Haraldson Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Folkeaksjonen mot hvem. Beklager, blir bare så frustrert. Edit: Seff ble jeg frustrert av datatings bruk av «hvem», FuLu Endret 1. november 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg er så enig Mr.Berg Første gang jeg oppdaget dette fenomenet var faktisk på forumet her på hw.no Edit: hmm, men, nå ble jeg faktisk usikker på hva du var frusturert på, misbruket av "hvem" eller selve aksjonen? Helvete som jeg skrivde feil nå da! haha, tror jeg trenger nytt tastatur eller en ferie. Endret 1. november 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Marvil skrev: arve87 skrev: Blir det arrangert webdesign compoer på TG?? Gjett hvem som skal «disable» en kroppsdel på deltakerne i den compoen.. Jaha? Har du tenkt å voldta meg, eller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Mr.Berg skrev: Edit: Seff ble jeg frustrert av datatings bruk av «hvem», FuLu slemming.. og forresten HVEM er du?? :p Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 datating skrev: Mr.Berg skrev: Edit: Seff ble jeg frustrert av datatings bruk av «hvem», FuLu slemming.. og forresten HVEM er du?? :p "Hvem" / "Kven" = Brukast kun om personar. "Hvilket" / "Kva"/"Kva slags" = Brukast kun om ting. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 artig webdesigndiskusjon her På hw-lanet blir det i alle fall webdesigncompo Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hw-lan? Noe jeg ikke har fått med meg her tror jeg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 enden skrev: artig webdesigndiskusjon her På hw-lanet blir det i alle fall webdesigncompo vel - når og kor blir det i så fall? Må nesten vere i en ferie, om det skal vere en brøkdel av sjanse for at eg kan komme - og eg vil jo vere et savn? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 TG er litt for langt borte tror jeg, vi har ikke tog heller her i Haugesund 8 timers busstur over fjellet, med PC of full oppakning tror jeg er lite aktuelt, selv om jeg gjerne skulle vært der. Hvor blir og når blir HW lan? Og ja, ordet hvem brukt i helt feil sammenhenger er veldig irriterende. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Omg, hvor råtten er egentlig hjemmesideeditorene til Microsoft? Henviser til denne tråden, der <![if !supportEmptyParas]> <![endif]><o:p></o:p> ble plukket ut fra koden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Litt info om HW getTogether Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal prøve å komme meg på TG, hadde vært artig å hilst på folkene her in real life. Hvordan får man opp grids i Ps igjen? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 flodhest skrev: Hvordan får man opp grids i Ps igjen? View -> Extras -> Grids elns. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Eventuellt CTRL + ' Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kan dere gi litt kritikk til denne siden: Doffar (Jeg er ikke så god i PS så jeg har ikke laget en header/banner enda.) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Doffar skrev: Kan dere gi litt kritikk til denne siden:Doffar (Jeg er ikke så god i PS så jeg har ikke laget en header/banner enda.) Total fargekræsj! Remake? Sorry, men ærlighet varer lengst... (elns) Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er det alle fargene? Eller bare det grønne? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Den gule og grønne fargen sto ihvertfall ikke til det blå. Husk: Kontrast er en fin ting (så lenge man ikke har for mye av det). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Doffar skrev: Er det alle fargene? Eller bare det grønne? Er nok alle fargane jah Og et tips til: prøv å unngå store ensfarga flater med skarpe/stygge farger. den blåfargen bak innholdet er forstyrrande, IMO bør innhold ligge oppå en relativt nøytral farge. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 HW-GetTogether, ja... Det hørtes fett ut det Driver og designer en aldri så liten logo til skolegenserne nå, skal se om jeg får postet en liten "fisk" av den senere i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå