jorgis Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) enden: eh, jo? Begrunn. Fordi jeg nettopp plukket ut ordet "begrunn" fra innlegget ditt nå med 0.9 Hmm. Var det FF 0.8, da? De oppdaterer jo så ofte at det er vanskelig å følge skikkelig med, men jeg husker ihvertfall at 0.8 var slik, og jeg tror det var slik i 0.9 også. EDIT: Flodhest: DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES. Endret 13. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 @jorgis, det er fordi url er feil http://www.krem.tk./ var den, men skulle nok være http://www.krem.tk/ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hm, hva med nå da? Byttet pattern. Hva med fargene generelt, kontraster og slikt? Ser ikke en drit.. Edit; Ser en ikke en drit, men en ganske fin side nå.. Jepp, den var litt hektisk, kjip meny (=kjedlig og for "liten"), for monotont... Edit: Stemme fra oven: "Ikke hør på hva ingard sier, han er übermüdet og bør gå å legge seg.. " Endret 13. oktober 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Ser ikke en drit? Vennligst utdyp. Om .tk er nede, prøv: http://www.home.no/fjortissverden/krem/ Edit: ble egentlig ganske fornøyd med den nå jeg. Natta! Endret 13. oktober 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Trur eg skal bli zengartner når eg blir stor ZenGarden er genialt å holde på med Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ZenGarden er genialt å holde på med Har du et nytt design på gang? Kan vi se? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) ZenGarden er genialt å holde på med Har du et nytt design på gang? Kan vi se? Ja, og nei. Må bli litt meir ferdig først. Strever litt her, misliker dette problemet litt, og kan ikkje gjøre som tutorialen seier pga at eg ikkje kan modde HTMLen. Litt plagsomt, så eg må arbeide meg rundt med CSS på ett eller anna vis.. edit (midt på natta): Firefox har en rar tolking her: Fordi et flytande element blir dytta lengre opp, så trur den at body elementet ikkje er lengre. På grunn av dette, så holder den jo igjen mine fauxcolumns, heilt til eg tar en #extraDiv1 som ligger uttafor hovedcontaineren, og gir den clear: both; . Forstod det først, når eg la bakgrunnen på container, men når den var på body ffs? Omg, FF sliter litt den også av og til - det får ingen lov å nekte på. Dessuten legger den til 2-3px marg/padding nederst i body uten at eg heilt ser korfor. Ingen margins eller padding skal påvirke der, og ingen andre browsere legger det til.. *snålt* edit2: Blei ferdig til slutt, satt oppe til klokka var 4 i går natt http://absentvoid.com/hwno/csszengarden2/ <= slik blei det ferdige resultatet. Litt fornøyd sjøl, men som enzo sa, litt standard og kjedelig. Kritiser! Skal funke i både opera, ff og IE (6). Endret 14. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Menybug på programmer.no eller.... Den ene av reklamebannerne legger seg over menyen. Bruker IE. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Menybug på programmer.no eller.... Den ene av reklamebannerne legger seg over menyen. Bruker IE. De er visstnok klar over det (i en annen tråd), men det ser ikke ut som noe skjer. Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 OK. Smart måte å få vist all reklamen på. Trykk refresh til du har den riktige reklamen så får du opp menyen :!: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 arve: Det ble berre lekkert når jeg tok ned font-size to hakk i Firefox, med andre ord; Standard font-size er alt for stor. Valideringslenkene var veldig lite spennende, og burde skilles bedre fra innholdet. Den bar-tingen helt i topp var mindre pen, tror det er bevel/gradient-effekten som gjør det. Ellers --> Nydelig fargekombo, og veldig pene overskrifter på høyresiden. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 arve: litt for mye kontraster, IMO. Spesielt det med hvit outer glow på de røde h-elementene (som jeg ikke likte noe særlig i utgangspunktet) svei i øynene. Prøv en litt mørkere/mykere rødfarge. Hvorfor er skyggen på toppen av innholdsfeltet så brått avsluttet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) arve: litt for mye kontraster, IMO. Spesielt det med hvit outer glow på de røde h-elementene (som jeg ikke likte noe særlig i utgangspunktet) svei i øynene. Prøv en litt mørkere/mykere rødfarge. Skal prøve å gjøre noke med fargane. Hvorfor er skyggen på toppen av innholdsfeltet så brått avsluttet? Pga dårlig cropping av meg klokka seint i går natt. Skal vere fiksa no. edit: Mjuka opp fargane littegrann, blei kanskje litt bedre no? Endret 14. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Så ikke så mye til det, men det jeg merka, var at valideringsknappene blei SCHTØGGE! Sorry mac. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Så ikke så mye til det, men det jeg merka, var at valideringsknappene blei SCHTØGGE! Sorry mac. *trallalala* Dei skulle ikkje egentlig leggast ut, dreiv å eksperimenterte med dei, så glømte eg dei heilt Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Stopp og hils hvis dere ser noen i Palmekraft-t-skjorte en gang, da Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Stopp og hils hvis dere ser noen i Palmekraft-t-skjorte en gang, da Will do! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Hei. Holder på med en skoleoppgave og i den skal vi lage noen annonser.. bl.a. om ølbrikker og nøkkelringer (som er hjerteformede) her er det jeg har prøvd meg på da.. men får det liksom ikke til.. noen som kan lage noen forslag?? Endret 14. oktober 2004 av datating Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehe, artig. Måtte bare leke meg litt da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehe, artig. Måtte bare leke meg litt da. bare en ting en sånn nøkkelring koster 90 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå