PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Kroppskondom? *****! Endret 16. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Så, Ilderen planlegger å slå seg ned og hvile på sine gammle dager? Når trer pensjonen i kraft, sa du? Ilderen skal endelig ut av sitt vinter/sommer/vinterhi. Hva syntes dere helt ærlig ut i fra tegningene og slik? Så det ut som et hvilested for pensjonister? Nei, jeg bare spillte på at du er fossil jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Nei, jeg bare spillte på at du er fossil jeg Då så. Det må du få lov til. For det står faktisk i beskrivelsen at den er tilrettelagt for "livskvalitet", trodde det hadde noe med gamlinger å gjøre, men det hadde visstnok ikke det.... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Så det ut som et hvilested for pensjonister? Ligna egentlig litt på eldresenteret her på nordstrand ' Men det så fett ut det assa! så også litt px-street stylish ut på tegninga.. og hva **** mente du med the lighterbensinsniffers da??? sikter du til folk som drikker sprit???? er vel ikke noe galt i det vel?!?! men jeg må ærlig innrømme at på varme sommerdager er det digg å sitte på stranda med en kald Skjærgårdspils... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) og hva **** mente du med the lighterbensinsniffers da??? sikter du til folk som drikker sprit???? er vel ikke noe galt i det vel?!?! men jeg må ærlig innrømme at på varme sommerdager er det digg å sitte på stranda med en kald Skjærgårdspils... Forskjell på å drikke himkok og å sniffe lightergass rett fra beholderen Endret 16. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ehh, ja, der sier du noe kjenner en fyr som ble ganske borte etter å ha fylt bensin på scooteren sin, for så å sitte i fem minutter med hodet over hullet til tanken Edit: når vi snakker om party på/i Sola, er det noen av folka som bor i Sandnes som veit hvem Raymond Rød er? fetteren min... veit at sandnes er stort, men det er jo muligheter for at datafolk kjenner hverandre Endret 16. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 ehh, ja, der sier du noe kjenner en fyr som ble ganske borte etter å ha fylt bensin på scooteren sin, for så å sitte i fem minutter med hodet over hullet til tanken ...og det er da det er genialt å ta seg en røyk etterpå... Var visstnok to guttunger her i bergen som hadde sniffet lightergass og tok seg en røyk etterpå. Boom, splætt, osv... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ...og det er da det er genialt å ta seg en røyk etterpå... Var visstnok to guttunger her i bergen som hadde sniffet lightergass og tok seg en røyk etterpå. Boom, splætt, osv... Hehe, uff... og istedet ble det bare _snufsing_, vel å merke på kirkegården? Endret 16. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe, uff... og istedet ble det bare _snufsing_, vel å merke på kirkegården? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm siden alle lufter hodet sitt litt her inni denne webcaféen, satt jeg her og kom til å tenke på noe. Hva om hele forumet hadde en slags RSS/XML versjon. Så kunne man hatt et program som man logget inn med brukernavn/passord, så kunne den vært logget på. Mens den er logget på mottar man updates på tråder/forum man abonnerer på etterhvert som det kommer nye poster e.l. Hadde vært litt sjeft Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Hadde vært sjef ja Kanskje noe å nevne for Mr. Ueland siden han mekker sitt eget forum nå... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Hadde vært sjef ja Kanskje noe å nevne for Mr. Ueland siden han mekker sitt eget forum nå... Hmm jo, kanskje det Så kan en sjøl eventuelt lage en app i C# som utnytter den muligheten, men er litt avhengig av funksjoner forumet har. Holder ikke bare å utdele RSS/XML, men må være litt mer funksjoner knyttet rundt dette på server og (Login av bruker, abonnere på ting og tang osv osv) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 g33ks R' Us Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 g33ks R' Us Ny datakjede? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Har bare et lite spørsmål... Jeg regner med at jeg får den nye maskinen på onsdag eller torsdag. Uten skjerm veier den 21 kilo, med skjerm 34 kilo. Skjermen veier med andre ord 13 kilo, men veier selve maskinen virkerlig 21 kilo? Greit, man skal ikke glemme at det følger med tastatur og mus Ikke noe problem, men syns bare det var litt rart. Man skal kanskje ikke ta de tallene så alvorlig? Men de holdt i hvert fall fristen første gang jeg bestilte, da stod det at den skulle være ferdig 16.02.04. Eneste logiske forklaring må jo være at jeg har fått feil maskin, og at den som kommer i posten er en maskin med tungtvannskjøling Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Posten mente at skjermen min veide 20 kg.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 /me kom videre til 2. runde i CS compoen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 /me kom videre til 2. runde i CS compoen.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Har bare et lite spørsmål... Jeg regner med at jeg får den nye maskinen på onsdag eller torsdag. Uten skjerm veier den 21 kilo, med skjerm 34 kilo. Skjermen veier med andre ord 13 kilo, men veier selve maskinen virkerlig 21 kilo? Greit, man skal ikke glemme at det følger med tastatur og mus De måler ikke bare etter vekt, men etter noe som heter volumvekt nå. Det gjør at store, men muligens lette pakker ikke koster spesielt lite lenger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Whoah! mange sider på et par timer altså!! /me støtter WDS fest om det blir, og om /me kan komme hadde vert stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå