva hvit fra oktober til mars ellerno, kan ikke si jeg har sett noe til det men.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vinteren er ekstremt sein over hele landet i år. Men nå er vi langt ute på det berømmelige jordet, eller OT for å si det på en annen måte. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vinteren er ekstremt sein over hele landet i år. Ekstremt sein? det er jo bare såvidt november jo! Her venter jeg ikke snø på disse kanter før tidligst i desember... </OT> Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vel, her kom den for ca. en måned siden i fjor... Også er det ikke snø på/i Gjøvik heller, og det er visst ikke normal ifølge Marvil. Bor ikke du i Vestfold eller noe da? Kan vel ikke forvente noe særlig da! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Sånn skal siden se ut.. dette er koden jeg har per i dag.. div.container { width: 612px; margin: 0 auto; } div#header { width: 612px; height: 150px; background-image: url(header.jpg); } div#innhold { width: 612px; height: 389px; padding-top: 30px; background-image: url(main.jpg); float: left; } div#footer { width: 612px; height: 30px; overflow: hidden; background-image: url(footer.jpg); clear: both; } som dere ser mangler meny.. hvordan skal den se ut?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Også er det ikke snø på/i Gjøvik heller, og det er visst ikke normal ifølge Marvil. Det KAN være at noen lurer meg.. People tend to do that alot.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Neida. Det er ingen som lurer deg Vinteren pleier da vitterlig å være på Raufoss og Gjøvik på denne tiden, hvis du er i tvil kan du spørre bestefaren min, han har vel dagbøker med væropplysninger fra sikkert før krigen! Mener han har ringt og klagd på vondt i ryggen etter å ha måkt snø av taket sitt på denne tiden her tidligere år. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har akkurat gått over til Firefox (Opera før), digger det, utenom en ting: Hvordan får jeg alle linker til å åpne seg i ny tab? Spør bare her siden det virker som dere er bevandret i browser-verdenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå