Purify Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er det noen her på forumet som vet at de har en del utenlandske webdesignguruer som henger rundt på sidene deres? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ca alt av personlig hjemmesideinformasjon på internet finnes det bøttevis av men er drittkjedlig og uintressangt for de fleste. Da er kanskje ikkje du målgruppa heller, da vel.. Det er en del blogger som er morsome å lese, men ikkje alle eller alltid. Snart får eg blogg, da blirre' fart på sakene! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 en blogg for meg er møkkakjedlig å lese med unntak av kode/design innleggene i paradoxia.org Jeg syns det er artig å lese om kriser som at Pepsien kommer i feil flaske, og at folk flytter (eksempler hentet fra Paradoxia.org), jeg. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Passer fargene på denne siden sammen? Doffar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 IMO: Nei. Fargene lyser mot meg slik at jeg nesten får vondt i hodet. Sorry. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Passer fargene på denne siden sammen?Doffar Nei. Blåfargen bak skrifta er for sterk, det blir anstrengende å lese, og ingen av fargene passer spesielt godt sammen med bakgrunnsfargen. Colormatch er din venn. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Passer fargene på denne siden sammen?Doffar Tjo, blått og hvitt passer vel greit sammen. Men hva med å studere fargene på den FireFox banneret? Mulig bakgrunnsfargen var litt "merkelig", kanskje det har noe med gradient/fade i header og blanding fra den ene til den andre fargen som ikke matchet for min del. Fargen på "Overskrift" virket litt for mørk. Som sagt, farge comboen på FF banneret er jo verdt å ta en titt på om du ville ha i blå/hvit/"rød/orange" stil Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva med disse fargene da? Passer de? doffar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det er en forbedring, men jeg syns ikke det mørkerøde passer til det lyseblåe. Prøv med litt mer moderate kontraster. Nå vet jeg ikke hvor mye du har lest om emnet, men det skader ikke å slenge inn en link uansett. http://unrealized.org/les_artikkel/generelt/fargelaere/ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 er nettopp ferdig med det første jeg har laget i Illustrator/vektorer noen sinne Koss sjer det ut? Noen som har noen gode tips til neste gang? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Annet enn at dama har lilla hudfarge var det slett ikke verst! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tja... Det hvite i håret passer ikke heeelt inn, for å si det sånn.. kunne kanskje gjort den en bitteliten anelse brun, eller hva? Ellers var det ikke dårlig i det hele tatt, selv om skyggene nede på halsen trenger et par finjusteringer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ok. Takk for kritikk og godord. Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 OT! Så det holder! Hva med en ny reklamebanner på programmer.no Bli forumbruker! Vi gir deg sommer hele året! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 OT! Så det holder! Nei? Vi er da vel nok på topic no vel? Hva med en ny reklamebanner på programmer.no Bli forumbruker! Vi gir deg sommer hele året! Man får ikkje fri, godt vær og lettkledde damer/jenter ved å henge på forumet. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Se på dette: http://www.olephb.no/?side=webpakker Jeg quoter: Består av: Webside med opptil 5 linker, samt header og kontaktskjema. Pris: ca. 1500kr Kødder han ? Med opptil 5 linker. Ja, den 6 og den 7ende er jo veldig kostbare... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tipper det er menyvalg han snakker om.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jo.. Men alikevel er jo det litt tåpelig da ? Endret 31. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jo.. Men alikevel er jo det litt tåpelig da ? Ja, men det er ikke akkurat noen nyhet.. Finnes plenty med slike firmaer.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 sidene i porteføljen hans var ikke noe fine en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå