Gilbert Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Siden det er så mange ps-guruer her, kan jeg jo nevne i forbifarten at det pågår en logo-konkurranse der man kan vinne en iPod Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Siden det er så mange ps-guruer her, kan jeg jo nevne i forbifarten at det pågår en logo-konkurranse der man kan vinne en iPod Neh...har allerede en slik. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Men daså Jeg skal nok prøve meg, alltid gøy å bli utfordret på noe, i verste fall får jeg meg bare enda mer ps-erfaring Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Skeiv ungdom? Gaysir? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nei. Skeiv Ungdom - Helseutvalget Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Skeiv ungdom? Gaysir? Forutsetningen for å nå målene organisasjonen har satt seg er erkjennelsen av gleden ved lesbisk, homofil og bifil kjærlighet, og vissheten om det verdifulle i å leve homo- og biseksuelt . Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Skeiv ungdom? Gaysir? Og hva er problemet? Jeg mener at en webdesigner er, som navnet tiltaler, en som designer selve layoutet på siden. Derimot vil en programmerer kode dette. Man er selvfølgelig en bedre webdesigner om man skriver ordentlig kode selv, enn hvis man ikke gjør det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hmm, vi burde tilkalle epsilon for å få han til å greie ut korfor HTML/CSS er/ikkje er en del av det å designe websider Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Laif søkks ...and then you die Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) *snip* Funka ikke som det skulle det jeg gjorde, så... Da måtte det bort Endret 12. oktober 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Et genialt innlegg, Jibba. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hvordan kan jeg lage en slik side i css? men div'er? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 chs89: http://glish.com/css Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Evt. http://www.thenoodleincident.com/tutorials...son/basic4.html Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 skjønner.... men jeg skal ha hele siden på 800px hva skriver jeg da?? er ikke det noe wrap greier?? forklaring? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Evt. http://css-discuss.incutio.com/?page=ThreeColumnLayouts Skal vi fortsette? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 *savner et sterkere skille mellom designer og programmerer på web* Da har vi den diskusjonen igjen: IMO er det en del av det å vere webdesigner å kunne lage sidene sine med strukturbasert HTML. HTML er ikkje programmering. Jammen, når "designerne" helt tydelig ikke klarer jobben, så må jeg jo etterlyse en ebdre løsning. Problemet idag er at det legges mer vekt på utseende enn kode, og så lenge denne holdningen gjelder, så vil de som kan tegne stå sterkere - enten de kan kode eller ikke... Ek kjempeeksempel er PoleCat før sommern (?) som lagde lekre sider uten å kunne et fnugg kode (nærmest). Han kunne fått masse oppdrag og gjort det godt som profilert webdesigner, men FrontPage-koden hans var jo stygg som juling... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ek kjempeeksempel er PoleCat før sommern (?) som lagde lekre sider uten å kunne et fnugg kode (nærmest). Han kunne fått masse oppdrag og gjort det godt som profilert webdesigner, men FrontPage-koden hans var jo stygg som juling... Ja, men så fort han har utviklet seg, duh! Er nok ikke umulig for andre å gjøre det samme Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja, men så fort han har utviklet seg, duh! Er nok ikke umulig for andre å gjøre det samme Seff, men det er ikke slik det virker enda ute i verden. Geir utviklet seg fordi han ville lære og bli bedre. Gutta som sitter og tjener penger på dette får sansynligvis ikke et rødt øre mer for å skrive semantisk kode Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det finnes mange eksempler på at "prfesjonelle" webdesignere lager "pene" sider, men med utdatert og uvalid kode. Denne siden ble nylig "profesjonelt designet", jobben kosta rundt 20k (jeg har mine kilder ) , men den er helt tydelig hverken pen eller godt kodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå