Simon Zimmermann Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jo.. Men alikevel er jo det litt tåpelig da ? Hva er det du synes er tåpelig? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Regner med at han syns det er tåpelig at det skal være en begrensning på antall menyvalg... Men om dette gjelder sidene disse menyvalgene peker til også, er det jo for så vidt forståelig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ...no har eg sendt han en epost ang. tabellkode. Håper han svarer, og om ikkje, blir han/dei det fjerde webdesignfirmaet eg har maila uten å få svar.. sikkert fordi dei skammer seg over det å ikkje klare å svare skikkelig Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Du får poste din epost og hans svar da, dersom du får et Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Du får poste din epost og hans svar da, dersom du får et will do. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hehe... husker akkurat det der, å sende mail til folk pga dårlig kode, etc.. (også til designfirmaer) ble tatt opp på mezzoblue... en dårlig vane og IKKE bra reklame for deg selv som designer/utvikler, var konklusjonen... (mener det var mezzoblue, men mulig jeg tar feil..) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Egentlig synes jeg det er litt tåpelig å drive og sende mail til andre designfirmaer og klage på koden på sidene deres... Vet ikke helt hvorfor, men jeg har liksom aldri helt forstått poenget med å gjøre det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har vært diskutert en del ganger diverse plasser (MSN, IRC osv).. Hvem her på WDS er villige til å dukke opp på The Gathering 05 på Hamar i påsken neste år..? Jeg stiller kanskje, siden jeg nå bor 40 minutter borte.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) *hate opera* Hadde sånn 150 downloads i den såkalte "download manageren", så plutselig forsvinner 90% av de i løse luften og igjen ligger over hundre temp-filer for de forsvunnede nedlastingene på noen få KB! Gåttehelvete! Finnes det ingen browsere med en skikkelig donwload manager?! Endret 31. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har vært diskutert en del ganger diverse plasser (MSN, IRC osv).. Hvem her på WDS er villige til å dukke opp på The Gathering 05 på Hamar i påsken neste år..? Jeg stiller kanskje, siden jeg nå bor 40 minutter borte.. 75% sjangse for at eg er med! Håper seff at en del herfra kan komme! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er med jeg, om det kommer en del herifra.. da blir DET i så fall grunnen til at jeg drar.. hadde egentlig tenkt å la det forrige TG være mitt siste.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vi får se om jeg har kraft nok. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 ...no har eg sendt han en epost ang. tabellkode. Håper han svarer, og om ikkje, blir han/dei det fjerde webdesignfirmaet eg har maila uten å få svar.. sikkert fordi dei skammer seg over det å ikkje klare å svare skikkelig ...eller fordi de driter en lang marsj i om det er noen som har en bedre metode Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er i hvertfall med på TG05! Men jeg skal dit sammen med de "beryktede" VegiBoys Uansett; jeg skal! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Egentlig synes jeg det er litt tåpelig å drive og sende mail til andre designfirmaer og klage på koden på sidene deres... Vet ikke helt hvorfor, men jeg har liksom aldri helt forstått poenget med å gjøre det Vel, eg liker å uttrykke meiningane mine om forskjellige ting, og spesielt når eg veit med 100% sikkerhet at eg har rett i det eg seier. Kanskje litt tåpelig - men eg synest det er enda verre å sitte som et proffesjonellt firma, og ikkje klare å svare for seg engang. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Regner med jeg kommer på TG05, ja. Er dog litt langt/risky med tog fra Bergen. Satser på å ranke ganske greit i kodecompo/nongamingcompoer. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Regner med jeg kommer på TG05, ja. Er dog litt langt/risky med tog fra Bergen. Satser på å ranke ganske greit i kodecompo/nongamingcompoer. Blir det arrangert webdesign compoer på TG?? Skal iallefall delta i WC3 compoer, sjøl om eg liksom ikkje trur eg kommer meg særlig langt. Er tross alt snakk om ~verdenseliten Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Blir det arrangert webdesign compoer på TG?? Gjett hvem som skal «disable» en kroppsdel på deltakerne i den compoen.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Blir det arrangert webdesign compoer på TG?? Gjett hvem som skal «disable» en kroppsdel på deltakerne i den compoen.. *gjette* kan det være Marvil?? og hvem kroppsdel snakker vi om her? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) og hvem kroppsdel snakker vi om her? En vital en.. Endret 1. november 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå