Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I motsetning til Arve så likte jeg headerbildet godt. Det var verken for stort eller upassende motiv. Ja, det er veldig typisk sxc.hu, men jeg likte det godt.

 

Det som derimot fungerte dårligst var menyen, den passer rett og slett ikke inn og er litt rotete. Jeg ville prøvd å gjøre noe den om igjen og prøve noe annet.

 

Ellers så håper jeg at du for all ikke skal skrive om Janove Ottesen i Bloggen din; han er kjip, heia Ebba Grön.

Lenke til kommentar

Sånn ja!

 

Ellers ser det bra ut, bortsett fra at alle overskrifter mangler toppmarg - elns. En del overskrifter som blir trykt over borders og litt sånt.

 

Men - fullt leselig, og en IE5 bruker fortjener slikt. (sitter på jobb og bruker derfor IE5, og fortjener det :p)

 

Lokaltog:

 

Nye ur.org virker flott av det eg hittil har sett/opplevd! :D

...men den Kommer igjen om en liten stund. :p

 

edit:

 

Æh, korfor kan ikkje folk faktisk gå herfra omtrent no slik at eg kan begynne å telle opp kassen og stenge? Så kan eg faktisk stenge når vi skal, og ikkje ti minutter seinare? :p

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Tja, får se om jeg finner et annet bilde. :p Evt. kan jeg drite i alt som har med bilder å gjøre, og heller prøve å lage en ordentlig header.

 

Angående menyen, Waldmeister, så er jeg veldig uenig. Føler at det er det eneste som faktisk får fisken til å ikke bli 100% standarisert og dønn kjedelig.

 

Wizendraw: har prøvd stort sett alle plasseringer som er mulig å oppdrive med 10 pikslers margin på headerteksten. Noen forslag til hvor den kan stå/være?

 

Arve: hmm, skjønner hva du mener, du har nok et godt poeng. Får se hva jeg kan gjøre. :)

 

 

Edit: jeg er blitt onkel x2! :woot:

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Angående menyen, Waldmeister, så er jeg veldig uenig. Føler at det er det eneste som faktisk får fisken til å ikke bli 100% standarisert og dønn kjedelig.

Fint at vi har forskjellige meninger , men prøv å flytte der det står "meny" til høyre siden av menyen. Jeg tror det passer bedre da.

 

Ellers så mangler siden litt detaljer. Det blir rett og slett for "rent".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...