Loomy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Hvis noen vet så gjerne svar: Hvorfor blir siden så rar i IE5 i forhold til Opera 7, IE6, Firefox osv..? Box-model-buggen har nok mye av skylden for sider som ser fscked ut i IE5. Finnes en hack tho' EDIT: Og grattis med dagen til bursdagsbarna! Endret 23. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Vil en side i IE5 for Win98 se lik ut som en i IE5 for Win2k? Altså spiller OS inn her, har de samme forutsetningene? Antar dei vil sjå like ut, med tanke på at det er snakk om samme browser. Trur grunnen til at ting av og til ser føkka ut i IE på mac er at IE på mac er litt annerledes pga. at den ikkje er integrert i resten av operativsystemet. edit: Hvis noen vet så gjerne svar: Hvorfor blir siden så rar i IE5 i forhold til Opera 7, IE6, Firefox osv..? Fordi IE5 ikkje tolker veldig masse riktig i forhold til standardane. Endret 23. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Fordi IE5 ikkje tolker veldig masse riktig i forhold til standardane. Ikke IE6 heller. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Fordi IE5 ikkje tolker veldig masse riktig i forhold til standardane. Ikke IE6 heller. Poeng. *mekke design* edit: null fantasi. *gå å henge seg/legge seg* Endret 23. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Grattis til de som måtte ha bursdag.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Noen som gidder å teste paradoxia.org i IE5? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Noen som gidder å teste paradoxia.org i IE5? besøkte den når eg var på jobb i dag trur eg, reagerte iallefall ikkje på noke spesielt. *virkelig gå å legge seg* Endret 23. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis noen kunne hjelpet meg med å få lagt til buttonsene på siden min så hadde jeg vært evig takknemlig, alle buttonsene ligger i denne zippen, og så legger jeg til php filen som et vedlegg Ikke bry dere om resten av koden, den ser ikke pen ut news.php Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Litt offtopic, men du har en skriveleif i "portfølje"-knappene. Det skrives 'portefølje' (legg merke til e'en) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Gratulerer med dagen Lokaltog og PiRANhA!! edit: og ja... bursdagen sin kan man få bruke til det man vil... Endret 24. oktober 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 edit:og ja... bursdagen sin kan man få bruke til det man vil... Hver dag er en bursdag.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Zzz... gud jeg har holdt på i natt. Btw: grattis til bursdagsbarna Men uff, jeg er trøtt, har knota med WordPress og skrevet en artikkel. Måtte customize noe php-kode slik jeg ville ha det (syntaxhighlighting), måtte modde den så den hentet fra fil, siden ren HTML kode (sample) i WordPress bare ble tull. Uansett, jeg legger meg med håp om at denne artikkelen faller i smak: http://fulu.auruminteractive.com/index.php?p=5 Sikkert 100vis av skrivefeil, men jeg har prøvd så best jeg kan, og alle vet, hjernen fungerer bare dårligere og dårligere så seint på "natta" Natti Edit: leif måtte jo komme på besøk, pluss en merkelig ting jeg la merke til, artikkel er posta nå, men klokka på artikkel er 23:38... well well... Zzz... Endret 24. oktober 2004 av FuLu Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Ka med å gjøre det til en POST variabel, og bestemme at den skal vere global/noke anna sjøl? elns.. Det eksempelet mitt er ett eksempel på dårlig programmering. Hvis dette faktisk skulle vært brukt i en side, ville jeg ha satt $loggedin til f.eks. 0 hvis man ikke er logget inn. Siden register_globals skjer helt i begynnelsen av filen, vil $loggedin da uansett være 0. Problemet er alle nybegynnerne og andre tullinger som enten ikke vet om det, eller ikke bryr seg. btw: Grattis til alle dere oldingser. Hmm. 18 år? Trodde du bare var 17 elns, jeg. Jeje. hjernen fungerer bare dårligere og dårligere så seint på "natta" Akkurat DET er noe som varierer veldig fra person til person. Mine beste linjer kode har faktisk blitt skrevet etter klokken fire. Endret 24. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Litt offtopic, men du har en skriveleif i "portfølje"-knappene. Det skrives 'portefølje' (legg merke til e'en) Da var det fikset, du kunne vel ikke tenket deg å gjøre det, jeg hadde vært veldig takknemlig Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Våkner opp med masse comments på site, men heh, det var spam, reklame for poker site Men fikk lest litt på oppsettet til WordPress, jeg hadde visst glemt at den hadde spam filter Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Finfin artikkel FuLu. *mekke litt design og spise teh fr00ks0st* Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Siden min vises forskjellig i IE og FF. hva er det som gjør det og hvilken browser viser riktig?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Doffar: Link til siden din kanskje? Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Laget den for å lære css og html: Doffar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Doffar min-height funker ikke i IE. Gjør slik: #element { min-height: 400px; height: auto !important; height: 400px; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå