flodhest Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Så du ser ikke headeren på www.krem.tk? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Så du ser ikke headeren på www.krem.tk? Jo, ser den nå.. men ikke den andre. Edit: internetten min som bølla i sta. Edit2: den som er på krem.tk nå var IMO best. Endret 14. oktober 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Enig med Polert og Lokaltog.(stor L! ) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sådær. L-O-L @ "skulte" britney-dedikasjoner. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Altså, titta nettopp på framsida til hw.no og la merke til en liten ting. Ikkje berre halveigs uleselig skrift, men også patetiske skrivefeil i en reklameannonse som blir lagt ut? Huffa.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) @jorgis: *mimre om gamle dager* @arve: Sikker på at det ikke bare et selve abonnementet som heter det? EDIT: Jo, faktisk. Endret 14. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Polert: Du ser jo at det er to forskjellige navn på samme produkt, og at det faktisk er det arvis kicker på? arvis: Det heter Tera, så de har bare skrevet feil på teksten under. Tilgivelig, altså. Endret 14. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ah, uff. *gjemmeseg* Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 I tillegg hadde de ordelingsfeil i "Markedets beste ADSL tilbud?". Rarg. Makan. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skal man være skikkelig kverulant (les: Marvil ), kan jeg påpeke at også ordet "Rarg." i ditt innlegg ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skal man være skikkelig kverulant (les: Marvil ), kan jeg påpeke at også ordet "Rarg." i ditt innlegg ikke eksisterer. Fælt så kverulant man er i dag da ... Snart ferdig med bloggen min, begynner å bli lei. Har jobbet med den i 2 dager nå så jeg håper det blir bra ;-) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Heter det ikke kverrulant? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skal man være skikkelig kverulant (les: Marvil ), kan jeg påpeke at også ordet "Rarg." i ditt innlegg ikke eksisterer. Onomatopoetikon. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skal man være skikkelig kverulant (les: Marvil ), kan jeg påpeke at også ordet "Rarg." i ditt innlegg ikke eksisterer. Onomatopoetikon. Onematepoetikon. flodhest: Uansett hva du sier, selv om det er vannvittig vettugt (selvmotsigelse? hvor?), blir det knust i fillebiter av siggen din. Anyhoo: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Snart ferdig med bloggen min, begynner å bli lei. Har jobbet med den i 2 dager nå så jeg håper det blir bra ;-) Jeg liker det jeg har sett foreløpig veldig godt. Enda en blogg å lese og kommentere i! Lenke til kommentar
toss Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 fant en side som tilbyr gratis domener.. http://www.freedomain.co.nr tror dere dette er noe man kan stole på at funker? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Polert: Du ser jo at det er to forskjellige navn på samme produkt, og at det faktisk er det arvis kicker på? arvis: Det heter Tera, så de har bare skrevet feil på teksten under. Tilgivelig, altså. Vel, skrivefeilen var heile poenget mitt. IMO er det teit når denslags reklame inneholder denslags skrivefeil. Skriver navnet på samme abonementet forskjellig i samme anonse. VEL VEL. *AV v5* EDIT: Onematepoetikon. Onomatopoetikon. EDIT2: Snart ferdig med bloggen min, begynner å bli lei. Har jobbet med den i 2 dager nå så jeg håper det blir bra ;-) Mulighet for en liten sneakpeak? Endret 14. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skulle gjerne hatt litt kritikk på en fisk her innad i webkafèen. www.maraak.com/fisk.jpg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skulle gjerne hatt litt kritikk på en fisk her innad i webkafèen. www.maraak.com/fisk.jpg Tja, du må nok arbeide litt meir med den før den smaker særlig godt. Slik den er no var den veldig kjedelig, og ser ikkje særlig fin ut - sorry. Ta å sløye den skikkelig, steik det som er å steike, steik litt poteter, krydre den riktig - så begynner det nok å komme seg. God begynnelse iallefall Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skulle gjerne hatt litt kritikk på en fisk her innad i webkafèen. www.maraak.com/fisk.jpg Litt kjedelig og "standard" fargevalg. Jeg synes alt blir for stort. Demp glans-effekten på bakgrunnen på selve fisken, selve sidebakgrunnen så veldig ekte ut. Skulle likt å se den i kodet format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå