Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

hm, prøvde nettopp ut - det var ikkje tilfellet likevel.

DVS: Ikkje måten eg har gjort *ting* på no slik den er, men mens eg holdt på å rette på bugs i IE og FF så fant eg ut det der. Aner ikkje ka sammenhengen må vere for å framprovosere problemet though, husker berre at det skjedde.

*mekke ny zengarden*

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å sende en vennlig e-post og gjøre de oppmerksomme på at de har en liten feil i koden sin? Neida, vi boikotter og starter en hat-aksjon, Etter hvert væpner vi oss og går til krig mot n00bsa som ikke kan webdesign like godt som oss :roll:

Hvorfor skal man gjøre arbeidet til storselskaper gratis for dem? De sender deg neppe en bil som takk...

Lenke til kommentar
Jeg kan bli så sint!

Fra www.citroen.no med Opera

Ditt internettprogram har ikke støtte for frames. Du må oppgradere til en nyere versjon for å få sett denne siden.

:mad:

Edit: Det samme gjelder http://autodb.no/

God grunn til å kjøpe Volvo :D

..men seriøst, når jeg ser sånt er det umiddelbar boikott altså..

Er helt enig!

Pappa har bestilt ny V70. ;)

[/OFFTOPIC]

Ja burde heller si ifra.

Men de som lager sidene burde jo ha vett nok (når de sikkert får en god slump med penger for å gjøre det) til å gjøre det ordentelig!

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar
Men de som lager sidene burde jo ha vett nok når de sikkert får en god slump med penger for å gjøre det til å gjøre det ordentelig!

Det er nettopp det som er problemet. Det er folk her på forumet som hadde sklidd rett inn i et top-notch proffdesignermiljø, og gjort ting masse bedre med tanke på webstandarder. Dagens gjennomsnittlige proff-webdesigner aner ikkje ka W3C er :shrug:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Sitat fra Arve

Men de som lager sidene burde jo ha vett nok når de sikkert får en god slump med penger for å gjøre det til å gjøre det ordentelig!

Sitat fra innlegg i Dagbladet om den nye siden.

Det er bra dere har gått over til CSS og DIVs i stedet for tabeller! Men koden er fortsatt altfor dårlig. Dere har fullt av style-attributter, som for eksempel style="font-size:10px;line-height:1.3em". Hvorfor ikke angi dette i CSS-filene i stedet? Dere har også en del småfeil med tekster som går ut av "feltene" sine. Men det er framgang iallfall! Bra!

Innsendt av: Mikael Berg

Hei Mikael --

Vi skal se nærmere på dine innspill, men enkelte forhold er gjort slik blant annet for å sikre at sidene blir bra på flere ulike nettlesere og plattformer.

Rune

Eksempel på en av ca 560 (and still counting....) feilene er bruk av &.

Entity references start with an ampersand & and end with a semicolon. If you want to use a literal ampersand in your document you must encode it as "&" (even inside URLs!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...