Zethyr Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vil bare gjøre dere oppmerksom på en side med en del fine favlets og web based dev tools: http://slayeroffice.com/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Waldmeister: Hva med å legge ut acopy til kritikk snart? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Noen som har en kjedelig lørdag og kan lage en bakgrunn til meg? Hvis dere gidd skal den kunne repeteres og skal har fargen rød-oransje i seg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Mekka en kjapp en, den kan repeterast uten synlige sømmer, og den har rødoransje i seg. Oppfyllte krava perfekt! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) OK takk! Skal tenke på den... Noen andre som kan måle seg med den? EDIT: Kan du kanskje legge inn en gul-oransj flekk til venstre for den som er der? Endret 16. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 http://redmondmag.com/features/article.asp?editorialsid=439 Time to dump IE ?? Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Att. Skomaker. Synes bakgrunnen til arve var fin, men kanskje litt kjedelig. Prøv å legge på denne effekten. Garantert suksess. Sjikkelig bra effekter! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Att. Skomaker. Synes bakgrunnen til arve var fin, men kanskje litt kjedelig. Altså - den var meint som en spøk Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Å, du tror jeg mente det! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Å, du tror jeg mente det! Eg veit du meinte det Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ja, på samme måte som jeg mener at tabeller er bedre en css og div'er. STOPP! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Å, du tror jeg mente det! Eg veit du meinte det Hehe, Oleeid er imot nynorsk Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Å, du tror jeg mente det! Eg veit du meinte det Hehe, Oleeid er imot nynorsk Hva var det for noe? Når ble oleeid eller nynorsk nevnt her? EDIT: g0mpen: Sjekk med webhotellet ditt om de har skrudd på safe mode. Da begrenses tilgangen dine scripts har, slik at det er vanskeligere å gjøre noe kjipt på serveren. Personlig hater jeg safe_mode. Endret 16. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kom på det når Arve sa "veit". Åsså bare spratt det ut av fingrene mine.. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 g0mpen: Sjekk med webhotellet ditt om de har skrudd på safe mode. Da begrenses tilgangen dine scripts har, slik at det er vanskeligere å gjøre noe kjipt på serveren. Personlig hater jeg safe_mode. Start.no Det merkelige er at det ble sånn helt plutselig, selv om jeg ikke hadde forandra noe.... Dersom jeg kommer på et bra navn til siden min skal jeg kjøpe skikkelig webhotell snart. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kom på det når Arve sa "veit".Åsså bare spratt det ut av fingrene mine.. For å gå enda litt meir off topic, så er "veit" ikkje nynorsk lenger, men både bokmål og nynorsk. Sådesså! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ja ok. Men jeg forbinder "veit" med nynorsk. Har nynorsk selv på skolen og "I'm lovin' it, dada data da" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kom på det når Arve sa "veit".Åsså bare spratt det ut av fingrene mine.. For å gå enda litt meir off topic, så er "veit" ikkje nynorsk lenger, men både bokmål og nynorsk. Sådesså! korrekt arve BokmålsordbokaTILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA veit veit f1 [m1] (norr veit, av *veite) 1 grøft grave en v- langs veien for å lede unna vannet 2 smal gate, smug v-ene i Trondheim . Lenke til kommentar
toss Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 nettop registrert meg på start.no for å prøve webhostingen der.. jeg har oppgradert til hjemmeside, men det sto at det kunne ta 10 min eller noe.. jeg bare lurer litt på hvordan det funker å legge opp sider der.. det står jo litt om det, og jeg har forstått det slik at man må ha et ftp program for å få dette til. er dette helt på jordet, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå