Simon Zimmermann Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Synes det ble litt rart med menyen til høyre når siden er venstrestilt. Da kommer jo menyen i midten av skjermen, og det var ganske uvant. Forresten gOmpen, det er en blanding av optimalisering for 800x600 skjermoppløsning og et forsøk på å gjøre noe litt anderledes. Det er allikevel muligheter for at jeg får gjort den litt bredere. *drikkekaffe* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Styling <hr />. Blakems ekspriment, Horizontal Rules and CSS, er et bedre dokument, synes jeg. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Styling <hr />. Blakems ekspriment, Horizontal Rules and CSS, er et bedre dokument, synes jeg. Setter border på en <p> tagg istedet, styling av <hr> ble litt for buggy. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal man være skikkelig kverulant (les: Marvil ), kan jeg påpeke at også ordet "Rarg." i ditt innlegg ikke eksisterer. Ah, en deilig forfriskende spsertur på bye er over. Ble litt fuktig, men jeg føler meg kapabel til å diskutere web-relaterte saker uten å la alkoholen påvirke meg nevneverdig polert: er du oppe nå ? Forresten så går jeg og legger meg etter å ha drukket en god menge vann slik at dagen imorgen ikke blir så tung for hodet. Uansett så ruler enden, som ikke kan ta meg for fylleposting med dette innlegget Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Waldmeister: Fiks overskriften. Slik det er nå, kan du dra teksten bak den frem ved å prøve å trekke i bildet som ligger der. Legg til display:none; eller visibility: hidden; slik at den ikke kommer opp. Skjønner ikke hva som skal være det store problemet med dette. polert: er du oppe nå ? Seff Lenke til kommentar
toss Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 toss: Ville ikke skaffet meg domene derfra, siden det de egentlig gir deg er et subdomene av domenet www.co.nr, og ikke et fullstendig domene med ditt eierskap i whois-databasene. Prøv heller www.domaindiscount24.com , og skaff deg et gratis .info-domene. Har det selv ( www.jorgis.info ), og det funker supert. tror ikke de har gratis .info domener lenger.. vet noen om andre alternativ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal man være skikkelig kverulant (les: Marvil ), kan jeg påpeke at også ordet "Rarg." i ditt innlegg ikke eksisterer. Ah, en deilig forfriskende spsertur på bye er over. Ble litt fuktig, men jeg føler meg kapabel til å diskutere web-relaterte saker uten å la alkoholen påvirke meg nevneverdig polert: er du oppe nå ? Forresten så går jeg og legger meg etter å ha drukket en god menge vann slik at dagen imorgen ikke blir så tung for hodet. Uansett så ruler enden, som ikke kan ta meg for fylleposting med dette innlegget Ja. jeg har screenshot av orginalen hvis du lurer mavva Jorgis: Gratis domene? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Styling <hr />. Blakems ekspriment, Horizontal Rules and CSS, er et bedre dokument, synes jeg. Setter border på en <p> tagg istedet, styling av <hr> ble litt for buggy. Takk for hjelpen uansett p er der for å vise avsnitt, og tomme p skal ignoreres av nettleserne. Da er det bedre å bruke div, som ikke har en semantisk funksjon. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 p er der for å vise avsnitt, og tomme p skal ignoreres av nettleserne. Da er det bedre å bruke div, som ikke har en semantisk funksjon. Hvem så den var tom? Satt border-top på en allerede eksisterende p-tagg. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Da går det selvfølgelig greit Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jorgis: Gratis domene? Ja. De hadde/har en kampanje med 110% gratis .info-domene. Jeg regget tre stykk (jorgis.info, jclasses.info og jcompo.info), mens ueland regget vel en 15-20 stykk. Maks var 25 stykk. Se i nyhetskolonnen i venstre side på www.domandiscount24.com . Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jorgis: Gratis domene? Ja. De hadde/har en kampanje med 110% gratis .info-domene. Jeg regget tre stykk (jorgis.info, jclasses.info og jcompo.info), mens ueland regget vel en 15-20 stykk. Maks var 25 stykk. Se i nyhetskolonnen i venstre side på www.domandiscount24.com . Så over til det egentlige spørsmålet: Funker det? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 en link som funker http://www.domaindiscount24.com Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Var ikke det jeg mente, men om domene de "får", virkelig fungerer? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Funker det? Det funker feilfritt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Funker det? Det funker feilfritt. Få se. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Få se www.jorgis.info Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Neat! Har dog hørt andre som "plutselig" bare mistet domene sine derfra. Er det slik at man har dem i 1 år, for så å måtte betale? Eller leste jeg grundig feil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja. jeg har screenshot av orginalen hvis du lurer mavva Dæven, har aldri vært så drita så lenge før.. @Polert: Tror man må betale fra og med år 2.. (enden send meg screenshot, vil se hva jeg skrev) Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (enden send meg screenshot, vil se hva jeg skrev) Det vil jeg og :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå