Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ka går den ut på?

 

Ta en titt i compotråden, da. Det dreier seg om å lage en webside hvor WDS-compoene kan holdes. Inkluderer serversideløsning.

 

EDIT: Koss-headset? Hvor du kjøpte den. :p

 

 

Nei, ærlig talt har jeg ikke peiling.

åh.. count me out then..

 

Har faktisk aldri deltatt i compo, faktisk... Burde eg skamme meg?

 

Edit:

I tyskland. :p Dvs, egentlig på vei til tyskland fordi det gamle blei føkka på bussen.

Berre veit at eg skal kunne få dei på service en eller anna plass, pga garanti fra koss sjøl. Men får vel berre vente på at folka svarer da.. I lag med mister Espen Systad - for eg vil ha domenet hans! ÆÆÆH!

Og så var det det derre webdesignfirmaet eg maila også, dei vil eg også ha svar fra.. hmm

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Var det ikke å lage compoadminstrasjonssystem..?

 

Om du ikke kan levere til de du kjøpte hos (noe du SKAL ha mulighet til, om du ikke har sagt fra deg dette på forhånd (står noe om det i kjøpsloven vel)). Naboen her driver og får reparert sine (tror kanskje han har fått dem igjen), han sendte dem til de han kjøpte hos og så fiksa de det med KOSS. Mener også han nevnte noe om at KOSS leverte ut ny uten å ha sjekket de som blir sendt inn en gang..? Men det er mulig jeg misforstod den litt..

Lenke til kommentar
Har faktisk aldri deltatt i compo, faktisk... Burde eg skamme meg?

Vel, du hadde et forslag til Kvasir-konkurransen en gang i tiden.. :)

ah, det stemmer.. Men det teller ikkje, eg deltok fordi en eller anna (var det PoleCat?) maste sånn på meg. Derfor satte eg meg ned og brukte ~3min på det. :woot:

 

Åkei da, så teller det, men særlig stolt av det er eg ikkje :p

Endret av arve87
Lenke til kommentar

FuLu: Nice som alltid! Du burde fortsette å oppdatere den offisielle FuLu-tråden (som jeg nå ikke fant :cry:) med alt du måtte komme på av design, så kan andre bruke det som inspirasjon. :wee:

 

-------------------

 

Noe jeg burde laste ned før jeg går offline en laaaaang periode? Finnes f.eks HTML/CSS-spesifikasjonene i nedlastbart format? (pugge dem så jeg kan dem utenat :cool:) Noe annet jeg kan få bruk for?

Lenke til kommentar
Noe jeg burde laste ned før jeg går offline en laaaaang periode?

Kanskje noen bilder fra nettet..? :innocent:

(If you know what I mean)

 

Edit: Hvorfor går du offline..? Det finnes vel oppsigelsestid hos ISPen, så da må du si den opp slik at den går ut dagen du bytter hus. Og så må du bestille ny ISP slik at den blir klar til dagen du flytter. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...