Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det ut som et hvilested for pensjonister? :dontgetit:

Ligna egentlig litt på eldresenteret her på nordstrand :grin:'

Men det så fett ut det assa! så også litt px-street stylish ut på tegninga..

 

og hva **** mente du med the lighterbensinsniffers da??? sikter du til folk som drikker sprit???? er vel ikke noe galt i det vel?!?! men jeg må ærlig innrømme at på varme sommerdager er det digg å sitte på stranda med en kald Skjærgårdspils...

Lenke til kommentar
og hva **** mente du med the  lighterbensinsniffers da??? sikter du til folk som drikker sprit???? er vel ikke noe galt i det vel?!?! men jeg må ærlig innrømme at på varme sommerdager er det digg å sitte på stranda med en kald Skjærgårdspils...

Forskjell på å drikke himkok og å sniffe lightergass rett fra beholderen :roll:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

ehh, ja, der sier du noe :p:grin: kjenner en fyr som ble ganske borte etter å ha fylt bensin på scooteren sin, for så å sitte i fem minutter med hodet over hullet til tanken :scared:

 

Edit: når vi snakker om party på/i Sola, er det noen av folka som bor i Sandnes som veit hvem Raymond Rød er? fetteren min... :grin: veit at sandnes er stort, men det er jo muligheter for at datafolk kjenner hverandre

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
ehh, ja, der sier du noe :p:grin: kjenner en fyr som ble ganske borte etter å ha fylt bensin på scooteren sin, for så å sitte i fem minutter med hodet over hullet til tanken :scared:

...og det er da det er genialt å ta seg en røyk etterpå... Var visstnok to guttunger her i bergen som hadde sniffet lightergass og tok seg en røyk etterpå.

Boom, splætt, osv... :scared:

Lenke til kommentar
...og det er da det er genialt å ta seg en røyk etterpå... Var visstnok to guttunger her i bergen som hadde sniffet lightergass og tok seg en røyk etterpå.

Boom, splætt, osv... :scared:

Hehe, uff... og istedet ble det bare _snufsing_, vel å merke på kirkegården?

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Hmm siden alle lufter hodet sitt litt her inni denne webcaféen, satt jeg her og kom til å tenke på noe. Hva om hele forumet hadde en slags RSS/XML versjon. Så kunne man hatt et program som man logget inn med brukernavn/passord, så kunne den vært logget på. Mens den er logget på mottar man updates på tråder/forum man abonnerer på etterhvert som det kommer nye poster e.l. Hadde vært litt sjeft :D

Lenke til kommentar
Hadde vært sjef ja :yes:

Kanskje noe å nevne for Mr. Ueland siden han mekker sitt eget forum nå...

Hmm jo, kanskje det ;) Så kan en sjøl eventuelt lage en app i C# som utnytter den muligheten, men er litt avhengig av funksjoner forumet har. Holder ikke bare å utdele RSS/XML, men må være litt mer funksjoner knyttet rundt dette på server og ;) (Login av bruker, abonnere på ting og tang osv osv)

Lenke til kommentar

Har bare et lite spørsmål... Jeg regner med at jeg får den nye maskinen på onsdag eller torsdag. Uten skjerm veier den 21 kilo, med skjerm 34 kilo. Skjermen veier med andre ord 13 kilo, men veier selve maskinen virkerlig 21 kilo? Greit, man skal ikke glemme at det følger med tastatur og mus :roll:

 

Ikke noe problem, men syns bare det var litt rart. Man skal kanskje ikke ta de tallene så alvorlig? Men de holdt i hvert fall fristen første gang jeg bestilte, da stod det at den skulle være ferdig 16.02.04.

 

Eneste logiske forklaring må jo være at jeg har fått feil maskin, og at den som kommer i posten er en maskin med tungtvannskjøling :p

Lenke til kommentar
Har bare et lite spørsmål... Jeg regner med at jeg får den nye maskinen på onsdag eller torsdag. Uten skjerm veier den 21 kilo, med skjerm 34 kilo. Skjermen veier med andre ord 13 kilo, men veier selve maskinen virkerlig 21 kilo? Greit, man skal ikke glemme at det følger med tastatur og mus :roll:

De måler ikke bare etter vekt, men etter noe som heter volumvekt nå. Det gjør at store, men muligens lette pakker ikke koster spesielt lite lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...