Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://dev.beyond-sanity.com/v2

 

Voldsomt vanskelig å rette på den feilen i adressa selv? :)

Jeg gjorde det, men kom allikevel til yahoo. Fikk den til å funke nå tho' :dontgetit: (EDIT: Åh, det manglet et kolon også..)

 

Menmen, det var snakk om at den ikke funket i IE og Opera? Her funker den ikke så bra i FF heller :) Bakgrunnen repeterer seg ikke (typisk faux-columns-situasjon).

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Menmen, det var snakk om at den ikke funket i IE og Opera? Her funker den ikke så bra i FF heller :) Bakgrunnen repeterer seg ikke (typisk faux-columns-situasjon).

Altså.. Kolonnen på høyre skal jo alltid være like høy som den til venstre og omvendt, men det tar jeg og fikser etter at jeg har fått den til å komme opp i Opera og IE... Utrolig irriterende at det ikke kommer opp annet enn «contact» og toppen i Opera og IE, mens det i hvertfall vises annet i FF...

 

Edit: Hadde glemt å lukke et par span tags i menyen, de fucka opp alt :blush: Vises nogenlunde korrekt i Opera og FF, me den ser ikke ut i IE... :hmm:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
PS: Husk at STW eier mer enn én server, så om din hadde vært nede i tillegg hadde det betydd at din enten er på samme server, eller at ISPen til STW har dretet på draget.

Sitter ikke di med fiber rett i NIX a? I såfall hadde flere enn dem merka det :p

Neppe. De har nok tilkobling via en ISP, de og. Tror faktisk de har serverrom ikke langt fra hvor forum.hw.no har sin server, borti oslo en plass. Hvis NIX hadde gått ned, hadde det faktisk ikke vært så ille. Da rutes signalet utenlands og tilbake istedenfor direkte via NIX, så det hadde vel blitt 50-60 ms ekstra.

Lenke til kommentar

Brann EIDE Lyn! :w00t:

 

Men til saken, hva synes gutta (og eventuelle jenter) om interface-design for tiden?

Som f.eks dette.(begynnelsen på en header, W.i.p)

 

Er det overkill? Er det stygt? Er det "ut"? Har på følelsen av at folket satser for det meste på enkle og rene sider, det være seg med grunge effekt eller ei. Selv mener jeg at det meste av gleden i å drive med web-design er å sitte å klore i Photoshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...