B4stian Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 noen som har lagd en annonse for øl? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 noen som har lagd en annonse for øl? Bare fordi responsen var stor forrige gang, kan du ikke forvente det igjen. Dette er ting som er litt sånn utenom det vanlige, og er gøyalt som en liten avkobling fra hverdagen, men ikke to rett etterhverandre. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har du helt oversett min? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har du helt oversett min? skjønner PC neida.. men ikke så veldig "FIN" Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ingen som har noen forslag/tips til hvilke(n) CSS bøker jeg bør kjøpe, hvis jeg først skal kjøpe meg en bok? Vet det finnes mye på nett ja, men er ute etter en bok... Og Dave Sheas' bok kommer ikke før i desember Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Blink Design Å være synlig ...er viktig for alle bedrifter. Sjekk mouseover i menyen.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) hmm.. det var kansje litt uprofft.. usynlige on mouseover men likte den siden.. stilrent og pent.. Endret 19. oktober 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sjekk mouseover i menyen.. Snakk om å motsi seg selv. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sjekk mouseover i menyen.. Snakk om å motsi seg selv. ja, tror det må være en liten feil der ja.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Får håpe det.. I tilleg så er toppen 3 pixler til høyre for hoved boksen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bah! Har ikkje fått svar fra verken Espen Systad ELLER det teite webdesignfirmaet eg maila i går. *skuffa* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hvorfor funker denne bare i IE? Hm? edit: kode: html: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <LINK href="styles.css" rel=stylesheet> </head> <body> <div id="top"> </div> <div id="boks"> <h1>Overskrift</h1> It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here', making it look like readable English. Many desktop publishing packages and web page editors now use Lorem Ipsum as their default model text, and a search for 'lorem ipsum' will uncover many web sites still in their infancy. Various versions have evolved over the years, sometimes by accident, sometimes on purpose (injected humour and the like). </div> <div id="bottom"> </div> </body> </html> css: /* CSS Document */ body { background-color: #DDDDD1; } div#boks { Background-image: url(images/midten.gif); WIDTH: 590px; Padding: 15px; Margin: 0px; } div#top { background-image: url(images/top.gif); WIDTH: 590px; } div#bottom { background-image: url(images/bunn.gif); Width: 590px; } Endret 19. oktober 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvorfor funker denne bare i IE? Hm? edit: kode: html: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <LINK href="styles.css" rel=stylesheet> </head> <body> <div id="top"> </div> <div id="boks"> <h1>Overskrift</h1> It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here', making it look like readable English. Many desktop publishing packages and web page editors now use Lorem Ipsum as their default model text, and a search for 'lorem ipsum' will uncover many web sites still in their infancy. Various versions have evolved over the years, sometimes by accident, sometimes on purpose (injected humour and the like). </div> css: /* CSS Document */ body { background-color: #DDDDD1; } div#boks { Background-image: url(images/midten.gif); WIDTH: 590px; Padding: 15px; Margin: 0px; } div#top { background-image: url(images/top.gif); WIDTH: 590px; } div#bottom { background-image: url(images/bunn.gif); Width: 590px; } fordi IE gjør feil vel 1. Du må angi height, og display: block; i top og bottom divane. Desse bør du også legge inn i "hovedcontaineren". 2. for å få overnevnte til å funke skikkelig må du fjerne all padding i hovedcontaineren, og heller legge til margin i h1 inni. 3. Du bør ha et p element rundt teksten, og legge margin til det som en erstatning til paddingen. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Trenger også hjelp Endret 19. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Arve: Ah! Da skal jeg prøve det. Det begynner å nærme seg i FF nå, men hvordan får jeg vekk det tomrommet mellom over og under-borderen? Om jeg setter height i innholdsdiven forsvinner tomrommet under, men jeg skal ha det slik at diven følger innholdet. Edit: problem løst! Takk for hjelpen. =) Endret 19. oktober 2004 av flodhest Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Midtstille meny? Ignorer det som er skrevet der, jeg bare linker dit fordi kildekoden ligger der. Menyen vil ikke midtstille seg iallefall (akkurat nå har den ingen kode som skal prøve å midtstille den heller, jeg gav opp). Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Sjekk denne museforfølgeren ! PS: funker bare i IE, noe vi FF-brukere kan juble over. Endret 19. oktober 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sjekk denne museforfølgeren ! PS: funker bare i IE, noe vi FF-brukere kan juble over. Koden var ikke akkurat heller noe å juble over. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvordan kan man style en knapp i en form? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) input.knapp { border: 1px solid #333; background: #ccc; } <input class="knapp" type="text" name="polert"> F.eks. Endret 19. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå