enden Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 *kremter og peker på innlegg om at dette er vel OT* N*, går ikke Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 noen som vet en side som har sånn md5-krypteringsverktøy? slik at du kan taste inn passordet ditt, så får du md5-utgaven av passordet du skrev inn? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Et kjapt Google-søk ga meg en link til denne siden: http://ricapar.ath.cx:89/md5/ ... og mange flere. Edit: ny link, som funker. Endret 6. november 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Traff spiker'n på hodet der ja Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 blææh! begynner å bli lei av alle filendelsene nå Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Tha_Zaynt: <?php echo md5($_GET['md5']); ?> md5.php?md5=yo btw: og Den siste quizen _må_ være laget av mavva. btw2: Hvorfor er domenet mitt (og absentvoid) nede? Later til at STW sliter litt. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jorgis: min er helt i hundre... (jada, stw her også ) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Der kom den opp igjen, ja. Var vel en nedetid på en halv time, maks. PS: Husk at STW eier mer enn én server, så om din hadde vært nede i tillegg hadde det betydd at din enten er på samme server, eller at ISPen til STW har dretet på draget. Anyhoo: Tha_Saynt: http://www.jorgis.com/articles/12 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Den siste quizen _må_ være laget av mavva. Haha :!: Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 *sukk* ingen som har en løsning eller tips til problemet mitt? off.. får vel bare gi opp desktop.webfreak.no da... :/ damn.. *lage .msstyles istedet* hehehe... .swf her og.. og Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Pokker. Skjermen min har begynt å tilte horisontalt. Skjer kanskje en gang i minuttet, omtrent. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Noen som skjønner hva i all verden som er galt her? Siden funker fint i FF, men ikke i Opera eller IE Link Den er fortsatt WIP, så koden er ikke helt på topp eller noe enda.. Ikke gi kritikk, egen tråd kommer når jeg får den til å funke i alle browsere. Endret 7. november 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Link Bare jeg som kommer til yahoo? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://dev.beyond-sanity.com/v2 Voldsomt vanskelig å rette på den feilen i adressa selv? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) http://dev.beyond-sanity.com/v2 Voldsomt vanskelig å rette på den feilen i adressa selv? Jeg gjorde det, men kom allikevel til yahoo. Fikk den til å funke nå tho' (EDIT: Åh, det manglet et kolon også..) Menmen, det var snakk om at den ikke funket i IE og Opera? Her funker den ikke så bra i FF heller Bakgrunnen repeterer seg ikke (typisk faux-columns-situasjon). Endret 7. november 2004 av Loomy Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 PS: Husk at STW eier mer enn én server, så om din hadde vært nede i tillegg hadde det betydd at din enten er på samme server, eller at ISPen til STW har dretet på draget. Sitter ikke di med fiber rett i NIX a? I såfall hadde flere enn dem merka det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Menmen, det var snakk om at den ikke funket i IE og Opera? Her funker den ikke så bra i FF heller Bakgrunnen repeterer seg ikke (typisk faux-columns-situasjon). Altså.. Kolonnen på høyre skal jo alltid være like høy som den til venstre og omvendt, men det tar jeg og fikser etter at jeg har fått den til å komme opp i Opera og IE... Utrolig irriterende at det ikke kommer opp annet enn «contact» og toppen i Opera og IE, mens det i hvertfall vises annet i FF... Edit: Hadde glemt å lukke et par span tags i menyen, de fucka opp alt Vises nogenlunde korrekt i Opera og FF, me den ser ikke ut i IE... Endret 7. november 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 PS: Husk at STW eier mer enn én server, så om din hadde vært nede i tillegg hadde det betydd at din enten er på samme server, eller at ISPen til STW har dretet på draget. Sitter ikke di med fiber rett i NIX a? I såfall hadde flere enn dem merka det Neppe. De har nok tilkobling via en ISP, de og. Tror faktisk de har serverrom ikke langt fra hvor forum.hw.no har sin server, borti oslo en plass. Hvis NIX hadde gått ned, hadde det faktisk ikke vært så ille. Da rutes signalet utenlands og tilbake istedenfor direkte via NIX, så det hadde vel blitt 50-60 ms ekstra. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hvis nix går ned tar nix2 på Kjeldsås over Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Brann EIDE Lyn! Men til saken, hva synes gutta (og eventuelle jenter) om interface-design for tiden? Som f.eks dette.(begynnelsen på en header, W.i.p) Er det overkill? Er det stygt? Er det "ut"? Har på følelsen av at folket satser for det meste på enkle og rene sider, det være seg med grunge effekt eller ei. Selv mener jeg at det meste av gleden i å drive med web-design er å sitte å klore i Photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå