Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Du ikke (?) ha en standalone FTP-klient, men det er nok det enkleste.

Explorer har en innebygget man kan bruke, men den er ikke noe særlig oversiktelig å bruke når man skal navigere raskt og laste opp/ned mange filer og mapper. Synes jeg.

FlashFXP bruker jeg, og er veldig godt fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har IE mulighet for opplasting, da?

Ja.

IE og Explorer er forøvrig ikke det samme. ;)

Nei, IE kan ikke laste opp noenting via FTP. Det er explorer.exe som tar seg av den biten, selv om du kanskje ikke legger merke til at det bytter.

g0mpen: start.no har i det siste oppgradert PHP-versjonen på serverne sine og satt register_globals av, noe som fører til at en hel del scripts ikke fungerer. Ta en titt på scriptet ditt rundt linjen som gir feilmelding og post de her.

Lenke til kommentar
Nei, IE kan ikke laste opp noenting via FTP. Det er explorer.exe som tar seg av den biten, selv om du kanskje ikke legger merke til at det bytter.

Når "jeg" bruker IE (les: utseendet består) til å laste opp filer, mener jeg at det "fungerer" i IE, selv om det er explorer.exe som gjør jobben.

Lenke til kommentar

Si meg, er det "in" med fylleposting i kafeen? Man drikker seg virkelig ikke så full at man skriver innlegg helt uten mening, og med så mange skrivefeil som mulig?

In og in.. Utifra det jeg har fått med meg (jeg leser alt tror jeg), så har jeg sett 2stk den siste tiden. Det ene var mitt, og da svarte jeg på et innlegg (svært saklig), og det var uten spesielt mange skrivefeil.. Greit nok at det er tåpelig, men til mitt forsvar kan jeg si at jeg ikke husker den kvelden spesielt bra. Det tok litt av, har blitt fortalt litt av hvert de siste dagene av folk jeg var med..

Men om noen kan definere "in" for meg, så kanskje jeg kan være enig (siden den oppfatningen jeg har ikke helt passer).

@enzo: Du jukset tydeligvis i noe, gidder du fortelle meg hva det angikk ?

Lenke til kommentar

Stilig poster Mikka, dunno om jeg likte at den var så rød og at tekst kunne bli vanskelig å tyde blant alt det grafiske, men mulig jeg er litt uvant med slik layout :D

Dunestar, frontrunner teksten virket litt for langt ut til venstre? Ellers syntes jeg header tok alt for mye plass i høyden. Ellers så den veldig icy ut ;)

Lenke til kommentar

Tror kanskje virkningen av det røde ikke blir fullt så sterk når den er trykket som det den er på skjerm, pluss at den er jo laget for å trekke litt oppmerksomhet ;)

EDIT: Men ellers takk for all kritikk. :) Skal se hva jeg gjør om på.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
g0mpen: start.no har i det siste oppgradert PHP-versjonen på serverne sine og satt register_globals av, noe som fører til at en hel del scripts ikke fungerer. Ta en titt på scriptet ditt rundt linjen som gir feilmelding og post de her.

function WriteContents($contents,$filename) {
if (file_exists($filename))
 if (!is_writable($filename))
 	if (!chmod($filename, 0666))
    return false;
if (!$fp = @fopen($filename, 'wb+'))
 return false;
if (@fwrite($fp, $contents) === false)
 return false;
if (!@fclose($fp))
 return false;
return true;
}

Den linja det er noe "galt med" er "if (!chmod($filename, 0666))". Kan jeg fikse dette eller må jeg bare venne meg til feilmelding hver gang jeg redigerer en nyhet?

Edit: er ikke purify litt ung til å være på fylla?

Endret av g0mpen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...