Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Synes det ble litt rart med menyen til høyre når siden er venstrestilt. Da kommer jo menyen i midten av skjermen, og det var ganske uvant.

Forresten gOmpen, det er en blanding av optimalisering for 800x600 skjermoppløsning og et forsøk på å gjøre noe litt anderledes. Det er allikevel muligheter for at jeg får gjort den litt bredere.

*drikkekaffe*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal man være skikkelig kverulant (les: Marvil :p ), kan jeg påpeke at også ordet "Rarg." i ditt innlegg ikke eksisterer. ;)

Ah, en deilig forfriskende spsertur på bye er over. Ble litt fuktig, men jeg føler meg kapabel til å diskutere web-relaterte saker uten å la alkoholen påvirke meg nevneverdig :)

polert: er du oppe nå ?

Forresten så går jeg og legger meg etter å ha drukket en god menge vann slik at dagen imorgen ikke blir så tung for hodet.

Uansett så ruler enden, som ikke kan ta meg for fylleposting med dette innlegget :thumbs:

Lenke til kommentar
Waldmeister: Fiks overskriften. Slik det er nå, kan du dra teksten bak den frem ved å prøve å trekke i bildet som ligger der. Legg til display:none; eller visibility: hidden; slik at den ikke kommer opp.

Skjønner ikke hva som skal være det store problemet med dette. :hmm:

Seff :cool:

Lenke til kommentar
toss: Ville ikke skaffet meg domene derfra, siden det de egentlig gir deg er et subdomene av domenet www.co.nr, og ikke et fullstendig domene med ditt eierskap i whois-databasene. Prøv heller www.domaindiscount24.com , og skaff deg et gratis .info-domene. Har det selv ( www.jorgis.info ), og det funker supert.

tror ikke de har gratis .info domener lenger..

vet noen om andre alternativ?

Lenke til kommentar
Skal man være skikkelig kverulant (les: Marvil :p ), kan jeg påpeke at også ordet "Rarg." i ditt innlegg ikke eksisterer. ;)

Ah, en deilig forfriskende spsertur på bye er over. Ble litt fuktig, men jeg føler meg kapabel til å diskutere web-relaterte saker uten å la alkoholen påvirke meg nevneverdig :)

Forresten så går jeg og legger meg etter å ha drukket en god menge vann slik at dagen imorgen ikke blir så tung for hodet.

Uansett så ruler enden, som ikke kan ta meg for fylleposting med dette innlegget :thumbs:

:ermm:

Ja. jeg har screenshot av orginalen hvis du lurer mavva ;)

Jorgis: Gratis domene?

Lenke til kommentar

Ja. De hadde/har en kampanje med 110% gratis .info-domene. Jeg regget tre stykk (jorgis.info, jclasses.info og jcompo.info), mens ueland regget vel en 15-20 stykk. Maks var 25 stykk. Se i nyhetskolonnen i venstre side på www.domandiscount24.com .

Lenke til kommentar

Ja. De hadde/har en kampanje med 110% gratis .info-domene. Jeg regget tre stykk (jorgis.info, jclasses.info og jcompo.info), mens ueland regget vel en 15-20 stykk. Maks var 25 stykk. Se i nyhetskolonnen i venstre side på www.domandiscount24.com .

Så over til det egentlige spørsmålet: Funker det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...