flodhest Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Just for the fun of it. Original. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Just for the fun of it. Original. Jævli fett! Mange kule effekter, likte spesielt den nederst til venstre der en plass, ja du skjønner sikkert hva jeg snakker om kanskje. Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Noen som vet hvorfor denne ikke vil sentrere seg i ie? Lenke til kommentar
oksa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Noen som vet hvorfor denne ikke vil sentrere seg i ie? legg til body{text-align: center;} #wrap{text-align: left;} Endret 27. oktober 2004 av oksa Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Just for the fun of it. Original. Jævli fett! Mange kule effekter, likte spesielt den nederst til venstre der en plass, ja du skjønner sikkert hva jeg snakker om kanskje. Hehe, hyggelig å høre. Det er jo egentlig Windir som satt logoen sin på "Likferd", men jeg tok'n litt ut. Har prøve om romantikken i morgen så jeg pugger ved å modifisere nasjonalromantiske bilder. Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 legg til body{text-align: center;} #wrap{text-align: left;} gikk ikke.. den er fortsatt helt til venstre Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) body{text-align: center;} #wrap{text-align: left;} gikk ikke.. den er fortsatt helt til venstre *{margin:0;padding:0;} body { background: #2C1B12 url(overfade.jpg) fixed top repeat-x; text-align:center; } #topp , #head , #meny , #txt , #foot , #bunn{ float:left; width:680px; padding:10px; border-left: 4px solid #644633; border-right:4px solid #644633; } h1 {display:none;} #wrap{ width:750px; height:auto; margin:0 auto; text-align:left; } Bytt ut alt over "Divs kommentaren" din med dette. REG: Du burde bruke h2-tagger på overskriftene dine. Endret 27. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 *kode* Bytt ut alt over "Divs kommentaren" din med dette. REG: Du burde bruke h2-tagger på overskriftene dine. takk, gjorde det nå. men det hjalp ikke det heller hva var forskjellen egentlig? vet jeg burde bruke h2, jeg hadde det først men fikk ikke margin til å funke på de.. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 N*: Du bruker position: absolute; det kan ha noe med det å gjøre. Se på denne koden så skjønner du kanskje Sentrering Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 ja,akkurat det med position:absolute fant jeg faktisk på en side hvor det stod at den koden ville sentrere hele siden. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Ang. Sentrering finnes det masse informasjon. Halvparten av alle CSS folk på forumet her har jo skrevet en guide på det. decalibration.net/sentrering Unrealized.org/sentrering Eller så kan du bare ta en titt på hjemmesiden til de fleste her på forumet som er sentrert. Må bare beklage, men jeg orker ikke finne den feilen i CSS-en din idag; er alt for trøtt. Hvis ingen har gjort det til i morgen så kan jeg se på det da. Endret 27. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 waldermeister: jeg vil tro jeg har alle de kodene der i css'en min nå.. :!: men den er fortsatt ikke sentrert i ie Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 » MSN Ends Hotmail's Free Outlook Access» Microsoft charges for Hotmail Outlook access » No More Free Hotmail Lunch For Outlook Users Det er kanskje ikke bare satt i gang ennå? *teste* Hmm. Ingen nye mails. *teste hos hotmail.com* Ingen nye mails der heller. Hmm. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Får de fortsatt i inboksen jeg. Men dette er litt vel ot for denne tråden. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 *rote rundt nederst i kategorien* Grattis med 23, enden! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Grattis med dagen, enden.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 takker folkens, men kan vi ta det på MSN eller PM elns, så vi slipper å spamme her? *pliktoppfyllende* Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Noen som vet hvorfor denne ikke vil sentrere seg i ie? Ja, som sagt så må du ikke bruke position: absolute; Denne sentrerer seg også i Internet Explorer. Enjoy! (usynelig tekst) Gratulerer enden! Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Waldermeister: det gikk! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Waldermeister: det gikk! Jeg vet ... Sentrering er egentlig meget enkelt, det er bare noen små ting man burde huske på sånn at det fungerer i alle nettleserer (og fungerer i det hele tatt): Husk dette! margin: 0 auto; sentrerer et block level element. text-align: center; sentrerer inline innholdet av et block level element. IE har bugs som gjør at det behandler block elementer som inline elementer under noen omstendigheter. Vi må derfor hacke litt for å sentrere block level elementer i IE. fritt oversatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå