mikk- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Grr... All denne bruken av ordet "fisk" i øst og vest.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fisk er godt, samtidig som det er sunt! Do not mess with the fish! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *Føle intens avsky for denne XxClawxX* Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) *Føle med deg* Edit: At han er født i 1990 sier vel også litt. Tråden hans er stengt av moderator btw. Endret 1. november 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Leit at noen få skal ødelegge gleden til andre. Direkte kopi av enkelte grafiske elementer samt kopi av tekster er og blir for dumt. Om han er født i 1990 er meg likegyldig, men kan være indirekte enig med at gode holdninger er noe som kommer med tiden Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har selv en bror på 13, han har ikke mye respekt for andres saker! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har selv en bror på 13, han har ikke mye respekt for andres saker! Hehe, vel, han går kanskje rundt og sier "Morra di!" enda? hehehe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Edit: At han er født i 1990 sier vel også litt. Jeg syns ikke man skal fokusere for mye på alder.. Tror ikke det er noe generelt at de fra 1990 går og stjeler innholdet på andre sine sider.. Btw; En person fra 1990 kan også være 14.. Sett at han er 14, og du er født 23. Desember, og ergo er 15 år, så ville jeg være forsiktig med å si for mye om alder. (@jorgis: hysj ) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Noen som har link til denne siden det snakkes om? Uff, det er så tragisk å rippe... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 http://urtii.no-ip.com/ Oh, yeah. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *riste på hodet* At det går ann ... Dessertgenerasjonen ... Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 er ikke du egentlig en del av den sammen generasjonen dunis? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 er ikke du egentlig en del av den sammen generasjonen dunis? Touchè! Dunis er kul! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) er ikke du egentlig en del av den sammen generasjonen dunis? Touchè! Dunis er kul! *skrive inn i signaturen* Skjønner deg, enden, men jeg prøver å være litt bevisst i forhold til hva jeg foretar meg, hvordan jeg uttrykker meg, og hvordan jeg tenker. Nå hørtes jeg fisefin ut. BTW; Dunis har regga seg domene (!!). Endret 1. november 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 BTW; Dunis har regga seg domene (!!). Åh? Det har forresten eg også gjort, så no må eg berre vente på servetheworld, og litt på meg sjøl for å betale en faktureringsfaktura på den nette sum av 25,- Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det har forresten eg også gjort, så no må eg berre vente på servetheworld, og litt på meg sjøl for å betale en faktureringsfaktura på den nette sum av 25,- Fan det var godt du sa.. *betale husleie* *vinke farvel til 2600 spenn* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *riste på hodet* At det går ann ... Dessertgenerasjonen ... Hørt om glasurgenerasjonen? Generasjonen som ikke engang gidder å spise hele desserten, men bare skraper av glasuren? Damn those bastards. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 http://urtii.no-ip.com/ Oh, yeah. Tsk, tsk. *gremmes* Tar snart kvelden, skal ta teoriprøven i morgen. *grøss* Marvil: 2600? Billig2k da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Marvil: 2600? Billig2k da. Joa, men det er fremdeles penger.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg syns ikke man skal fokusere for mye på alder.. J-E-J! DER kom endelig innrømmelsen jeg har ventet på! *løpe tilbake igjen til min lune hule og style forms* EDIT: Åja. Hysj på meg. Endret 1. november 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå