Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du denne eller?

 

Jeg har bugg med den med en gang den er installert jeg.. :mad:

Jo, så den. Denne kommer i forbindelse med GIMP når du skal starte den etter du har installert? Den meldingen slik jeg forstår den, betyr at den DLL'en mangler en prosedyre/funksjon. Så mulig GIMP prøver å bruke en DLL som du har, men som er for gammel eller ikke samme versjon som GIMP krever :shrug:

Lenke til kommentar
Edit: WE HAAAAVE GIIIMP RUNNING!!! :D :D :D :D :D *hopperundt*

 

Funker nuh! My life is complete!!

:thumbs::thumbs:

 

http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp/stable.html er adressa for winGIMP, den har en oppegående installer, og man kan også laste ned LZW-biblioteker for gif-kompresjon ... samt selfølgelig installer for GTK+, som er biblioteker man må ha korrekt installert på maskinen for at GIMP skal virke,

 

og ja, den har et par bøgs, men ingen som ikke er levelig med, da dem ikke er av typen som føkker opp hele prosjektet ditt, men heller kommer opp med irriterende feilmeldinger av og til, som du minimerer og fortsetter som før, dette gjelder ved gardient-valg og pattern-valg i script-fu`s og er ikke noe problem som går igjen i resten av programmet.

 

GIMP 2 for win forventes sånn rent uoffisielt å være brukbar i løpet av et halvt års tid.. *glede seg* :green:

Lenke til kommentar

Hele TO saler? :omg: ( :p )

 

EDIT: *tenke over hvor mange saler vi har i bergen* *gi opp* Jeg har ikke så mange fingre (og for at dere ikke skal komme med slike "har du bare tre fingre?"-kommentarer, så sier jeg at jeg faktisk HAR ti fingre som de fleste andre ;) )

Endret av PT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...