Simon Zimmermann Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Noen som kjeder seg like mye som jeg gjør denne fredagen? Fordriv tiden me å lese Google Blog, eller IE Blog, eller morsomme ting om Yasser Arafat, eller om The underscore hack. Noen som vet hva som skjer med Unrealized, det har vært stille der en måned? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er sikker på at Lokaltog vet hvordan det går I helga lå han visst på 70% ferdig eller noe i den duren. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 men, HVORFOR har gutta (lille Bill & co) lagt inn sperre for at jeg ikke skal kunne instalere bluetooth mottaker i windows 2000? det er forskjell på å blokkere noe og å ikke ha mulighet til noe. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Han har sagt at han kanskje blei ferdig denne veka, og selfølgelig - det blir dødskult! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 I helga lå han visst på 70% ferdig eller noe i den duren. Kult. Så det er altså lys i enden av tunellen, det er bra. Får håpe folk fortsetter å skrive artikler og guider som før og så da. Burde vel egentlig bidra med noe selv, men det blir som regel bare usammenhengende "vissvass" hvis jeg forsøker å skrive en tekst på over 200-tegn. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Waldmeister: I så fall: Grattis! Du har nettopp postet 224 tegn som ikke er usammenhengende vissvass. Endret 12. november 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Har planlagt to nye artikler on relaunch, etter ønske fra andre Håper dei blir like godt mottatt som dei forige eg har skrive Sitter på jobb no, og her er det kjedelig. edit: Waldmeister: I så fall: Grattis! Du har nettopp postet 244 tegn som ikke er usammenhengende vissvass. Om du talte alle tegna sjøl, så har eg fryktelig lyst å slå deg Endret 12. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) relaunch? Hva er det? btw: sitter hjemme nå (fri fra skolen), og her er det kjempegøy! EDIT: *au* Endret 12. november 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 relaunch? Hva er det? btw: sitter hjemme nå (fri fra skolen), og her er det kjempegøy! neste generasjon ur.org kanskje? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Argh. Må lære meg å se forskjell på on og om. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Argh. Må lære meg å se forskjell på on og om. Haha! Trur dere eg får en pakke i posten i dag som blei sendt fra moss på tirsdag? Vanligvis så får eg det tredje dagen, sendt fra oslo - og etter alle odds så bør eg få pakken min i dag. HalfLife 2 er på vei til meg edit: Var nettopp inne på paradoxia.org - og her sitter eg med IE5. No blei eg Skuffa, Geir! Den er ikkje midtstilt! Endret 12. november 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Microsfot kommenterer FireFox.. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) @arve: Da må du for all del ikke besøke min side med IE5. Den er så ødelagt som det går ann å få den. @jorgis: 244-tegn sier du ... ser ut som jeg har overgått meg selv. Endret 12. november 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 @Marvil: Why I like Windows Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 sitter her på skolen og lager "personlig hjemmeside". Men hva burde jeg ha med på denne siden? sliter litt med å finne nok å skrive på den... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Microsfot kommenterer FireFox.. Nei, såklart er ikkje IE noke dårligare enn andre browsere Waldmeister: er ikkje Windows vi har noke i mot, derimot, så har vi noke i mot Internet Explorer. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Livet, kjærligheten og døden ? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Waldmeister: mohahahaha! andesam: titt litt rundt om kring hva andre har skrevet. Enkli er det bare å fylle opp med all mulig dritt om deg selv som sikkert ikke er interesangt for noen andre, det har hvertfall jeg gjort Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Arve: joda, windows XP SP2 er så fult av automatikk og advarsler mot alt at du kan jo snart ikke velge skrivebordsbakgrund selv lenger... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 @jorgis: 244-tegn sier du ... ser ut som jeg har overgått meg selv. 224. sitter her på skolen og lager "personlig hjemmeside". Men hva burde jeg ha med på denne siden? sliter litt med å finne nok å skrive på den... blush.gif personlig: perso´nlig a2 1 som angår, tilhører el. er rettet mot en enkelt person få en p- innbydelse / ha en p- mening om noe / få p- kritikk / p- datamaskin forholdsvis rimelig mikrodatamaskin som brukeren selv har full kontroll over driften av, fork. PD el. pd, jf hjemmedatamaskin 2 som bygger på selvopplevelse kjenne en p- / ha p- kjennskap til noe 3 som gjøres av en selv jeg skal p- ta meg av saken 4 som tenkes å eksistere som personlighet tro på en p- gud 5 som har med *person (4) å gjøre p-e pronomen . Altså. Skriv om deg selv, hva du opplever, hva som er viktig for deg, hvor du bor, og hvor mye snop som skal til før du blir med en lokkemann i bilen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå