Jesper Karsrud Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Nei Marvil, det vil du ikke Gah... Skulle aldri sagt ja til å bli webmaster @ nordstrandrevyen.. Det betyr stygge møter med Revyweb, som er gørkjedelig :| Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hva er riktig, semantisk bruk av frames? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hva er riktig, semantisk bruk av frames? Eh, frames er vel strengt tatt så langt fra semantikk som du kommer antar eg? Det er iallefall det eg trur, har ikkje lest så masse om frames i det siste for å sei det sånn Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hva er riktig, semantisk bruk av frames? Is there such a thing? Frames er vel ikke riktig uansett hvordan man vrir og vender på det Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Heh, høres jo sånn passelig fint ut det. Går det ikke an å "deaktivere" frame-tagger, slik at det ikke er mulig å bruke frames? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Neat! Har dog hørt andre som "plutselig" bare mistet domene sine derfra. Er det slik at man har dem i 1 år, for så å måtte betale? Eller leste jeg grundig feil? Det er i utgangspunktet bare gyldige i ett år, ja, men siden jeg likevel har domenet jorgis.com er info-versjonen bare en ekstragreie hvis DNSen til STW er nede. De andre to domenene (jclasses.info og jcompo.info) er for diverse PHP-prosjekter, hvor jeg kjøper et skikkelig .com/.org-domene hvis det blir populært nok. Jeg har en liten anelse om at Mavva sa litt kjipe ting om meg i det "innlegget" sitt (). Noen som har screen? PM /me. EDIT: hoer., Endret 15. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 HAY! enden? skal jeg komme og ta deg? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal jeg redigerer tilbake innlegget ditt og gi deg % for det kanskje? Jeg er sikker på at det finnes et skikkelig godt bruksområde for frames, jeg kommer bare ikke på det akkurat nå... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg er sikker på at det finnes et skikkelig godt bruksområde for frames, jeg kommer bare ikke på det akkurat nå... Nei, det er det ikkje. Dvs, der er alltid en bedre måte å gjøre det på. Den visuelle effekten kan du få med position:fixed; i CSS. Resten kan gjørast med serverside include script Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skikkelig OT kanskje, men bålOfFire er sikkert en artig theme og domenenavn (siden man kan ha æøå i domenenavna nå) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) DISABILITY DISCRIMINATION ACT 1992 I Australia kan du bli saksøkt hvis du ikke gjør innholdet på en nettside tilgjengelig for alle. humanrights.org har noen eksempler på hvor store kostnader man kan få om disse lovene brytes. Akkurat sånn skulle det vært her i landet også Endret 15. oktober 2004 av SirIce Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 bare lurer på en liten ting.. har sett det på arve sin side f.eks. når man tar musen over et bilde er det jo hover effekt, men i tillegg kommer det en ledetekst lenger ned på siden om den linken. hvordan får man til det? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Og der var Computer Arts Issue 102 i hus! Gleder meg til å komme hjem igjen etter trening for å lese det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal jeg redigerer tilbake innlegget ditt og gi deg % for det kanskje? Neh *kosepå* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Akkurat sånn skulle det vært her i landet også Veldig enig akkurat der. *drømme* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Resten kan gjørast med serverside include script Åkei. Fortell meg så hvordan jeg kan få en del av en side til å refreshes/oppdateres _UTEN_ at resten oppdateres. Sa noen "umulig"? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 bare lurer på en liten ting..har sett det på arve sin side f.eks. når man tar musen over et bilde er det jo hover effekt, men i tillegg kommer det en ledetekst lenger ned på siden om den linken. hvordan får man til det? Det er en HTML-tagg som heter acronym. Lagde en et lite eksempel på det for en stund siden her Acronym Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Waldmeister: Tror datating mener det ekstra span-elementet som dukker opp ved hover med informasjon. Datating: Det er bare å ta en titt på koden til arve det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Datating: Det er bare å ta en titt på koden til arve det. men eneste som står på siden hans er: Absentvoid.com v5 kjem snart! PÅ NORSK! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Oi, hehe. Prinsippet går ut på at du skjuler span-elementet innenfor a når lenken er vanlig, og viser det ved hover: #hei a span { display: none; } #hei a:hover span { display: block; /* eller inline for den saks skyld */ } <ul id="hei"> <li><a href="#"><span></span>Tekst</a></li> </ul> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå