Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Warning: main() [function.main]: open_basedir restriction in effect. File(/xfields.mdu) is not within the allowed path(s): (/home/web/lalala:/var/tmp:/usr/local/lib/php) in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 11

Warning: main(xfields.mdu) [function.main]: failed to open stream: Operation not permitted in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 11

Warning: main() [function.include]: Failed opening 'xfields.mdu' for inclusion (include_path='.:') in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 11

Warning: main() [function.main]: open_basedir restriction in effect. File(/xfields.mdu) is not within the allowed path(s): (/home/web/lalala:/var/tmp:/usr/local/lib/php) in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 132

Warning: main(xfields.mdu) [function.main]: failed to open stream: Operation not permitted in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 132

Warning: main() [function.include]: Failed opening 'xfields.mdu' for inclusion (include_path='.:') in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 132

 

ARgh hva er feil nå da? Setter opp aj-fork på en ny side... denne har skikkelig webhotell, så jeg skjønner ikke problemet!

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Likte robothånda jeg og :thumbup:

Synst roboten var generelt idiotisk

 

1. Hor finner man en slik hyperavansert robot i sør afrika som er et av verdens fattigeste land?

2. Var det ikke snakk om folk som hadde det dårlig og voldtektsforbrytere som pengene skulle gå til? Da passer ikke roboten inn synst jeg. :no:

Lenke til kommentar

Det er nettopp her en av PHPs største svakheter er: Kun én php.ini per server, ergo er det mange kjipe webhosts som er superparanoide ang. PHP-oppsettet som ikke lar deg endre det heller. safe_mode kan kun settes direkte i php.ini, og ikke @ runtime. :(

 

(dessverre gjelder det også for register_globals, som STW er så sløv at de kjører med påslått :( )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...