Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke noe god på å skrive klagemail, men jeg får vel prøve da :p

Trenger jo ikke være klagemail. Bare være høflig og spørre hvorfor det ikke har kommet opp enda, og skrive at det er svært viktig for deg at det fungerer så fort som mulig ;)

Lenke til kommentar
Dere som har blogg; hvordan går dere fram? Først installasjon av pubsys, så styling av standard output, eller design først og integrering av pubsys etterpå?

Spør fordi jeg har slitt litt med dette i det siste, og jeg må jo nesten ha et pubsys om jeg skal ha en blogg... :roll:

For meg, ble det en slags blanding. Jeg hadde omtrent ferdig layout på forhånd. Tok copy&paste koden min i toppen av index.php som var default med wordpress. Kopierte litt kode fra wordpress som da lå under min egen kode i samme fila. Endret litt på hvilken stylesheet den skulle brukes og diverse småpuss i CSS'en for å få det sånn passe ok. Så sletta jeg da wordpress koden og da var min sak ferdig :D (hørtes så eeeenkelt ut, men tror jeg plundra litt å begynne med)

PS: pubsys.. som f.eks wordpress eller er det noe som heter pubsys? :whistle:

Lenke til kommentar

*sukk*, si meg, hvorfor funker ikke margin-bottom som det skal på denne? http://home.chello.no/alexholm/hw.no/csstemp6/

For en gang skyld ser det riktig ut i IE, mens FireFox og Opera nekter plent å gi meg noe margin-bottom :hmm: Ikke giddet å google enda, men får vel søke etter margin-bottom doesn't work opera firefox eller noe :p just in case...

Uff, forbaska vanskelig ting skal være :thumbdown:

Leste denne: http://www.complexspiral.com/publications/...apsing-margins/

Så jeg addet en padding-bottom på #container-outer, og da virket margin som det skulle for Opera/FF.

Men med denne metoden, blir høyden 100% + 1px for IE og sikkert Opera/FF... men la merke til at i FF og Opera så ble faktisk høyden mer enn 100% selv uten den uncollapse fixen. (Sees best når man resizer)

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...