Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei det er ikke jeg som skal ha, er muttern, men jeg vil ikke ha skylda for noe heller  :p

 

Edit: Hvorfor er unix billigere enda det støtter mer?

Unix er vel freeware og koster derfor intet i innkjør.. Windows Server koster noen høvdinger..

 

Unix-servere har sjelden støtte for FrontPage Extensions (og annet MS dilldall), og Unix vil jeg tro er mye mer stabilt og lettkjørbart..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Vil ha litt tilbakemeldinger på denne menyen + jeg lurer på hvordan jeg kan få vekk "borderen" som går igjennom det røde..

Jeg vil ha border rundt hele. Men så vil jeg ikke at den skal vises der hvor det røde er.

Den er laget i PS. Noen ideer om hvordan jeg kan piffe den opp?

post-76-1098811800_thumb.jpg

Endret av Doffar
Lenke til kommentar

@g0mpen:

Bare legge til at det har noe å si om det er unix eller windows server. Det blir php mot asp på serverside siden. Men begge har jo html/css støtte.

 

Dessuten en unix kjører jo apache, og der har man vel mer støtte for .htaccess.

 

PS: selv om det er unix med apache så må det ikke være PHP der siden det kommer utenom apache.

Lenke til kommentar
Det er ikke mitt domene, men det blir ikke lenge til jeg skal ha heller! Trenger bare pengene.

Du kan kjøpe flere domener og knytte de til samme webhotell. Jeg tror jeg har 4 stykker knyttet til det jeg bruker nå.

Dvs. at du bare trenger 199kr(com, org, net) for å få et eget domene.

Hvis du har helt vanlige små websider så skal det en del til for å bruke opp 200MB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...