$k$ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 *trekke en PoleCat ut av en hatt**ta imot applaus* Trengst det fleire?? ....javell, javell! *Dele Sigmoideus i to* oops, der gikk det ...*kremt*.. ikkje som det skulle det minnet med om en flash film jeg har sett. en med en tryllekunstner som fikk alt til å gå rett i dass. noen som har sett den som har linken?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 PT: nei, ikke per definisjon. Det er EGENTLIG bare naboen som viser selvimporterte snuff-filmer på 25" tv'en sin. Han har til og med enkel servering, HB og fiskegull Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hele TO saler? ( ) Jepp Trenger da vel ikkje meir til litt over 10 000 innbyggere vel!? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hele TO saler? ( ) Jepp Trenger da vel ikkje meir til litt over 10 000 innbyggere vel!? Stemmer, en til porr, en til voksenopplæringsfilmer Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hele TO saler? ( ) Jepp Trenger da vel ikkje meir til litt over 10 000 innbyggere vel!? Stemmer, en til porr, en til voksenopplæringsfilmer ©M EDIT: Nå har jeg koda litt i np. My god så kjedelig! Fatter ikke at dere gidder. Endret 17. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 NP er ikke SÅ gøy... Det er mye gøyere å kode i DW Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 NP er ikke SÅ gøy... Det er mye gøyere å kode i DW Eller FrontPage. La nettopp inn 2003-versjonen, nice design av programmet må jeg si! Den der selvironiske skrytereklamen er det verre med though, koden ser like phukka ut enda, men SE hvor det bryr meg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er ikke FP bare en WYSIWYG-ting? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Fullt mulig FP er bra, men feen om jeg gidder å rette på koden etterpå Tror jeg for alltid blir slave av tastaturet, med mindre det ikke oppstår et mirakel Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Neinei, du kan se kode og, men ikke røre, for du skjønner ikke bæret av koden du ser Joda fp 2k3 er blitt bedre både med tanke på html motor og bruksvenlighet (skarreværra norsk så skarreværra!), men du har fortsatt ikke kontroll på IE proprietær møkk den spyr ut Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) hmm, sitter og tenker på å opprette en gullkorn @ webdesign side forreste, andre enn meg som synes det er skikkelig tørke for nytteposter av litt høyere nivå for tiden? Lurer på om det kan linkes til webkafeen jeg Endret 17. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) hmm, sitter og tenker på å opprette en gullkorn @ webdesign side Du kan jo lage noe alá http://bigblue.is-a-geek.com/hw.no/quote.php EDIT: Hva er definisjonen på en nyttetråd/post jørgen? Endret 17. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Tenker på poster hvor man kan diskuter teknikker, spørsmål av en litt vanskeligere karakter enn "hva er css", etc. Savner noe jeg kan lære litt mer av. Synes det har blitt langt mellom disse trådene i det siste, og jeg tviler på at det er fordi jeg kan alt Noe sånt som den linken, men med begrensede rettigheter til å legge inn - kun de quleste får lov Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 forreste, andre enn meg som synes det er skikkelig tørke for nytteposter av litt høyere nivå for tiden? Lurer på om det kan linkes til webkafeen jeg I blame you! DU laget denne vanedannende kafèen, DU fikk oss til å jobbe for deg og DU henger her daglig (da må jeg jo bare komme innom). Jeg digger denne tråden! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Noe sånt som den linken, men med begrensede rettigheter til å legge inn - kun de quleste får lov As in me? Endret 17. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 EDIT: Hva er definisjonen på en nyttetråd/post jørgen? Har ikke peiling. (med mindre du spurte noen andre? ) BTW: /me surfer med Konqueror nå. Linux er oppskrytt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har ikke peiling. (med mindre du spurte noen andre? ) We got TO Jørgen's! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hehe, "slutten" ja... men ok, grunnen til at de er så dødt her, er fordi de fleste sitter på do og tømmer tanken. Blir for mye kaffedrikking på caféen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har ikke peiling. (med mindre du spurte noen andre? ) We got TO Jørgen's! ...and one pålekatt who cannot even write proper English... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå