Equerm Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har et dilemma her. Skal jeg bruke denne eller denne banneren? Selv holder jeg en knapp på den siste. Den siste! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mulighet for en liten sneakpeak? Her er hva som ligger på domenet mitt nå, men jeg ennå ikke ferdig (tror ikke jeg blir det idag). Jobber med PHP delen og pusser på deler av designet som jeg ikke er fonøyd med. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skulle gjerne hatt litt kritikk på en fisk her innad i webkafèen. www.maraak.com/fisk.jpg Tja dette var ja uten tvil en vakker og ganske spesiell fisk, kanskje du burde jobbe litt mer med fargene, du kan eventuelt grille eller steke den? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mulighet for en liten sneakpeak? Her er hva som ligger på domenet mitt nå, men jeg ennå ikke ferdig (tror ikke jeg blir det idag). Jobber med PHP delen og pusser på deler av designet som jeg ikke er fonøyd med. Hm, synest delen til høgre med meny og små "inforuter" blei veldig kjedelig og tam. Prøv å sprite opp denne litt. Ellers veldig neat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Waldmeister: Fiks overskriften. Slik det er nå, kan du dra teksten bak den frem ved å prøve å trekke i bildet som ligger der. Legg til display:none; eller visibility: hidden; slik at den ikke kommer opp. arvis: *sløye norsklæreren sin* toss: Ville ikke skaffet meg domene derfra, siden det de egentlig gir deg er et subdomene av domenet www.co.nr, og ikke et fullstendig domene med ditt eierskap i whois-databasene. Prøv heller www.domaindiscount24.com , og skaff deg et gratis .info-domene. Har det selv ( www.jorgis.info ), og det funker supert. Endret 14. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hm, synest delen til høgre med meny og små "inforuter" blei veldig kjedelig og tam. Prøv å sprite opp denne litt.Ellers veldig neat Eg vet, det er noe av det jeg driver å pusser på nå. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skulle gjerne hatt litt kritikk på en fisk her innad i webkafèen. www.maraak.com/fisk.jpg Dask den litt med ei plate, slik at den veldig skarpe fargen faller av. Enig med polert, gi oss kodet versjon. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mulighet for en liten sneakpeak? Her er hva som ligger på domenet mitt nå, men jeg ennå ikke ferdig (tror ikke jeg blir det idag). Jobber med PHP delen og pusser på deler av designet som jeg ikke er fonøyd med. Synes det ble litt rart med menyen til høyre når siden er venstrestilt. Da kommer jo menyen i midten av skjermen, og det var ganske uvant. Ellers synes jeg den var veldig fin, men merket en liten bug i firefox, et lite felt nede til høyre som blir hvit. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Enig med polert, gi oss kodet versjon. Nå får jeg faktisk litt lyst til å daske den fisken med litt kode og en nasty :hover med masse tarmer, men skal la det være for lesernes (og min warn-logg) sin sikkerhet. Btw: Nok nå. Det hadde aldri gått så langt hvis ikke enden hadde vært bortevekke. Endret 14. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 @gOmpen: Som sagt så er den ikke ferdig. Forresten så har jeg rettet på feilen lokalt tidligere idag, men ikke oppdatert den gamle versjonen på nettet. Er det noen som vet hvordan man setter farge på <hr> i FF og hvorfor det ikke fungerer å skrive color: #fff; Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Takk PoleCat for den fine annonsen! (må lære meg Photoshop ordentlig snart altså.. noen bøker eller guider på nettet som er fine??) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 @gOmpen: Som sagt så er den ikke ferdig. Forresten så har jeg rettet på feilen lokalt tidligere idag, men ikke oppdatert den gamle versjonen på nettet. Er det noen som vet hvordan man setter farge på <hr> i FF og hvorfor det ikke fungerer å skrive color: #fff; prøv å bruke color: #ffffff; eller skriv navnet på fargen... Kanskje? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Takk PoleCat for den fine annonsen! (må lære meg Photoshop ordentlig snart altså.. noen bøker eller guider på nettet som er fine??) http://www.jimworld.com/ http://www.rice.edu/fondren/erc/howto/photoshop.html http://www.phong.com/ http://www.good-tutorials.com/ http://www.skinsntemplates.com/ Endret 14. oktober 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Styling <hr />. ..hadde vel strengt tatt ingenting med photoshop å gjøre vel? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Se EN post høyere opp, da vel? På tide å legge av seg kveruleringsmodusen i dag, mine godeste herrer? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ...noen bøker eller guider på nettet som er fine??) Sjekk på amazon.com eller amazon.co.uk... Evt. på Norli. Skal jeg komme med et forslag basert på de Photoshopbøkene jeg har bladd gjennom på Norli og Tanum, så må det være denne som er best. Mye variasjon, og det meste som er å lure på står vel inni der... Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Styling <hr />. Nei, nå tror jeg må ta meg en liten pause fra skjermen; greide å skrive "backgroundcolor" i ett ord uten å legge merke til det ... *dummemeg* Lenke til kommentar
meastp Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Heter det ikke kverrulant? Nei. Onomatopoetikon / Onomatopoetika ... link ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 [enden-mode] OK, barn, et ord til om kverulering og lignende, og det blir ferie. [/enden-mode] Vær så snill, STOPP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå