Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Enig, det blir virkelig for dumt. Hvordan endte det opp? Den forsvant liksom bare..! :hmm:

Edit: tråden altså.

 

Kanskje fjerne den fra "Oppslagsverk over artikler" også?

Jeg har madstyle tr00 Charmed skills så jeg tryllet den ut av veien så lenge. Fikser oppslagsverket også så fort tryllestaven er ladet opp igjen (fungerer akurat som en blits)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg regner med at situasjonen som oppstod rundt jibba sin tråd om fargevalg kan ungås i framtiden. Det er unødvendig å komme med over en side med anklager før vedkommende har en mulighet til å svare for seg.

Vel, for å si det sånn, de fleste som flamed ham, var folk som ikke har sagt noe i WDS før (tror jeg).. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å skrive en ny artikkel om fargebruk, men denne gangen med en helt ny vri... Og hvis det blir gitt klager på denne også, så tror jeg likesågodt at jeg gir meg...

 

Men nå tror jeg at jeg skal fortsette på mitt lille blogscript, for å faktisk få gjort noe konstruktivt denne dagen... Kan ikke si at jeg er i humør til å skrive om farger nå :|

Lenke til kommentar
Jaha. Jeg syntes det var en fin artikkel jeg. Det er dårlig at noen må ødelegge for andre :sick:

Artikkelen var jo bra, men det var ikke det som var poenget med det innlegget som utløste de andre innleggene..

 

Poenget var opphavet til artikkelen, og kreditt til den som hadde skrevet den, eller mangel på sådan..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...