CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kansje skolen hadde vert noe alikavell i dag? Jeg som ikke har skjoent en toeddel av det jeg egnetlig driver med i php til naa har begynnt og forstaa... ...til tross for at det gjoer vondt saa har jeg vist hodet med meg i dag.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Og dette er mitt 100 innlegg i tråden Sittet og telt? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Man er aldri så syk at man ikke kan sitte foran pc'en EDIT: @enden; lest statistikk Endret 17. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hehe... Nei absolutt ikke.. Btw, dere snakker om Copyright paa disse smileyene.. noen som har på ? Og hvor i svarte finner jeg copyrigth tegnet? *kikke på tastisen* Endret 17. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hehe... Nei absolutt ikke.. Btw, dere snakker om Copyright paa disse smileyene.. noen som har på ? Og hvor i svarte finner jeg copyrigth tegnet? *kikke på tastisen* Tror ikke noen har på nei © © får man ved å skrive ( C ) uten mellomrom. Samme med ® ol. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Teste... © ® Wee... CcX © ?? Endret 17. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 har norsk nå.. skolen er kjeedelig.. skal sitte her å gjøre analyse av diktfaenskap eller noe.. vil hjem å sove... forresten. hvor ser man hvor mange innlegg man har på hvert forum? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 forresten. hvor ser man hvor mange innlegg man har på hvert forum? Tror bare du kan se ant. innlegg i det du har mest i. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 dammit... jaja.. skulle sjekke noe drit.. hvagjør folk her på da.. prøver å sove foran pcen på skolen her... men neida.. måtte være en lærer her ---------- døøvt Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Me prøver 3 ting på samme ting... noe som resulterer i at jeg ikke får gjort noe... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) hehe.. jaja ser du valgte å _ikke_ gå på skolen.. hvilken linje går du på? Edit: Typo Endret 17. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Går IKT Driftsfag... Edit: Noen som vet hva %/¤# dette her skal bety? Endret 17. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 tja, sansynligvis at biblioteket libiconv_set_relocation_prefix ikke finnes i den dll fila gimp hadde håpet på Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) ...sånn for og si det mildt. Åssen får jeg ordna dette da? Har nettopp reinstallert det her.. samme feil som før.. Edit: Se ! Så mye kjeder jeg meg nå.. lurte på og lage en side med de fargene jeg..? Endret 17. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Edit: Se ! Så mye kjeder jeg meg nå.. lurte på og lage en side med de fargene jeg..? Du trenger ikke for min del... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 nei, enig... var litt skrikende for min del... og det var litt lite AA der for min del! © Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hehe, no kidding.. Jeg sitter bare og kjeder meg.. prøver og gjøre noe kontruktivt uten og ha inspirasjon og da ender det som oftest med noe som det der.. Men men.. akk.. Noen som har noen ideer til meg? Litt inspirasjon..? Hva som helst? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Noen som har noen ideer til meg? Litt inspirasjon..? Hva som helst? Click me! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Aah.. *sikle litt på diverse design hun aldri kommer til og måle seg med* Hmpf.. åssen får folk til og lage slike kule ting da? Jeg har Paint Shop Pro her og fatter nesten ingenting.. o0(begi meg på leting etter tutorials til den eller prøve og få GIMP til og funke?) Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 GIMP for windows? Bhwhahahaha neida hehe, men jeg _mener_ å hørt/lest at GIMP for windows er litt buggete, aldri testet det, så sikkert bare vrøvl som kom ut av tastingen her nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå