Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Hvorfor går du offline..? Det finnes vel oppsigelsestid hos ISPen, så da må du si den opp slik at den går ut dagen du bytter hus. Og så må du bestille ny ISP slik at den blir klar til dagen du flytter. :)

Fordi (strøm)abonnementet fra Lyse (:cool:) ikke går over til mitt navn før tirsdag, og dermed kan jeg heller ikke bestille installasjon før det, og Lyse snakket om ca en måneds "leveringstid" før de kunne blåse fiberen helt inn.

 

Fant ut etter å ha lest litt i div brosjyrer her, at det følger med 3 mnd gratis bredbånd/TV fra UPC, så kanskje jeg benytter meg av det i starten. :hmm:

Skal forøvrig ikke si opp med ISP'en jeg/vi bruker nå, da gamlingene fortsatt ønsker bredbåndet her hjemme.

Lenke til kommentar
Sitter på jobb no, og spiser marsipansjokolade :p

Morro å titte igjennom gamle kritikktråder - from teh good ol'days :D

 

Fant til og med et innlegg der satyrium(av alle) ikkje kommenterte tabellkode :p

Var sikkert fordi jeg var lei av å bli ignorert :)

 

Synes å huske at de fleste (deriblant PoleCat) lot visdomsordene gå hus forbi.

Lenke til kommentar

Ja, det er litt snålt, men det er et glimrende eksempel på at det er lett å legge om fra "ustrukturert fp-kode" til strukturert kode, bare man går inn for det. Ikke alle som klarer å legge om sååå fort som pc da, men han står absolutt fram som et godt eksempel der.

Lenke til kommentar

Har laget et design til siden min, også trenger jeg litt kritikk.

Ja, jeg vet at jeg burde ha en HTML versjon isteden for bare et bildet, men jeg skal sette det opp med divs i CSS og det er jeg enda ikke så god på.

 

Link

 

Du legger sikkert merke til at det er en 'bakgrunn' på Portfølje, det er sånn rolloveren skal være :)

 

Slakt meg!

Lenke til kommentar
Slakt meg!

- Kjeeeeeedelig oppsett

- Bakgrunnsfargen til selve innholdsdelen er for skitten, burde kanskje være hvit.

- Mer avstand til kantene på all tekst (også kalt padding).

 

Grei nok begynnelse. Egentlig for lite til å kritisere. Jeg vil iallefall anbefale en litt mer spennende layout, kanskje også få inn flere detaljer.

 

100% høyde ser sjelden bra ut dersom du har lite innhold.

Lenke til kommentar

syns siden min er så utrolig standard når det gjelder oppsett og farger.. noen tips eller? har prøvd litt forskjellig, men blir sjelden fornøyd med fargene, kanskje vært litt for vågal med dem et par ganger, så jeg ender opp med de grå, triste igjen.. kunne godt tenkt meg no "kmæst" på en måte, kanskje en lys grønnfarge eller gul/orange..

Lenke til kommentar
syns siden min er så utrolig standard når det gjelder oppsett og farger.. noen tips eller? har prøvd litt forskjellig, men blir sjelden fornøyd med fargene, kanskje vært litt for vågal med dem et par ganger, så jeg ender opp med de grå, triste igjen.. kunne godt tenkt meg no "kmæst" på en måte, kanskje en lys grønnfarge eller gul/orange..

Syns gulfargen på PoleCats demoted.org v3 er utrolig "knæsh". Dessuten er for stor skrift uten noen form for styling utrolig stygt. spesielt når man bruker Verdana over 12px. Øk line-height og minsk font-size så ser det mye bedre ut med en gang.

Lenke til kommentar
Åh, gøy! Fant ut at begge Zengarden forlaga mine funker knirkefritt i IE5 - bortsett fra li:hover på #2 da, såklart. Men ellers :woot:

 

Skal eg sende inn nummer 2 også, synest folket?

Den synes jeg absolutt du kan sende inn, likte designet og fargevalget veldig godt! Grått og oransj (lenge siden jeg har skrevet den fargen på norsk... :whistle: ) går veldig fint sammen synes jeg, så lenge ikke gråfargen er for mørk, noe den ikke er på ditt bidrag! Keep it up! :yes:

Endret av OShea22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...