Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulighet for en liten sneakpeak?

Her er hva som ligger på domenet mitt nå, men jeg ennå ikke ferdig (tror ikke jeg blir det idag).

Jobber med PHP delen og pusser på deler av designet som jeg ikke er fonøyd med.

Hm, synest delen til høgre med meny og små "inforuter" blei veldig kjedelig og tam. Prøv å sprite opp denne litt.

Ellers veldig neat :)

Lenke til kommentar

Waldmeister: Fiks overskriften. Slik det er nå, kan du dra teksten bak den frem ved å prøve å trekke i bildet som ligger der. Legg til display:none; eller visibility: hidden; slik at den ikke kommer opp.

arvis: *sløye norsklæreren sin* :mad:

toss: Ville ikke skaffet meg domene derfra, siden det de egentlig gir deg er et subdomene av domenet www.co.nr, og ikke et fullstendig domene med ditt eierskap i whois-databasene. Prøv heller www.domaindiscount24.com , og skaff deg et gratis .info-domene. Har det selv ( www.jorgis.info ), og det funker supert.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Mulighet for en liten sneakpeak?

Her er hva som ligger på domenet mitt nå, men jeg ennå ikke ferdig (tror ikke jeg blir det idag).

Jobber med PHP delen og pusser på deler av designet som jeg ikke er fonøyd med.

Synes det ble litt rart med menyen til høyre når siden er venstrestilt. Da kommer jo menyen i midten av skjermen, og det var ganske uvant. Ellers synes jeg den var veldig fin, men merket en liten bug i firefox, et lite felt nede til høyre som blir hvit. :ermm:

Lenke til kommentar
Enig med polert, gi oss kodet versjon. :woot:

Nå får jeg faktisk litt lyst til å daske den fisken med litt kode og en nasty :hover med masse tarmer, men skal la det være for lesernes (og min warn-logg) sin sikkerhet. :p

Btw: Nok nå. Det hadde aldri gått så langt hvis ikke enden hadde vært bortevekke. ;)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
@gOmpen: Som sagt så er den ikke ferdig. Forresten så har jeg rettet på feilen lokalt tidligere idag, men ikke oppdatert den gamle versjonen på nettet.

Er det noen som vet hvordan man setter farge på <hr> i FF og hvorfor det ikke fungerer å skrive color: #fff;

prøv å bruke color: #ffffff; eller skriv navnet på fargen... Kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...