Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om et enkelt program som gjør at man kan overføre større filer mellom to personer? På en måte en FTP-server uten serveren :p

 

For å ikke gå offtopic kan vi si det trengs til overføring av en gigantisk CSS-fil :whistle:

 

EDIT: Har visst rundet 3000 poster jeg... *forsinket feiring* :fun:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

XP har vel innebygget støtte for å sette opp ftp, så da er det vel en smal sak hvis den ene har XP.

 

Eventuelt er det fort gjort å laste ned demo versjon av en ftp server og sette opp den. Eller det forresten er det lettere å sette opp DC hub enn FTP server...

Endret av harald_
Lenke til kommentar
MSN er da mulig å bruke for større filer, men det går uhorvelig treigt... Annet enn det aner jeg ikke.. :hmm:

Tja, det ligger vel ingen sperrer i selve klienten..?

 

Overfører ofte store filer som går svinfort.. (de går intert på nettet her på huset, though..) Hjemme (der jeg bodde før) hadde jeg ofte bra fart til Polert, da..

Lenke til kommentar

Tja, det ligger vel ingen sperrer i selve klienten..?

 

Overfører ofte store filer som går svinfort.. (de går intert på nettet her på huset, though..) Hjemme (der jeg bodde før) hadde jeg ofte bra fart til Polert, da..

Jada, har overført filer raskt med MSN jeg også, er ingen sperrer i klienten, bare sperrer hos personene... Han jeg pleier å overføre ting med på MSN har alltid DC++ og div. andre up-/download programmer stående på hele tiden, så da tar det tid... Men det er jo klart MSN kan brukes hvis man passer på å ikke bruke nettet til noe særlig annet enn MSN skulle jeg tro..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...