Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal man være skikkelig kverulant (les: Marvil :p ), kan jeg påpeke at også ordet "Rarg." i ditt innlegg ikke eksisterer. ;)

Onomatopoetikon.

Onematepoetikon. ;)

flodhest: Uansett hva du sier, selv om det er vannvittig vettugt (selvmotsigelse? hvor?), blir det knust i fillebiter av siggen din. :p

Anyhoo:

strek.PNG:w00t:

Lenke til kommentar
Polert: Du ser jo at det er to forskjellige navn på samme produkt, og at det faktisk er det arvis kicker på?

arvis: Det heter Tera, så de har bare skrevet feil på teksten under. Tilgivelig, altså. ;)

Vel, skrivefeilen var heile poenget mitt. :p

IMO er det teit når denslags reklame inneholder denslags skrivefeil. Skriver navnet på samme abonementet forskjellig i samme anonse. VEL VEL.

*AV v5*

EDIT:

Onematepoetikon. ;)

Onomatopoetikon.

EDIT2:

Snart ferdig med bloggen min, begynner å bli lei. Har jobbet med den i 2 dager nå så jeg håper det blir bra ;-)

Mulighet for en liten sneakpeak?

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt litt kritikk på en fisk her innad i webkafèen. :p

www.maraak.com/fisk.jpg

Tja, du må nok arbeide litt meir med den før den smaker særlig godt. Slik den er no var den veldig kjedelig, og ser ikkje særlig fin ut - sorry.

Ta å sløye den skikkelig, steik det som er å steike, steik litt poteter, krydre den riktig - så begynner det nok å komme seg.

God begynnelse iallefall :thumbup:

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt litt kritikk på en fisk her innad i webkafèen. :p

www.maraak.com/fisk.jpg

Litt kjedelig og "standard" fargevalg. Jeg synes alt blir for stort. Demp glans-effekten på bakgrunnen på selve fisken, selve sidebakgrunnen så veldig ekte ut.

Skulle likt å se den i kodet format. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...