Arve Systad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) hm, prøvde nettopp ut - det var ikkje tilfellet likevel. DVS: Ikkje måten eg har gjort *ting* på no slik den er, men mens eg holdt på å rette på bugs i IE og FF så fant eg ut det der. Aner ikkje ka sammenhengen må vere for å framprovosere problemet though, husker berre at det skjedde. *mekke ny zengarden* Endret 11. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (*steppe inn for marvil: link til sherlock*) Jeg fårke lov å poste det bildet lenger.. Da blir det ferie sier enden.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Selvfølgelig har han det. Det er litt umodent, men ser veldig bra ut Revolusjonerende nytt pub.sys? Hvor?! Endret 11. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg kan bli så sint! Fra www.citroen.no med Opera Ditt internettprogram har ikke støtte for frames. Du må oppgradere til en nyere versjon for å få sett denne siden. Edit: Det samme gjelder http://autodb.no/ Endret 11. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (*steppe inn for marvil: link til sherlock*) Jeg fårke lov å poste det bildet lenger.. Da blir det ferie sier enden.. Måtte nesten le litt der, altså.. *hihi* </ot> Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skomaker: åssen version av Opera bruker du? jeg fikk opp begge to helt fint.. version 7.54 her.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Selvfølgelig har han det. Det er litt umodent, men ser veldig bra ut Åssen innlegg hørte den til ? Du vet, det er en gunn til at quotefunksjonen er der.. Brukte litt lang tid... Den var rettet til Mr.Berg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg kan bli så sint! Fra www.citroen.no med Opera Ditt internettprogram har ikke støtte for frames. Du må oppgradere til en nyere versjon for å få sett denne siden. Edit: Det samme gjelder http://autodb.no/ God grunn til å kjøpe Volvo ..men seriøst, når jeg ser sånt er det umiddelbar boikott altså.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hva med å sende en vennlig e-post og gjøre de oppmerksomme på at de har en liten feil i koden sin? Neida, vi boikotter og starter en hat-aksjon, Etter hvert væpner vi oss og går til krig mot n00bsa som ikke kan webdesign like godt som oss Lenke til kommentar
gspr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hva med å sende en vennlig e-post og gjøre de oppmerksomme på at de har en liten feil i koden sin? Neida, vi boikotter og starter en hat-aksjon, Etter hvert væpner vi oss og går til krig mot n00bsa som ikke kan webdesign like godt som oss Hvorfor skal man gjøre arbeidet til storselskaper gratis for dem? De sender deg neppe en bil som takk... Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvorfor skal man gjøre arbeidet til storselskaper gratis for dem? De sender deg neppe en bil som takk... ...og velkommen til egoistenes århundre. Hvis du ikke vil gjøre noe med et problem så er du heller ikke berettiget til å klage Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 men neste gang du trenger å kjøpe eller selge en bil på den GRATIS ANNONSESIDEN FOR BIL, så kanskje du når flere personer/får brukt tjenesten du også? DOH! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg kan bli så sint! Fra www.citroen.no med Opera Ditt internettprogram har ikke støtte for frames. Du må oppgradere til en nyere versjon for å få sett denne siden. Edit: Det samme gjelder http://autodb.no/ God grunn til å kjøpe Volvo ..men seriøst, når jeg ser sånt er det umiddelbar boikott altså.. Er helt enig! Pappa har bestilt ny V70. [/OFFTOPIC] Ja burde heller si ifra. Men de som lager sidene burde jo ha vett nok (når de sikkert får en god slump med penger for å gjøre det) til å gjøre det ordentelig! Endret 12. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Men de som lager sidene burde jo ha vett nok når de sikkert får en god slump med penger for å gjøre det til å gjøre det ordentelig! Det er nettopp det som er problemet. Det er folk her på forumet som hadde sklidd rett inn i et top-notch proffdesignermiljø, og gjort ting masse bedre med tanke på webstandarder. Dagens gjennomsnittlige proff-webdesigner aner ikkje ka W3C er Endret 12. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 *savner et sterkere skille mellom designer og programmerer på web* Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Sitat fra Arve Men de som lager sidene burde jo ha vett nok når de sikkert får en god slump med penger for å gjøre det til å gjøre det ordentelig! Sitat fra innlegg i Dagbladet om den nye siden. Det er bra dere har gått over til CSS og DIVs i stedet for tabeller! Men koden er fortsatt altfor dårlig. Dere har fullt av style-attributter, som for eksempel style="font-size:10px;line-height:1.3em". Hvorfor ikke angi dette i CSS-filene i stedet? Dere har også en del småfeil med tekster som går ut av "feltene" sine. Men det er framgang iallfall! Bra!Innsendt av: Mikael Berg Hei Mikael -- Vi skal se nærmere på dine innspill, men enkelte forhold er gjort slik blant annet for å sikre at sidene blir bra på flere ulike nettlesere og plattformer. Rune Eksempel på en av ca 560 (and still counting....) feilene er bruk av &. Entity references start with an ampersand & and end with a semicolon. If you want to use a literal ampersand in your document you must encode it as "&" (even inside URLs!). Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hæ? Hvor vil du hen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 *savner et sterkere skille mellom designer og programmerer på web* Da har vi den diskusjonen igjen: IMO er det en del av det å vere webdesigner å kunne lage sidene sine med strukturbasert HTML. HTML er ikkje programmering. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det har vært utallige diskusjoner om HTML er programmering eller ikke (og hvorvidt HTML skal gå under programmering-kategorien i forumet), men de aller fleste er enig at det bare er et markeringsspråk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå