PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg baker snus jeg... Jeg klarte å lage en skikkelig sylinder for første gang i går på jobb! Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er jeg g33k eller? *Bøye seg i støvet* Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Mener jeg fortjener ganske mye credit for å faktisk holde samtaler med smtp servere, samt å tenke på logiske feil i sånne "uttrykk" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) "return/enter" for alle som ikke snakker med smtp servere daglig utdyper: Carriage Return Line Feed Rent logisk sett er uttrykket feil da man gjerne vil ha ny linje (Line Feed) før man vil flytte markøren (Carriage Return). Hvis man følger uttrykket slavisk ender man opp med å flytte alt på linja ned en linje... Er jeg g33k eller? Og hvorfor skulle jeg digge det? PoleCat: HA! Snusn00b! Jeg snuser ikke for fem øre, og jeg lager perfekte pris i alle former EID! EDIT: Ok, ikke stjerneform, Erna Solberg-form... osv. Endret 17. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvorfor øve seg på å mekke pris når man ikke snuser? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 PoleCat: HA! Snusn00b! Jeg snuser ikke for fem øre, og jeg lager perfekte pris i alle former EID! That's me! Snuser ikke heller, men få finne et alternativ nå når du blir kasta ut fra hvorsomhelst bare du har en lighter i lommen. @ PT: Det drar damer med skitne hender! Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Baking er tøfft! Ja, på lik linje med ekstremstøvsuging, 500 meter skittentøyskurv og kapp-skuring! EDIT: Der peip klokka! *løpe ned og ta ut herlighten* EDIT2: Je, den så jo.... bra ut Mye luft der. Need I say more? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeezes. 5 sider ellerno siden jeg gikk hjem.. Makan. Gidder ikke svare på alle, men tar noen.. - Baking er mongo, men å spise sluttproduktet/deig er digg! - Snus er toske, ikke gidder jeg å lære meg å lage heller. Ja, det var dem jeg huska. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 @ wh1t3inc. : Har du slikt hull i tannkjøttet der du oppbevarer snusen? Sånn som leet-snuserne har? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hvorfor øve seg på å mekke pris når man ikke snuser? Fikser en prell i ny og ne for kompiser vettu MAO: Får fønn! Endret 17. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er jeg g33k eller? ehh, ja! Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 <provosere modus> Hva er det dere småbarn har mot baking? Har dere ikke vokst helt inn i kjønnsrollene deres og er redde for å virke femi eller noe? </provosere mode> Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 @ PT: Det drar damer med skitne hender! Så du mener altså at hvis jeg stapper hendene ned i et blomsterbed, så får jeg dame med en gang? Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) enda et gullkorn! va var koden for æ igjen? husker aldri den Endret 17. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Baking er fett! sjokoladekake er min spesialitet! hvis man vet hvordan man skal behandle sjokoladen, så kan man få veldig mange bra resultater ut av det! Jeg er 16 (det du kaller småbarn), og jeg innrømmer at baking er fett! men så har jeg alltid blitt sett på som litt spesiell da © PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 @ PT: Det drar damer med skitne hender! Så du mener altså at hvis jeg stapper hendene ned i et blomsterbed, så får jeg dame med en gang? Ikke med en gang. La det være på en uke eller to mens du gjemmer deg bort i en mørk kjeller i Bjørgvin. Så smører du kroppen inn som DanielP og har ikke på deg annet enn du har på ditt personlige foto. Så ser det til slutt ut som du har arbeidet hardt som mekaniker i mange år. Eller ikke.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Stakkasr PT med det bildet... Jibbi: det finnes alltid unntak, og du kommer til å takke deg for at du liker baking den dagen dama di finner deg på kjøkkenet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 @ wh1t3inc. : Har du slikt hull i tannkjøttet der du oppbevarer snusen? Sånn som leet-snuserne har? Nei, jeg har vært flink å variere på sidene. En bekjent mistet en tann og måtte sy, stingene gikk opp grunnet snusing og nå har han et ubeskrivelig stort hull i kjeften. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 @ PT: Det drar damer med skitne hender! Så du mener altså at hvis jeg stapper hendene ned i et blomsterbed, så får jeg dame med en gang? Prøv å spille i band! Du blir magnetisk! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 @ PT: Det drar damer med skitne hender! Så du mener altså at hvis jeg stapper hendene ned i et blomsterbed, så får jeg dame med en gang? Prøv å spille i band! Du blir magnetisk! Vel, hvem råkker ikke damene på barneskolen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå