Eksos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det finnes mange eksempler på at "prfesjonelle" webdesignere lager "pene" sider, men med utdatert og uvalid kode. Denne siden ble nylig "profesjonelt designet", jobben kosta rundt 20k (jeg har mine kilder ) , men den er helt tydelig hverken pen eller godt kodet Nå ble jeg trist... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det finnes mange eksempler på at "prfesjonelle" webdesignere lager "pene" sider, men med utdatert og uvalid kode. Denne siden ble nylig "profesjonelt designet", jobben kosta rundt 20k (jeg har mine kilder ) , men den er helt tydelig hverken pen eller godt kodet 20.000 kroner...jeg er stum. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Vet hva dere mener, ble nokså satt ut da jeg fikk vite det... jeg kunne jo laget en bedre side på 10 minutter Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Vet hva dere mener, ble nokså satt ut da jeg fikk vite det... jeg kunne jo laget en bedre side på 10 minutter Gjør det da vel, og tilby den til en tusenlapp eller så. Mulig det var noe serverside der da. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Vet hva dere mener, ble nokså satt ut da jeg fikk vite det... jeg kunne jo laget en bedre side på 10 minutter Gjør det da vel, og tilby den til en tusenlapp eller så. Mulig det var noe serverside der da. Firmaet har jo nettopp betalt 20000 for ny hjemmeside, tviler på at jeg greier å overbevise de om at den må fornyes allerede. Tror ikke det er noe serverside, har sett andre sider han samme har laget, han lever i steinalderen enda. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 @gompen: lage en ny og bedre side til dem også spør du dem de vil kjøpe den for noen hundrelapper. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 @gompen: lage en ny og bedre side til dem også spør du dem de vil kjøpe den for noen hundrelapper. Kanskje det du Jobber med to andre sider nå, men jeg kan jo eventuelt gjøre det når jeg får tid. Det var ikke så dumt Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Firmaet har jo nettopp betalt 20000 for ny hjemmeside, tviler på at jeg greier å overbevise de om at den må fornyes allerede. Tror ikke det er noe serverside, har sett andre sider han samme har laget, han lever i steinalderen enda. det ser jo tydeligvis ut som om han får jobber og det er jo det som teller for han, tjener han penger så er vel han fornøyd og ser ikke noe grunn til å forandre på opplegget sitt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Sant nok. Ingenting er bedre enn at oppdragsgiver er fornøyd. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har nå oversatt bloggen min til norsk, siden jeg ikke har så mange utenlandske lesere (tror jeg).. » blogg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er nok like greit det, ja. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jammen, når "designerne" helt tydelig ikke klarer jobben, så må jeg jo etterlyse en ebdre løsning. Problemet idag er at det legges mer vekt på utseende enn kode, og så lenge denne holdningen gjelder, så vil de som kan tegne stå sterkere - enten de kan kode eller ikke... Er vel nettopp det som er problemet: Dagens webdesignere kan ikkje kode sidene sine! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hm, når man i FireFox trykker ned "\"-knappen, hvorfor kommer det en lyd da ? (litt ot) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hm, når man i FireFox trykker ned "\"-knappen, hvorfor kommer det en lyd da ? (litt ot) Lyd? Hører ikke noe lyd jeg... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Får bare opp «Find-tingen» jeg. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har nå oversatt bloggen min til norsk, siden jeg ikke har så mange utenlandske lesere (tror jeg)» blogg Ser ikke noe særlig poeng i at du skal skrive på engelsk i den bloggen. Forresten så ville jeg prøvd å gjøre litt med typografien på bloggen din. Fonten du bruker er ikke særlig god å lese pluss at du generelt lager for store avsnitt(se "skriving for web") noe som gjør det slitsomt å lese. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (...) skape programvare som benytter mulighetene (...) Riiiiiiiiiiiiiiiiight.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Forresten så ville jeg prøvd å gjøre litt med typografien på bloggen din.Fonten du bruker er ikke særlig god å lese pluss at du generelt lager for store avsnitt(se "skriving for web") noe som gjør det slitsomt å lese. Skal se om jeg ikke får gjort noe med det i morgen.. Bloggen forblir nok norsk, og skal prøve å holde den mer oppdatert.. Edit: Hva er den skriving for web-tingen ? Endret 12. oktober 2004 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hm, når man i FireFox trykker ned "\"-knappen, hvorfor kommer det en lyd da ? Ingen lyd her. Må være et program i bakgrunnen som monger seg. Mr. Berg: "\" er ikke find, men "/", derimot.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Mr. Berg: "\" er ikke find, men "/", derimot.... Nå man står i FF, og har aktivert «find as you type», så popper den opp uansett hvilken tast man trykker (så lenge det er en tegn-tast, kverulant) Endret 12. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå