Haraldson Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er det noen her som faktisk har peiling på hvordan man forwarder mail? Ja, jeg regnet med det, så da kan sikkert noen fortelle meg hvordan jeg får flyttet alle mails fra hotmail over til gmail? Dette var jo litt OT, men tror faktisk ikke Hotmail har noen funksjon for dette. Har selv sett etter det utallige ganger. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 @wh1te: last mailen din inn i Outlook Express og Forward den derfra. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ah! Det kan du jo lage selv. Bare fyr opp et dokument med 10x10 px og tegn i vei. Så bruker du det bildet som bakgrunnsbilde. 10x10 er litt lite, vil ha sånn skikkelig en, feks 500x10. Kan forresten ikke tegne, det er derfor jeg må ty til ferdiglagd Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ah! Det kan du jo lage selv. Bare fyr opp et dokument med 10x10 px og tegn i vei. Så bruker du det bildet som bakgrunnsbilde. 10x10 er litt lite, vil ha sånn skikkelig en, feks 500x10. Kan forresten ikke tegne, det er derfor jeg må ty til ferdiglagd Om du skal ha det som bakgrunnsbilde til en side holder det med 10x10, for bildet vil jo repetere seg selv. Men jeg missforsto kanskje? Skal du ha scanlines til en header? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nei, som sagt horizontal rule. Ikke vanlig pixel pattern. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 @wh1te: last mailen din inn i Outlook Express og Forward den derfra. Det er ikke gratis å laste hotmail gjennom POP3 eller IMAP lenger... Har jeg hørt, i alle fall. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Sitter på revywebmøte nå.. Kjedelige greier ass Men men.. Lærer om hvordan vi skal bruke www.revyweb.no .. "Avansert ass"... Det er jo phpBB i en litt modifisert versjon Jaja, kan jo komme til nytte senere Edit... linken funker nå, hadde jo med punktum etter linken Endret 27. oktober 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Lærer om hvordan vi skal bruke www.revyweb.no.. "Avansert ass"... Det er jo phpBB i en litt modifisert versjon Den er dævv som ei sild, men.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Nei, som sagt horizontal rule. Ikke vanlig pixel pattern. Noe slikt? Prøver bare å hjelpe... Endret 27. oktober 2004 av flodhest Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nei nei :!: Det er jo bare vanlig strek, kunne gjort det med 1px solid #000; , det jeg vil ha er litt mer kreativ pixel art som kan brukes som et horisontalt skille, med andre ord. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bring on the tables! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Nei nei :!: omg! Å forklare ordentlig er noe drit! Du kan jo bare mekke en selv og ha den som bilde da. Er ikke så mye som skal til, se bare her.. Endret 27. oktober 2004 av flodhest Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Nei nei :!: omg! Å forklare ordentlig er noe drit! Du kan jo bare mekke en selv og ha den som bilde da. Er ikke så mye som skal til, se bare her.. Ja men jeg vil ha sånn finn en med krusseduller og lignende, en pen en som kunne vært tegnet. Jeg kan ikke tegne, det er jo derfor jeg spør! Edit: Jeg sa jo horizontal rule, og så vidt jeg vet har ikke det mer enn en betydning Endret 27. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 @ gompen: snakker du om <hr> ? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ja, men en custom en. Jeg vil ha en litt spesiell en, noe mer "kunstnerisk" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Edit: Jeg sa jo horizontal rule, og så vidt jeg vet har ikke det mer enn en betydning Visste ikke hva det var da vet du. Jeg trengte bare en forklaring. Men nå vet jeg hva det er, og jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Er ikke noe særlig på den tegninga i photoshop selv. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er ikke gratis å laste hotmail gjennom POP3 eller IMAP lenger... Har jeg hørt, i alle fall. Jeg har ennå ikke fått noe regninger i posten så det tviler jeg på. Med andre ord så tror jeg du må ha hørt feil. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 » MSN Ends Hotmail's Free Outlook Access » Microsoft charges for Hotmail Outlook access » No More Free Hotmail Lunch For Outlook Users Det er kanskje ikke bare satt i gang ennå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 @wh1te: last mailen din inn i Outlook Express og Forward den derfra. Will do! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå