Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Vi sjenker Arve Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 ...og PC, så selger vi han i en sånn stand som /me laga men det hadde seriøst vert kult med et WDS parteyh Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Vi sjenker Arve Akkurat det har vel han bevist at han klarer selv.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Vi sjenker Arve Akkurat det har vel han bevist at han klarer selv.. faktisk ikkje BEVIST noke som helst, alle bilder dere har sett av "meg" kan liksågodt vere kem som helst andre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Vi sjenker Arve Akkurat det har vel han bevist at han klarer selv.. faktisk ikkje BEVIST noke som helst, alle bilder dere har sett av "meg" kan liksågodt vere kem som helst andre Hehe joa. Menneh du må ikke glemme at jeg har kontakter "all over the place".. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 God morgen alle sammen! Sola skinner ikke og demoted.org er enda oppe å går. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 overrasket pc? Sjelden du har så mye oppetid hos "verdens beste webhotell" go'morgen ja Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 overrasket pc? Sjelden du har så mye oppetid hos "verdens beste webhotell" go'morgen ja Tha, du startet denne tråden, og så følger du ikke med engang? Bla noen sider tilbake, så finner du noe om en msn melding. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 er jo klin umulig å følge med dah... Noen ganger må man bare skumme igjennom for å holde følge. Link til den meldingen om du gidder Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Du er lat. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 ok, da husker jeg det. Skikkelig h4x00r melding Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 God morgen alle sammen Deilig å kunne jobbe hjemme i prosjekttimene på skolen, så nå skriver jeg og en kamerat om "Internett". Noen som har idéer om hva vi kan skrive? Har skrevet 14 siden inkl. standardsidene... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Morn.. Gjett hvem som has pain in the tenkeboks.. Orker jeg og gå på skolen i dag..? Neppe.. *sture litt* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 begynner du veeldig seint på skolen eller? har allerede vært her i 2 laaaange timer... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Nei, jeg klarte og forsove meg i dag.. så enten må jeg gå nå og komme i frimin kl 10 eller så bli jeg hjemme og... gjør minst mulig... fader for en laber natt/morgen.. Tror en viss person er sur på meg og.. har sovet dårlig i natt.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) hmm... ikke kjekt.. skal ha norsk.. prøve å ta igjen nattesøvnen der.., norsk er verdens kjedeligste fag.. jaja.. sånn er det når man går allmenn.. (altså allmenn er teoretisk sett bare kjedelig) Edit: weee 400 innlegg *ha lite party for meg selv* Endret 17. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Jeg er flink og sovne i engelsk timene jeg.. Og det fordi jeg kjeder meg sånn.. vi har verdens døveste engelsk lærer.. Og btw. grattis da. Med dine 400.. Endret 17. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 God morgen alle sammen!!!! stakkars bakemesteren jeg begynner om en halv time, med 2 timer biologi, så 2 timer økonomi, og éntimes prøve i nynorsk! MP3:Futurescope 21 CD1 mixed by DJ CA jeje, må gå om 10 minutter kommer vel på igjen når jeg har økonomi skulle jeg tro... Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 hmm... ikke kjekt.. skal ha norsk.. prøve å ta igjen nattesøvnen der.., norsk er verdens kjedeligste fag.. jaja.. sånn er det når man går allmenn.. (altså allmenn er teoretisk sett bare kjedelig) Edit: weee 400 innlegg *ha lite party for meg selv* Og dette er mitt 100 innlegg i tråden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Tenker vi sier godnatt jeg, så kan vi heller snakkes i ettermiddag/kveld.. CS'en gikk til ######, spilte mot 14isser som campa, pluss at jeg fant ut etterpå at jeg hadde DC++ gående, ikke så genialt siden jeg fikk 50 i ping og hakking.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå