PoleCat Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du må ikke (?) ha en standalone FTP-klient, men det er nok det enkleste. Explorer har en innebygget man kan bruke, men den er ikke noe særlig oversiktelig å bruke når man skal navigere raskt og laste opp/ned mange filer og mapper. Synes jeg. FlashFXP bruker jeg, og er veldig godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Har IE mulighet for opplasting, da? ---- Noen som har noe kritikk på denne posteren?: (Den er litt kjapt laget. Ble kanskje litt for kaotisk?) Endret 16. oktober 2004 av Mikka Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Har IE mulighet for opplasting, da? Ja. IE og Explorer er forøvrig ikke det samme. --------------------- Hvilken poster? EDIT: Der ja. Fjern "panserbra", det ble bare tullete. Ellers tøft. Endret 16. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Har IE mulighet for opplasting, da? Ja. IE og Explorer er forøvrig ikke det samme. Nei, IE kan ikke laste opp noenting via FTP. Det er explorer.exe som tar seg av den biten, selv om du kanskje ikke legger merke til at det bytter. g0mpen: start.no har i det siste oppgradert PHP-versjonen på serverne sine og satt register_globals av, noe som fører til at en hel del scripts ikke fungerer. Ta en titt på scriptet ditt rundt linjen som gir feilmelding og post de her. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nei, IE kan ikke laste opp noenting via FTP. Det er explorer.exe som tar seg av den biten, selv om du kanskje ikke legger merke til at det bytter. Når "jeg" bruker IE (les: utseendet består) til å laste opp filer, mener jeg at det "fungerer" i IE, selv om det er explorer.exe som gjør jobben. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 @Mikka: Synes det ble alt for rødt, prøv å i det minste ta med litt svart farge. Det vil nok gjøre det litt mer balansert enn hva det er nå. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Noen som orker å gi litt kritikk til Frontrunner? Dritfett, Mikka! Digger stilen. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvilket er best av Gimp og PS?? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) PS er vel best, men Gimp er gratis Endret 16. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 PS er vel best, men Gimp er billigst. Er vel gratis (?). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Si meg, er det "in" med fylleposting i kafeen? Man drikker seg virkelig ikke så full at man skriver innlegg helt uten mening, og med så mange skrivefeil som mulig? In og in.. Utifra det jeg har fått med meg (jeg leser alt tror jeg), så har jeg sett 2stk den siste tiden. Det ene var mitt, og da svarte jeg på et innlegg (svært saklig), og det var uten spesielt mange skrivefeil.. Greit nok at det er tåpelig, men til mitt forsvar kan jeg si at jeg ikke husker den kvelden spesielt bra. Det tok litt av, har blitt fortalt litt av hvert de siste dagene av folk jeg var med.. Men om noen kan definere "in" for meg, så kanskje jeg kan være enig (siden den oppfatningen jeg har ikke helt passer). @enzo: Du jukset tydeligvis i noe, gidder du fortelle meg hva det angikk ? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Rettet. Men gratis er vel billigere en dyrt? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Stilig poster Mikka, dunno om jeg likte at den var så rød og at tekst kunne bli vanskelig å tyde blant alt det grafiske, men mulig jeg er litt uvant med slik layout Dunestar, frontrunner teksten virket litt for langt ut til venstre? Ellers syntes jeg header tok alt for mye plass i høyden. Ellers så den veldig icy ut Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Tror kanskje virkningen av det røde ikke blir fullt så sterk når den er trykket som det den er på skjerm, pluss at den er jo laget for å trekke litt oppmerksomhet EDIT: Men ellers takk for all kritikk. Skal se hva jeg gjør om på. Endret 17. oktober 2004 av Mikka Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 @Marvin: Juksa? hæ? nå har enten hjernen kobla ut, eller så har du drøkki igjen... Hva det var forno? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) g0mpen: start.no har i det siste oppgradert PHP-versjonen på serverne sine og satt register_globals av, noe som fører til at en hel del scripts ikke fungerer. Ta en titt på scriptet ditt rundt linjen som gir feilmelding og post de her. function WriteContents($contents,$filename) { if (file_exists($filename)) if (!is_writable($filename)) if (!chmod($filename, 0666)) return false; if (!$fp = @fopen($filename, 'wb+')) return false; if (@fwrite($fp, $contents) === false) return false; if (!@fclose($fp)) return false; return true; } Den linja det er noe "galt med" er "if (!chmod($filename, 0666))". Kan jeg fikse dette eller må jeg bare venne meg til feilmelding hver gang jeg redigerer en nyhet? Edit: er ikke purify litt ung til å være på fylla? Endret 17. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 @Marvin: Juksa? hæ? nå har enten hjernen kobla ut, eller så har du drøkki igjen... Hva det var forno? Utifra det innlegget mitt, så juksa du med noe når jeg var full og kom hjem (ellernoe i den dur).. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Alle CuteNews-brukere (*kremt*tabu*kremt*) Userfriendly URLs make people happy? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Alle CuteNews-brukere (*kremt*tabu*kremt*)Userfriendly URLs make people happy? Ah, takk for opplysningen! Endelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå