Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må være det lengste innlegget jeg har skrevet her på hw.no, noen gang. Jeg debuterer i politikk og religion delen med stil. :p

 

Hva mener dere man bør legge vekt på, en nice side der man presenterer porteføljen sin, eller bør man legge mest vekt på porteføljen? Forresten la jeg fra meg den interface-greia. Jeg fant bare ikke ut hva jeg kunne gjøre mer med den, så jeg fullførte den som en komplett side og slang den opp på porteføljen på www.krem.tk. Hastverks arbeid eller ei, jeg klarte det bare ikke mer, ble så frustrert! :p

 

Btw, jeg har sørgelig lite hilsner i prateboksen, hadde ikke gjort noe med et par. :innocent:

Lenke til kommentar

Er det fleire enn meg her inne som er så dritt lei unødvendig tid brukt på skulen? Skal snart ha sånn elevsamtalegreie med klassestyrer, og herregud eg skal kjefte så på han for all den tida eg er på skulen og sitter i norsk og tysk timer og gjør ingenting på grunn av at eg ikkje er i fysisk stand til å engasjere meg i dei timane. Like før eg setter meg ned å skriker i en norsk time ffs!

 

..klarer liksom ikkje bry meg med noke som helst lenger.

 

Sorry for vanvittig off topic prat, men måtte få det ut.

Lenke til kommentar

Haha. Du beskrev sånn ca alle mine dager på VGS.. Det du må lære deg, er å utnytte det;

- Sove f.eks, det kan du gjøre i timene. Det betyr at du kan sitte oppe hele natten i forveien. Funker fett.

- Sett deg ved siden av noen som har det likt. Lite som slår tiden vi hadde på VGS, pokkern så vi lo..

- Radio på mobilen er en slager, evt iPod e.l..

Tok litt tid, men jeg hadde det morsomt på VGS siste året igrunn. Hadde 15 timer data ellerno i uka, gjorde null og niks i de vanlige timene. Sekk var noe jeg parkerte hjemme, og bøker var noe som lå i baksetet på bilen.

Jeg sier som norsklærern min sa det:

«Du Anders, du ikke så mye i timene du, og når du først åpner kjeften, så er det noe dritt til naboen.»

Syns det var meget beskrivende og treffende. :)

Lenke til kommentar

Hmm. Sløse tiden vår er noe vi driver med også. Har vikarer i annenhver engelsktime, og nesten alle norsktimene. Vikarene har seff ikke peiling, så vi får oppgaven "tolk ett dikt". Da vi hverken har lært dikttolkning eller noe, gjør vi ingenting. Greit nok, men vi lærer ikke en drit. Og når tentamener/eksamener er såpass standardiserte som de er, lover det ikke bra. :(

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...