Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Uten å være helt sikker:

 

table vil vel gjelde alle tabeller (på lik linje med img { }), mens om du bruker .table, så har du definert en klasse og må referere til denne klassen fra HTML-dokumentet..

ok, jeg ga den en id så gikk det.

men bordene skal være 1px solid #fff.

jeg trenger det inni tabellen også. ikke bare rundt. går det an? eller må jeg bruke de grusomme bordene som kommer ved border="1"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten å være helt sikker:

 

table vil vel gjelde alle tabeller (på lik linje med img { }), mens om du bruker .table, så har du definert en klasse og må referere til denne klassen fra HTML-dokumentet..

ok, jeg ga den en id så gikk det.

men bordene skal være 1px solid #fff.

jeg trenger det inni tabellen også. ikke bare rundt. går det an? eller må jeg bruke de grusomme bordene som kommer ved border="1"?

HTML:

 

<table class="testtable">

<tr>

<td>Bla 1</td>

<td>Bla 2</td>

<td>Bla 3</td>

</tr>

</table>

 

 

CSS:

 

.testtable td {

border: 1px solid white;

}

 

 

 

Skal ikke det funke?

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Ja, det står 149 i ordrebekreftelsen. Jeg kan ikke se noe sted at di tar forbehold om skrivefeil, så da har de vel ikke noe valg. (Håper jeg :p)

Jasså?

 

Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Kompletts side, kan dette endres uten unntak, dersom kunden blir gjort oppmerksom om forholdet på forhånd og innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget.

 

og

 

Vi forbeholder oss rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i prissvingninger og lagersituasjon. Vi forbeholder oss også rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i konkurranseforhold og alle andre årsaker.

 

Den siste er litt skummel for deg.

Lenke til kommentar

Der traff du bra, Marvil ;):grin:

 

Edit: For å komme litt on topic igjen her; kan noen rakst forklare meg hvordan faux columns funker? Leste litt om det på ALA, skjønner hvordan det fungerer og sånn, men jeg får det ikke til på min side. Har sikkert bare satt opp skitet feil, men det finner jeg nok ut av etterhvert...

 

Har ikke akkurat for lite tid om dagen heller, syk som jeg er :(:p

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...